۲۶۲۱۱۶
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر

دونالد ترامپ، میلیاردر آمریکایی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده می‌باشد که در دنیای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، تیم فعالی را برای تبلیغات جمع آوری کرده است. ایشان را در قاب سلفی دنبال می‌کنیم.

برترین ها: در ادامه سلسله مطالب بررسی زندگی شخصیت‌های معروف دنیای هنر، سیاست و ورزش که در سرویس چهره‌های برترین‌ها ظرف چند ماه اخیر دنبال می‌کنیم، امروز نگاهی داریم به زندگی میلیاردر نیویورک، دونالد ترامپ از قاب سلفی. با ما همراه باشید.

دونالد ترامپ (Donald Trump)، میلیاردر معروف آمریکایی هست که میزان قابل ملاحظه ای از ثروت چند میلیارد دلاری خود را از طریق سرمایه گذاری در صنعت املاک به دست آورده است. البته ایشان، برنامه‌های تلویزیونی زیادی را نیز از طریق شرکت خود، طراحی و مدیریت می‌کند که برنامه Miss World یکی از آن‌ها می‌باشد. وی هم چنین یک شخصیت تلویزیونی و نویسنده کتاب‌های تجاری زیادی هست که به همین واسطه، حضورش در رسانه‌های مکتوب و دیجیتالی پر رنگ به نظر می‌رسد. ترامپ شصت و نه ساله، متولد نیویورک هست، جایی که وی را به ثروت بسیاری از طریق ساختمان سازی رساند. اکنون، بلندترین برج شهر آسمان خراش‌های جهان که ۲۰۳ متر ارتفاع دارد و Trump Tower نام دارد، متعلق به ایشان می‌باشد که توسط شرکت Trump ساخته شد. این برج، در خیابان معروف نیویورک به نام خیابان پنجم یا ۵th Avenue واقع شده است.

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(تصویری برج آقای ترامپ در خیابان پنجم نیویورک)

فرد ترامپ، پدر آقای دونالد هست که وی نیز از ساختمان سازهای مشهور آمریکا بود. از سال ۱۹۷۱ میلادی، ترامپ، مدیریت شرکت پدرش را بر عهده گرفت.

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(برج شرکت بین‌المللی ترامپ)

کاندیداتوری حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده، یکی از اقدامات جاه طلبانه این شخصیت رسانه ای-مالی این کشور می‌باشد که البته به زعم برخی‌ها، در برابر محبوبیت، شهرت و تجربه هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات و وزیر امور خارجه اسبق این کشور، اقبال قابل ملاحظه ای ندارد. ترامپ در زندگی زناشویی، تجربه موفقی ندارد و تا کنون ۳ بار ازدواج کرده است و ۶ فرزند دارد. ایوانا زلینکووا، مارلا ماپلس و ملانی ناوس، همسران آقای ترامپ بودند که از سال ۱۹۷۷ تا کنون همراه ایشان بودند. همه این افراد، شخصیت‌های رسانه ای و مدل‌های معروف در سال‌های اخیر بودند.

ترامپ، در رسانه‌های آمریکا یک شخصیت معروف و تاثیرگذار هست. یکی از برنامه‌های تلویزیونی جذابش که با محوریت تجارت و کارآفرینی طراحی و ساخته شده است، کارآموز نام دارد. کارآموز (The Apprentice) نام برنامه تلویزیونی واقعی آمریکایی است، که توسط مارک برنت ساخته، و به میزبانی املاک و مستغلات دونالد ترامپ ایجاد شده است. دونالد ترامپ که اصل ثروتش را از خرید و فروش املاک به‌دست آورده، و در زمینه تجارت یک فرد ایده‌آل محسوب می‌شود، تصمیم گرفت, به پیشنهاد مارک برنت این برنامه را ایجاد کند. در هر قسمت از این برنامه، هر هفته برای بدست آوردن جایزه ۲۵۰٫۰۰۰ دلاری و شغل مدیریتی سطح بالا با نام "مصاحبه شغلی نهایی" توسط تاجران و بازرگانان مسابقه برگزار می‌شود. حق پخش این برنامه توسط شبکه ان‌بی‌سی خریداری شده است. این برنامه برای اولین بار در ژانویه ۲۰۰۴ تا الان در قالب یازده فصل پخش شده است. این برنامه تلویزیونی بیش از ۱۰ میلیون مخاطب در سراسر آمریکا دارد.

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(لوگو برای کارآموز که دونالد ترامپ، اسپانسر آن هست)

ترامپ صاحب یک شرکت عظیم ساختمان‌سازی در آمریکا است و چندین هتل بزرگ به او تعلق دارد. او از چند سال پیش مجری برنامه کارآموز شده است که درآمد این برنامه در سال گذشته او را در رده پنجم بالاترین دستمزدهای تلویزیونی قرار داد. ثروت فراوان، چندین آسمانخراش، هتل و سازمان مختلف در کنار موفقیت تجاری، ترامپ را به ستاره‌ای مشهور تبدیل کرده است. همچنین در سال ۲۰۱۲ هزینه‌های برگزاری مراسم دوشیزه جهان را بر عهده گرفت. البته صاحب امتیاز برنامه ملکه زیبایی آمریکا از سال‌ها پیش، همین آقای ترامپ هست که اعتبار رسانه ای بسیاری در دنیای مد و لباس هم دارد.

او با تکیه بر موفقیت فراوان در ساخت و ساز و تلویزیون، نام «ترامپ» را بر کالاهای بسیاری زد. لباس مردانه، رستوران، بستنی، عطر، آب معدنی، مجله، زمین گلف و دانشگاه. همچنین به نام ترامپ چندین کتاب نیز نوشته که همه در مورد چگونگی موفقیت در تجارت و مدیریت است. اکثر آن کتاب‌ها نیز در لیست کتاب‌های پرفروش قرار دارند.

در ادامه نگاهی داریم به تصاویر سلفی ترامپ.

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(سلفی خندان دونالد ترامپ با Fadli Zon در کمپین تبلیغاتی ترامپ)

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(سلفی ترامپ در کمپین تبلیغاتی با یکی از طرفداران)

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(سلفی دونالد ترامپ با استیو دوپری در کالیفرنیا)

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(سلفی دونالد ترامپ با یکی از طرفداران در کمپین تبلیغاتی فلوریدا)

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(سلفی ترامپ با بریتنی تاچت)

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(سلفی ترامپ با Bret Michaels در اتوبوس)

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(ترامپ و Tegan Martin)

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(سلفی ترامپ با Emma and Addy Nozell, دختران دبیرستانی در هشتگ Presidentail Selfie Girls)
این دو دختر قصد دارند با همه نامزدهای ریاست جمهوری امریکا سلفی بگیرند
https://twitter.com/prezselfiegirls

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(سلفی ترامپ با مسئول کمپین تبلیغاتی در لس آنجلس)

ترامپ در توییتر به نشانی https://twitter.com/realDonaldTrump به صورت روزانه نوشته‌های خودرا منتشر می‌کند. هم چنین پرتال شخصی ایشان نیز در آدرس http://www.trump.com قرار دارد. این پرتال، به معرفی زندگی، کتاب‌ها و هم چنین موقعیت‌های مالی و تجاری آقای ترامپ می‌پردازد که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(تصویر پرتال شخصی دونالد ترامپ)

اگر علاقمند هستید تا فهرستی از کتاب‌های آقای ترامپ را برای بررسی اندیشه‌ها و روش‌های تجاری جاه طلبانه اش در اختیار بگیرید، لیست زیر را توصیه می‌کنیم. اکثر این کتاب‌ها، به اصول روان شناسی در کسب و کار و مدیریت و هم چنین راهکارهایی برای اندیشیدن همچون یک قهرمان و جاه طلب اشاره می‌کند. اصول ثروتمند شدن و تجارب آقای ترامپ در ۴۰ سال فعالیت تجاری، محورهای اصلی این کتاب‌ها را تشکیل می‌دهند که برخی مانند how to Deal (چه گونه تجارت کنند)، پر فروش بوده‌اند.

سلفی‌ های دونالد ترامپ، آقای میلیاردر
(تصویری از کتاب‌های دونالد ترامپ)

Trump Books
Time To Get Tough
The Art of the Deal
The Art of the Comeback
The America We Deserve
The Trump Card: Playing to Win in Work and Life by Ivanka Trump
The Way to the Top
How to Get Rich
Think Like a Billionaire
The Best Golf Advice I Ever Received
Why We Want You To Be Rich
The Best Real Estate Advice I Ever Received
Think Big and Kick Ass
Never Give Up
Think Like a Champion
Midas Touch

آشنایی با سلبریتی های دنیای امروز را در کنار سلفی‌هایشان، هر هفته در سرویس چهره‌های برترین‌ها دنبال کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج