جاباما
۲۶۷۲۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پزشکی که ۱۹ سال در جنگل زندگی کرد

دو مرد یاد شده این پزشک را درحالی که در یک کلبه در کنار یک تپه پُر از درخت خارج از شهرک اسکالینو در منطقه توسکانی پیدا کردند که به آنها گفت نامش کارلوس است.

وبسایت العالم: یک پزشک اسپانیایی که ۱۹ سال پیش ناپدید؛ و مرگ او به طور رسمی در سال ۲۰۱۰ میلادی تأیید شده بود، در یکی از جنگل های ایتالیا پیدا شد.

دو مرد که درحال جمع آوری قارچ در بوته زارهای "ماریما" در جنگل منطقه توسکانی بودند، توانستند این پزشک را که مانند راهب ها زندگی می کرد، پیدا کنند.

"سانپز اورتیز دی سالازار" پزشک اسپانیایی اکنون ۴۷ سال عمر دارد. او در سال ۱۹۹۶ میلادی در یک جریان یک دوره افسردگی شدید از خانه اش در شهر "سویا" ناپدید شد. مسئولان اسپانیایی بعد از یافته نشدن هیچ اثری از او یا امیدی به یافتنش بعد از ۱۴ سال از ناپدید شدنش، مرگ او را رسما اعلام کردند.

دو مرد یاد شده این پزشک را درحالی که در یک کلبه در کنار یک تپه پُر از درخت خارج از شهرک اسکالینو در منطقه توسکانی پیدا کردند که به آنها گفت نامش کارلوس است.

اما کارلوس سرَ و وضَع خوبی نداشت، به گونه ای که این دو مرد ابتدا از ترس فرار کردند، اما چند ساعت بعد با جنگلبان برگشتند و کارلوس برای خوشامدگویی به آنها از کلبه خارج شد.

پزشکی که 19 سال در جنگل زندگی کرد

او گفت: "من یه اسپانیایی هستنم. اسمم کارلوسه و از سال ۱۹۹۶ میلادی اینجا زندگی می کنم. نمی خوام بین مردم زندگی کنم. اما حالا که منو پیدا کردید، می خوام از اینجا خارج شم".

به نوشته سایت خبری "لوکال"، وقتی به کارلوس گفته شد که چطور می تواند حرف هایش را ثابت کند، او یک گذرنامه قدیمی و تاریخ اعتبار گذشته را به آنها نشان داد. این دو مرد به همراه جنگلبان قبل از رفتن چند عکس از گذرنامه کارلوس با تلفن های همراه خود گرفتند.

این داستان به مسئولان محلی اطلاع داده شد و آنها توانستند فورا با خانواده اش تماس بگیرند. خانواده کارلوس این هفته وارد ایتالیا شده بودند و پدر و مادر کارلوس به روزنامه ایتالیایی "کویرا دی لاسرا" گفتند که عکس گذرنامه را دیده اند و کارلوس فرزند آنها است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج