جاباما
۲۶۱۹۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زمان آغاز فروش بلیط پروازهای عتبات عالیات

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، زمان آغاز فروش پروازهای عتبات عالیات برای اربعین را ۱۶ آبان اعلام کرد و گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت ها بر نحوه فروش بلیت ها نظارت کامل انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی، زمان آغاز فروش پروازهای عتبات عالیات برای اربعین را ۱۶ آبان اعلام کرد و گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت ها بر نحوه فروش بلیت ها نظارت کامل انجام می شود.

مقصود اسعدی سامانی با اشاره به تعیین قیمت های مصوب برای پروازهای عتبات عالیات٬ اظهارداشت: نرخ بلیت پروازهای عتبات عالیات همانند سایر پروازهای خارجی تابع قیمت های آزاد و بین المللی است، اما با توجه به اینکه در سال گذشته به دلیل افزایش تقاضا قیمت پروازهای نجف و بغداد توسط برخی آژانس های هواپیمایی حتی تا نرخ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز به فروش رسید، امسال برای جلوگیری از افزایش قیمت این مسیرها با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی قیمت ثابتی برای مقاصد پروازی نجف و بغداد تعیین شد.

وی افزود: براساس نرخ های مصوب سازمان هواپیمایی کشوری، نرخ بلیت در مسیر تهران-نجف- تهران ۹۵۰ هزارتومان٬ تهران- بغداد- تهران ۸۵۰ هزار تومان٬ مشهد- نجف- مشهد یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد- بغداد- مشهد نیز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین شد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در خصوص نرخ بلیت پرواز به عتبات عالیات از سایر فرودگاه های کشور نیز گفت: هرچند پرواز به عتبات عالیات غیر از تهران و مشهد تنها از چند فرودگاه دیگر صورت می گیرد، اما نرخ بلیت به مقصد نجف از فرودگاه های اصفهان و تبریز نیز ۹۵۰ هزار تومان خواهد بود.

سامانی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی مجاز هستند از طریق سایت شرکت خود یا از طریق آژانس های هواپیمایی دارای مجوز بند الف (دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری) نسبت به فروش بلیت اقدام کنند٬ گفت: نرخ های مصوب به مقاصد پروازی عتبات عالیات برای دوره زمانی ۵ تا ۱۸ آذر تعیین شده است و فروش بلیت مقاصد نجف و بغداد از ۱۶ آبان آغاز می شود.
وی افزود: البته شرکت های هواپیمایی برای جذب مسافر و ایجاد رقابت می توانند کمتر از نرخ های مصوب نسبت به فروش بلیت اقدام کنند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با تأکید بر اینکه شرکت های هواپیمایی حتما باید بلیت این مسیرهای پروازی را از طریق سیستمی به فروش برساند و مجاز به چارتر کردن صندلی های خود در این مسیرهای پروازی نیستند٬ گفت: قطعا سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی نظارت کامل بر نحوه فروش بلیت عتبات عالیات خواهد داشت و در صورت احراز هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می شود.

وی گفت: نرخ های مصوب برای مسیرهای پروازی عتبات مربوط به کلاس پروازی اکونومی است و کلاس های پروازی درجه یک (first class) و کلاس تجاری (business class) مشمول اینگونه قیمت گذاری نمی شوند.

سامانی با بیان اینکه 9 ایرلاین ایرانی در مسیرهای نجف و بغداد پرواز دارند، گفت: در حال حاضر به صورت هفتگی 86 پرواز برنامه ای به مقصد نجف و 55 پرواز برنامه ای به بغداد از کشورمان انجام می شود که برای دوره زمانی پنجم تا 18 آذرماه، 250 پرواز فوق العاده از سوی شرکت های هواپیمایی به سازمان هواپیمایی کشوری درخواست شده که صدور مجوز آن ها در حال رسیدگی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج