۲۶۰۵۷۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لو دادن شوهر جنایتکار پس از ۱۲ سال

عامل یک جنایت قدیمی که از سوی همسرش لو رفته است در آستانه اعدام قرار گرفت.۲۳ فروردین ماه سال ۹۳ زن جوانی با مراجعه به پلیس اسلامشهر ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت ۱۲ سال پیش شوهرش مردی به نام جبرائیل معروف به جواد را به قتل رسانده است!

روزنامه ایران: عامل یک جنایت قدیمی که از سوی همسرش لو رفته است در آستانه اعدام قرار گرفت.۲۳ فروردین ماه سال ۹۳ زن جوانی با مراجعه به پلیس اسلامشهر ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت ۱۲ سال پیش شوهرش مردی به نام جبرائیل معروف به جواد را به قتل رسانده است!

این زن گفت: «یک سالی است که از شوهرم به نام ترابعلی طلاق گرفته‌ام؛ چرا که او مردی بی‌رحم و خشن است و بارها قصد کشتن مرا داشت اما من از دست او نجات پیدا کردم. حتی در سوم آبان ماه سال ۷۹ به دوست صمیمی خود به نام جواد نیز رحم نکرد و او را کشت و سپس جسدش را در چاه فاضلاب خانه‌مان انداخت!»

این زن درباره ماجرای قتل جواد به مأموران گفت: یک روز پیش از جنایت خواهرم مرا به خانه‌اش دعوت کرد. فردای آن روز وقتی به خانه آمدم دیدم لکه‌های خون روی دیوار است. شوکه شدم. زمانی که از ترابعلی پرسیدم که این لکه‌های خون چیست؟ ناگهان در کمال ناباوری گفت که دوستش جواد را به قتل رسانده و در چاه فاضلاب خانه دفن کرده است.

وقتی از او پرسیدم که چرا جواد را به قتل رسانده‌ای؟ ماجرای عجیبی را برایم بازگو کرد و گفت:‌ جواد با دختری رابطه پنهانی داشت و چون برادر آن دختر به رابطه پنهانی آنها پی برده بود، مجبور شدم با همدستی جواد برادر وی را به نام احمد به قتل برسانم. من نیز از ترس اینکه مبادا جواد ماجرای قتل احمد را برای خواهرش فاش کند ناچار شدم او را نیز به قتل برسانم!با ادعاهای این زن تیمی از پلیس جنایی چاه محل دفن جبرائیل را شناسایی کردند و پس از حفاری بقایای جسد او کشف شد.همین سرنخ کافی بود تا پلیس ترابعلی را بازداشت و تحت بازجویی قرار دهد.این مرد وقتی دید که راز جنایت هولناکش برملا شده است، گفت: در مشاور املاک کار می‌کنم. جواد نیز با من همکار بود. یک روز که مشتری به املاک ما آمد، جواد برای دیدن خانه با مشتری رفت. من وقتی برای خوردن ناهار به خانه‌ام رفتم ناگهان در کمال ناباوری دیدم که جواد خانه ماست. از دیدن او جا خوردم. وقتی از او پرسیدم که چرا به خانه من آمده است، طفره رفت. آنجا بود که فهمیدم وی با همسرم رابطه پنهانی دارد. خیلی خشمگین شدم با کمک همسرم جواد را با چاقو کشتم و سپس جسدش را داخل چاه فاضلاب خانه‌ام انداختم و رویش سیمان و ماسه ریختم.عامل جنایت افزود: قتل احمد را قبول ندارم و همسرم دروغ می‌گوید و من نقشی در نخستین قتل نداشته‌ام.

کارآگاهان پلیس در تحقیقات میدانی پی بردند که خانواده احمد در پنجم آبان ماه سال ۷۹ با طرح شکایتی اعلام کرده‌اند که احمد از خانه خارج شده و تاکنون بازنگشته است.

کارآگاهان پلیس بار دیگر ترابعلی را تحت بازجویی قرار دادند اما این مرد قتل احمد را انکار کرد و این در حالی است که هیچ اثری از جسد این مرد نیز پیدا نشده است.

وقتی این زوج جنایتکار در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران تحت محاکمه قرار گرفتند پنج قاضی عالیرتبه پس از بررسی دقیق، ترابعلی را به خاطر قتل به قصاص نفس و مخفی کردن جسد به یکسال زندان محکوم کردند. همسرش نیز با تخفیف در مجازات از زندان آزاد شد.همچنین دادگاه درباره قتل احمد نیز به لحاظ نبود دلایل محکم ترابعلی را تبرئه کرده و حکم به پرداخت دیه مقتول از بیت‌المال داد.

بنابر این گزارش، این حکم در شعبه ۲۰ دیوانعالی کشور مهر تأیید خورد و ترابعلی در آستانه مجازات قصاص قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه دنیای ناکسی لااقل حرمت ماهای اول زندگیتونو که سر شار از عشق بود نگه می داشتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج