۲۶۰۹۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

صعود ایران در مسابقات جهانی بازی فیفا

هم‌اکنون مسابقات جام جهانی‌ بازی‌های ویدیویی (ESWC) در کشور فرانسه در حال برگزاری است و کیارش شکوهی، یکی از سه نماینده ایران ساعتی پیش توانست به جمع هشت گیمر برتر مسابقات جهانی بازی فیفا را یابد.

وب‌سایت فارنت - محسن صحافی: هم‌اکنون مسابقات جام جهانی‌ بازی‌های ویدیویی (ESWC) در کشور فرانسه در حال برگزاری است و کیارش شکوهی، یکی از سه نماینده ایران ساعتی پیش توانست به جمع هشت گیمر برتر مسابقات جهانی بازی فیفا را یابد.

صعود ایران در مسابقات جهانی بازی فیفا

کیارش شکوهی لحظاتی پیش با پیروزی بر گیمر آلمانی موفق شد به جمع هشت نفر پایانی این مسابقات راه یابد. عباس ارضی، نماینده برگزاری مسابقات جهانی بازی‌های رایانه‌ای ESWC در ایران که تیم ایران در فرانسه رهبری می‌کند گفت: امسال گیمرهای برخی کشورها با توان بسیار بالا در مسابقات شرکت کرده‌اند و به دلیل سابقه درخشان گیمرهای ایرانی در این مسابقات با آمادگی بالایی در برابر ایرانی‌ها ظاهر می‌شوند.

صعود ایران در مسابقات جهانی بازی فیفا

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، وی به صعود کیارش شکوهی به جمع هشت نفر برتر این مسابقات در رشته فیفا اشاره کرد و ادامه داد: مهرداد کمپانی دیگر نماینده کشورمان، در گروه خود پنجم شد و نتوانست از گروه صعود کند. نوید برهانی نیز که عنوان قهرمانی جهان در سال گذشته را دارد، در گروه خود اول شد اما در دور یک شانزدهم به بازیکن باسابقه رومانیایی ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.

صعود ایران در مسابقات جهانی بازی فیفا

در حال حاضر تنها امید ایران برای کسب مقام در این مسابقات کیارش شکوهی است. شرکت مکعب نماینده این مسابقات جهانی در ایران است و نماینده‌های ایران با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به این مسابقات اعزام شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج