۲۶۰۵۷۶
۱ نظر
۵۰۱۹
۱ نظر
۵۰۱۹
پ

بهترین ایده ها برای اتاق خواب های کوچک

كمبود جا در فضای اتاق خواب برای جا دادن همه وسایل شخصی مشكل مشترك همه است ولی در همین اتاق كوچك و دست و پاگیر هم هنوز روش‌هایی برای باز كردن فضا وجود دارد.

بهترین ایده ها برای اتاق خواب های کوچک
مجله زندگی ایده آل - شیرین كرمی: كمبود جا در فضای اتاق خواب برای جا دادن همه وسایل شخصی مشكل مشترك همه است ولی در همین اتاق كوچك و دست و پاگیر هم هنوز روش‌هایی برای باز كردن فضا وجود دارد. همه چیز به شكستن باورهای قبلی شما در رابطه با چیدمان یك اتاق خواب و كشف راه‌های جدید و خلاقانه برمی‌گردد.

هرقدر اتاق خواب شما هنگام استراحت منظم‌تر باشد، خواب راحت‌تری را تجربه خواهید كرد. پس به این سوال پاسخ دهید كه چه چیزی دقیقا مناسب اتاق خواب شماست؟ از اتاق خواب‌تان چه انتظاری دارید؟ صرفا جایی برای استراحت یا ممكن است ساعاتی را در این اتاق به مطالعه هم بپردازید؟ ایده‌های پیشنهادی ما به شما كمك می‌كند تا مفید‌تر از فضای اتاق‌تان استفاده كنید.

پاتختی‌ها؛ انباری‌های در دسترس

بهترین ایده ها برای اتاق خواب های کوچک

در حقیقت پاتختی‌ها برای قرار دادن وسایل انگشت‌شماری مناسب‌هستند كه لازم است همیشه در دسترس باشند. اگر به فضای زیادی در كنار تختخواب‌تان احتیاج دارید، پاتختی‌های كشودار می‌توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشند. همچنین اگر روشنایی را به جای گذاشتن روی پاتختی به دیوار وصل كنید، فضای بیشتری برای شما فراهم خواهد شد و باعث می‌شود سطح روی پاتختی تمیز‌تر به نظر بیاید. كشو‌دار بودن پاتختی‌ها برای این است كه اتاق شلوغ به نظر نرسد؛ پس انتخاب بهتری به نظر می‌رسند.


دوره ست كردن به سر آمده

بهترین ایده ها برای اتاق خواب های کوچک

سرویس ست برای اتاق خواب خریداری نكنید چون همه قطعات آن به یك شكل است و هیچ تنوعی ندارد. همچنین این وسایل برای منظور خاصی خریداری نشده‌اند و غیرمعقولند. پس فقط به این دلیل كه ست هستند، آنها را خریداری نكنید و به این فكر كنید كه آیا به كارتان می‌آیند؟ پاتختی‌ها بسیار كوچكند و میز توالت‌ها بسیار بزرگ. دقیقا‌‌ همان چیزی را كه برای فضاهای مختلف اتاق خواب‌تان نیاز دارید، بخرید. مثلا یك میز متناسب كه تعداد زیادی كشو دارد. این میز‌ها چیزی بین یك پاتختی یا میز توالت هستند.


حداكثر استفاده از اتاق بزرگ

بهترین ایده ها برای اتاق خواب های کوچک

اولین رویایی كه آدم برای یك اتاق خواب بزرگ تصور می‌كند، داشتن یك تخت در سایز بزرگ، (King Size) است اما این تخت نباید به قیمت حذف پاتختی، میز توالت و سایر كمدهای مورد نیاز در اتاق خواب تمام شود. پاتختی‌ها و دراورهایی با سایز بزرگ نیاز یك اتاق خواب هستند چون فضای شما را برای انبار كردن وسایل به حداكثر می‌رسانند و مانع نامرتب به نظر رسیدن اتاق می‌شوند. هنگام خرید وسایل داشتن این كمدها را جدی بگیرید.


كمد واجب‌ترین انتخاب

بهترین ایده ها برای اتاق خواب های کوچک

اگر در اتاق خواب شما كمددیواری پیش‌بینی نشده یا كم و محدود است، اولین خرید شما برای اتاق خواب‌تان باید كمد باشد حتی ضروری‌تر و واجب‌تر از تخت و میز توالت. یك یا چند كمد، در نگاه اول جاگیر به نظر می‌رسند و فضای اتاق را كوچك می‌كنند اما باتوجه به نقش پررنگی كه در سروسامان دادن فضای اتاق دارند و نظمی كه به وسایل شما می‌دهند، این ذهنیت از بین می‌رود. پس كمد واجب‌ترین وسیله برای اتاق خواب است.


زیر تخت را نادیده نگیرید

بهترین ایده ها برای اتاق خواب های کوچک

به این فكر كنید كه چه نوع تختی می‌خواهید. بعضی از تخت‌ها این قابلیت را دارند كه تشك‌های‌شان بلند می‌شود و زیر آن یك انباری توكار دیگر غیر از كشوها وجود دارد. البته برای تخت‌های بزرگ (King Size) اینها انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای است. در غیر این صورت اگر تخت‌تان كشو هم ندارد باید سراغ جعبه‌های مسطح و كوتاهی بروید كه از هر فروشگاه جعبه‌سازی می‌توانید خریداری و به راحتی آنها را زیر تخت پنهان كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ستاره شمالی

      با سلام
      الان این عکسا اتاق خوابهای کوچک اند ؟آیا
      اونوقت بزرگش دقیقا چه سایزیه ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج