۲۶۱۸۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تقلب فولکس واگن در ۱۰۰۰۰ خودروی دیگر

سازمان محافظت از محیط زیست (EPA) برای فولکس واگن یک اخطار دیگر به خاطر نقض ماده‌ی هوای پاک صادر کرد. براساس این سازمان، شرکت فولکس واگن، علاوه بر خودروهای قبلی، در خودروهای فولکس واگن جدیدتر، پورشه و آئودی با موتور ۳ لیتری هم از همان شگرد تقلب در آزمایش‌های انتشار گاز استفاده کرده است.

مجله دیجی کالا: سازمان محافظت از محیط زیست (EPA) برای فولکس واگن یک اخطار دیگر به خاطر نقض ماده‌ی هوای پاک صادر کرد. براساس این سازمان، شرکت فولکس واگن، علاوه بر خودروهای قبلی، در خودروهای فولکس واگن جدیدتر، پورشه و آئودی با موتور ۳ لیتری هم از همان شگرد تقلب در آزمایش‌های انتشار گاز استفاده کرده است.

مسوولان EPA می‌گویند این شامل ۱۰۰۰۰ خودروی شخصی می‌شود که در سال ۲۰۱۴ در آمریکا به فروش رفته‌اند. این وسایل نقلیه، نُه برابر حد قانونی، گازهای آلوده‌کننده‌ی نیتروژن اکسید تولید می‌کردند. «سینتیا گایلز» (Cynthia Giles) از سازمان محافظت از محیط زیست گفته: "VW برای بار دیگر قوانین مربوط به محافظت از محیط زیست برای شهروندان آمریکایی را زیرا پا گذاشته است."

اما این شرکت اتهامات وارده را رد کرده است. شرکت VW در بیانیه‌ای آنلاین اعلام کرده که "در خودروهای دیزلی با موتور ۳ لیتری هیچ نرم‌افزاری برای ایجاد گمراهی در میزان انتشار گاز نصب نشده است." مسوولان این شرکت اطمینان دارند که سازمان حفاظت از محیط زیست در برخی جنبه‌های موتور ۳ لیتری دچار اشتباه شده‌اند. فولکس واگن درباره‌ی علت این سوءتفاهم چیزی فاش نکرده است؛ اما آمادگی‌اش را برای همکاری با EPA در جهت رفع این سوءتفاهم اعلام کرده است.

صرفه‌نظر از این ۱۰ هزار خودرو، فولکس واگن اعتراف کرده که در ۴۸۲۰۰۰ وسیله‌ی دیگر از دستگاه تقلب استفاده کرده که همه‌ی آنها موتورهای ۴ سیلندری با ظرفیت ۲ لیتر داشتند. شرکت آلمانی VW در سطح جهان بیش از ۱۰ میلیون وسیله‌ی نقلیه را با نرم‌افزار غیرقانونی فروخته و به خاطر این کار به پرداخت ۱۸.۲۰۴.۰۰۰.۰۰۰ دلار جریمه‌ی نقدی محکوم شده است. مشخص نیست که جریمه‌های نقدی و تبعات قانونی در دیگر کشورها چگونه اعمال خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج