جاباما
۲۶۰۵۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترکیب سیستم‌عامل کروم با اندروید

به نظر می‌رسد که شرکت گوگل قصد دارد دو سیستم عامل کروم و اندروید را با یکدیگر ترکیب کند. به احتمال زیاد گوگل در اوایل سال ۲۰۱۶ این سیستم عامل جدید را معرفی خواهد کرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به نظر می‌رسد که شرکت گوگل قصد دارد دو سیستم عامل کروم و اندروید را با یکدیگر ترکیب کند. به احتمال زیاد گوگل در اوایل سال ۲۰۱۶ این سیستم عامل جدید را معرفی خواهد کرد.

ترکیب سیستم‌عامل کروم با اندروید

به نقل از سایت Wall Street Journal سیستم عامل کروم به شکل کامل با اندروید ترکیب خواهد شد. دلیل این‌کار محبوبیت بسیار زیاد سیستم‌عامل اندروید اعلام شده که روی دستگاه‌های مختلفی نصب شده‌ است. ترکیب شدن این دو سیستم‌عامل به این معنا خواهد بود که در آینده می‌توان برنامه‌های اندروید را روی لپ‌تاپ‌هایی که با سیستم‌عامل جدید گوگل عرضه می‌شوند، اجرا کرد. همچنین به‌نظر می‌رسد که سیستم‌عامل جدید از فروشگاه گوگل پلی هم پشتیبانی خواهد کرد.

شرکت گوگل قصد دارد نام کروم‌بوک‌هایی که در آینده عرضه می‌شوند را با توجه به سیستم‌عامل جدیدی که معرفی خواهد کرد، انتخاب کند.

ترکیب سیستم‌عامل کروم با اندروید

این احتمال هم وجود دارد که گوگل در مراسم Google I/O سال آینده خبر ترکیب دو سیستم‌عامل کروم و اندروید را اعلام کند. به احتمال زیاد این سیستم‌عامل جدید در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. از آنجایی که کروم‌بوک‌ها محصولات ارزان قیمتی بودند، این اقدام گوگل برای ترکیب دو سیستم‌عامل حرکت هوشمندانه‌ای به‌نظر می‌رسد. گوگل در دو سال گذشته سعی کرده بود که سیستم‌عامل‌های کروم و اندروید را به یکدیگر نزدیک کند و به همین دلیل پشتیبانی از برنامه‌های اندروید را به کروم اضافه کرده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج