۲۶۴۱۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

هر ایرانی سالی ۱۰ بار به پزشک می‌رود

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان کشور گفت: سال گذشته مردم کشور ما ۶۸۰ میلیون بار به پزشک مراجعه کردند؛ یعنی به طور میانگین هر ایرانی ۱۰ بار به پزشک مراجعه کرده است.

خبرگزاری ایسنا: عضو هیات مدیره انجمن داروسازان کشور گفت: سال گذشته مردم کشور ما ۶۸۰ میلیون بار به پزشک مراجعه کردند؛ یعنی به طور میانگین هر ایرانی ۱۰ بار به پزشک مراجعه کرده است.

یدالله سهرابی با ابراز نگرانی از وضعیت بیماری‌های عفونی در کشور اظهار کرد: در دنیا بیماری‌های عفونی رفته رفته به سمت سالمندی رفته است، در حالی که هنوز در کشور بیماری‌های عفونی وجود دارند.

سهرابی با بیان اینکه کل بودجه دارویی کشور ۱۲ تا ۱۴ هزار میلیارد تومان است، ابراز کرد: کشور ما یکی از کشورهای پر مصرف دارو خصوصا به صورت خودسرانه است که باید مصرف بی‌رویه دارو مدیریت شود.

وی ادامه داد: سال گذشته مردم کشور ما ۶۸۰ میلیون بار به پزشک مراجعه کردند؛ یعنی به طور میانگین هر ایرانی ۱۰ بار به پزشک مراجعه کرده است که در این خصوص باید سواد سلامت را در کشور افزایش دهیم.

رئیس نظام پزشکی شهرستان نوشهر با اشاره به سند توسعه ابراز کرد: در همه حوزه‌ها نیاز است همه نخبگان جامعه اعم از جهاد کشاورزی، محیط و منابع طبیعی و سایر حوزه‌ها در این بخش ما را یاری کنند و از همه ظرفیت‌ها نیز استفاده شود.

سهرابی تاکید کرد: جوانان سرمایه‌های مهم جامعه هستند و سلامت روان جوان برای ما بسیار مهم است و در این خصوص جوانان باید به خودباوری برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج