جاباما
۲۶۴۳۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیموویچ:‌ میلان بزرگتر از بارسلونا است

ستاره سوئدی پاری‌سن ژرمن میلان را بزرگترین تیمی توصیف کرد که در آن بازی کرده و عنوان کرد این تیم ایتالیایی از بارسلونا هم بزرگتر است.

خبرگزاری ایسنا: ستاره سوئدی پاری‌سن ژرمن میلان را بزرگترین تیمی توصیف کرد که در آن بازی کرده و عنوان کرد این تیم ایتالیایی از بارسلونا هم بزرگتر است.

زلاتان ابراهیموویچ از آن دسته از بازیکنانی است که زیاد تیم عوض می کند. او در فوتبال ایتالیا در سه تیم مدعی یوونتوس، اینتر و میلان بازی کرده و در تیم‌های دیگری چون آژاکس، بارسلونا و پاری‌سن ژرمن فرانسه نیز توپ زده است. زلاتان ابراهیموویچ دوشنبه شب جایزه بهترین فو‌تبا‌لیست سال سوئد را دریافت کرد. او برای دهمین بار به این عنوان دست پیدا کرد که تاکنون هیچ فو‌تبا‌لیست سوئدی به این رکورد نرسیده است.

ابراهیموویچ در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره بزرگترین تیمی که در آن بازی کرده است گفت:‌ قطعا میلان انتخاب من است. میلان بزرگترین تیمی بود که در آن فوتبال بازی کردم. البته دوران خوبی هم آنجا داشتم و از عملکردم در این تیم کاملا راضی‌ام. میلان باشگاه بزرگی است حتی بزرگتر از بارسلونا.

او درباره بهترین گلی که به ثمر رسانده گفت: جواب این سوال سخت است چرا که گل‌های مهم و زیبای زیادی به ثمر رساندم. برای مثال گلی که وارد دروازه تیم ملی انگلیس کردم به عنوان زیباترین گل سال انتخاب شد و خیلی‌ها بابات آن به من تبریک گفتند ولی خودم گلی را که در یورو وارد دروازه ایتالیا کردم را انتخاب می‌کنم .من قبل از اینکه فوتبال را انتخاب کنم ورزش رزمی انجام می‌دادم و با فنون این ورزش‌ها آشنایی دارم و در آن صحنه فقط به آن طریق می‌شد دروازه ایتالیا و بوفون را باز کرد. آن گل برای تیم ملی سوئد خیلی مهم بود و ما توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

ابراهیموویچ که در تیم‌های مختلفی فوتبال بازی کرده، رکورددار تعداد قهرمانی در لیگ با تیم‌های مختلف است ولی این بازیکن هنوز نتوانسته در لیگ قهرمانان به توفیقی دست یابد. او زمانی که اینتر را ترک کرد سه سال بعد این تیم به قهرمانی در اروپا رسید و یک بار هم وقتی بارسلونا را ترک کرد در سال بعدی آبی اناری ها توانستند به قهرمانی در اروپا برسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج