۲۶۴۰۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نویسنده کتاب راز قطعنامه:

آمریکا بیش از ۶۰ بار ایران را تهدید کرد

نویسنده کتاب راز قطعنامه گفت: از سال ۱۳۹۲ تاکنون مقامات دولت آمریکا بیش از ۶۰ بار ایران را تهدید به حمله نظامی کرد.

خبرگزاری فارس: نویسنده کتاب راز قطعنامه گفت: از سال ۱۳۹۲ تاکنون مقامات دولت آمریکا بیش از ۶۰ بار ایران را تهدید به حمله نظامی کرد.

کامران غضنفری امشب در نشست سیاسی با موضوع استکبارستیزی و رسالت دانشجویی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد با بیان اینکه آمریکا مصداق جامع و بارز استکبار است درباره شعار مرگ بر آمریکا اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا مبتنی بر دلایل عقلی، منطقی و تجربی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار تعطیل‌بردار نیست، افزود: پیامبران الهی همیشه نماد مبارزه با طاغوت‌های زمان خود بودند و لازمه عاقبت به خیری هر ملتی، کفر به طاغوت و ایمان به خدا است، لذا نمی‌توان ایمان به خدا داشت اما در مقابل مستکبران عکس‌العملی نشان ندهیم.

نویسنده کتاب راز قطعنامه درباره برخی مصادیق بارز استکباری آمریکا تصریح کرد: کودتای ۲۹ مرداد ۱۳۳۲، ماجرای کاپیتولاسیون، جنایت ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ که حدود ۴ هزار نفر به شهادت رسیدند، جنایت ۱۹ شهریور ۱۳۵۷، کودتای نوژه ۱۸ تیر ۱۳۵۹،ایجاد جنگ تحمیلی هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران، تهدیدهای مختلف نظامی و تحریم‌های گوناگون از زمان انقلاب که سبب خسارت‌های جانی و مالی فراوانی شد، بخشی از مصادیق جنایات استکباری آمریکا است.

غضنفری به توطئه‌های آمریکا پس از انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکایی‌ها طراحی توطئه‌های‌شان را برای برچیدن انقلاب ایران افزایش داد.

وی یادآور شد: آمریکایی‌ها در ماه‌های اولیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۸ در مسلح کردن مخالفان داخلی برای ایجاد اختلافات و جنگ داخلی تلاش کردند.

غضنفری با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ادامه داد: لانه جاسوسی آمریکا در ایران سازمانی که در آن کار دیپلماتیک انجام شود نبود، بلکه اتاق عملیات و جنگ آمریکا برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

نویسنده کتاب راز قطعنامه به تصویب بودجه گزاف ضدایرانی از سوی آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: کنگره آمریکا با کمال گستاخی سال ۷۴ بودجه ۲۰ میلیارد دلاری ضد جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد.

وی درباره خصومت‌های متعدد آمریکا علیه ایران اضافه کرد: در دوران ریاست جمهوری جرج بوش، دولت آمریکا ایران را محور شرارت خواند و بودجه‌های مختلفی برای ایجاد آشوب‎ها و بی‌ثباتی‌ها در ایران تخصیص داد که سیاست‌های تحریم از جمله آن است.

غضنفری به تهدید نظامی آمریکا علیه ایران اشاره کرد و افزود: از سال ۱۳۹۲ تاکنون مقامات دولت آمریکا بیش از ۶۰ بار ایران را تهدید به حمله نظامی کرد.

وی با بیان اینکه فشارها و تحریم‌ها همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: فشارها و تحریم‌های زیادی از سال ۱۳۹۲ بر ضد کشورمان تصویب شد و این تحریم روند افزایشی داشته است.

نویسنده کتاب راز قطعنامه با اشاره به اینکه دل‌خوش کردن به اینکه آمریکا دست از سیاست استکباری و زورگویی بردارد خیالی بیش نیست، خاطرنشان کرد: تصور عدم خصومت آمریکا با ایران نهایت ساده‌لوحی است.

وی با اشاره به حربه‎های دشمنان علیه دانشجویان نخبه که خارج از کشور تحصیل می‌کنند، یادآور شد: غربی‌ها دانشجویان ما را با مسائل اخلاقی، مدرک دادن و مسائل سیاسی برای مطامع و اهداف خود به دام می‌اندازند و از آنها بهره‌برداری می‌کنند.

غضنفری به مذاکرات برد برد ایران و آمریکا اشاره کرد و گفت: مذاکرات برد برد زمانی معنا می‌یابد که طرف مقابل، مخاصمه‌ای با شما نداشته باشد و با حسن نیت و به‌صورت مسالمت‌آمیز بخواهد به تفاهم برسد، ولی آمریکا آمده تا خواسته‌های خود را بر ما تحمیل کند که این به معنای مذاکرات برد برد نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج