جاباما
۲۶۳۱۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راه اندازی کلینیک های سلامت در کشور

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: طرح تاسیس و راه اندازی کلینیک های سلامت با هدف جلوگیری از آسیب های خانواده در کشور اجرا می شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: طرح تاسیس و راه اندازی کلینیک های سلامت با هدف جلوگیری از آسیب های خانواده در کشور اجرا می شود.

«شهیندحت مولاوردی» روز شنبه در نشستی با مسئولان و نخبگان شهرستان خوی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح امسال در ۹ استان کشور به صورت الگوئی اجرا می شود و با توجه به نتایج بسیار مثبت اجرای آزمایشی آن در نیمه نخست امسال، سال آینده در همه استان های کشور به اجرا در می آید.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش آسیب های خانواده در زمینه های سلامت جنسی، روحی و روانی و پیشگیری از طلاق عنوان کرد و افزود: این طرح با استفاده از کارشناسان بهداشتی و با مشارکت شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان ها در دست اجراست.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه از تنظیم و تدوین سند برنامه ششم توسعه هم خبر داد و گفت: با توجه به اهداف کلان پیش بینی شده، در بخش اجتماعی موضوعات بحران آب، محیط زیست، توسعه گردشگری و تقویت صندوق های بازنشستگی از جمله رویکردها و اولویت های برنامه ششم توسعه کشور خواهد بود.

مولاوردی اضافه کرد: این برنامه به دور از کلی نگری و آرمانگرایی و مبتنی بر آمایش سرزمینی تدوین می شود.

حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امام جمعه شهرستان خوی هم در این نشست بر ضرورت توجه به زوایای آسیب پذیری نهاد خانواده و نیز لزوم ارتقای شاخص های زندگی اجتماعی و تقویت باورهای دینی در کانون خانواده تاکید کرد.

موید حسینی صدر نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی و حسین سیوانی معاون استاندارد و فرماندار شهرستان خوی نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت توجه به شاخص ها در توزیع اعتبارات خواستار توجه بیشتر به حوزه بهداشت و سلامت خانواده ها شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج