۲۶۱۲۷۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تمهیدات پلیس برای بازگشایی گره ترافیکی

جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه احتمال دارد ترافیک مربوط به بارندگی تا ظهر امروز ادامه داشته باشد از آمادگی صددرصدی ماموران برای بازگشایی گره های ترافیکی خبر داد.

خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه احتمال دارد ترافیک مربوط به بارندگی تا ظهر امروز ادامه داشته باشد از آمادگی صددرصدی ماموران برای بازگشایی گره های ترافیکی خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی گفت: وضعیت ترافیکی پایتخت از ساعت ۶ بامداد امروز با توجه به آغاز ساعت کاری سنگین گزارش شده است. این در حالی است که به علت بارش شاهد کندی تردد خودروها بر معابر اصلی و اتوبان ها بودیم.

عابدی با اشاره به اینکه بزرگراه های اصلی تهران از جمله نیایش، آزادراه تهران- کرج، آزادگان، امام علی، نواب، یادگار، مدرس و صدر شاهد ترافیک سنگین و کندی تردد خودروها بودند گفت: با توجه به ادامه بارش احتمال می دهیم ترافیک تا ظهر امروز ادامه داشته باشد از این رو با تمهیداتی که فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ اندیشیده اند با حضور صددرصدی ماموران عملیاتی و افسران راهنمایی و رانندگی در داخل معابر اصلی و برخی از خیابان های فرعی منتهی به ورودی و خروجی بزرگراه ها سعی می کنیم از ایجاد گره های ترافیکی خودداری کنیم.

جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه ماموران پلیس راهور موظف هستند آب گرفتگی در معابر را به شهرداران مناطق اطلاع رسانی کنند افزود: رانندگی در باران احتیاج به تسلط و تمرکز بیشتر از سوی رانندگان دارد لذا به شهروندان توصیه می شود برای جلوگیری از افزایش بار ترافیکی در روزهای بارانی ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه حتی المقدور از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای درون شهری استفاده کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: در صورت بروز تصادف خودروی خود را به منتهی الیه سمت راست جاده ها و خیابان ها منتقل کرده و از ایجاد ترافیک خودداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج