جاباما
۲۶۸۹۰۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سهم ۱۰درصدی کیهان از یارانه

روزنامه‌های همشهری، جام جم، جوان و کیهان با تدبیر ویژه ارشاد در دولت یازدهم، به‌خاطر وابسته بودن به بودجه‌های عمومی از فهرست دریافت یارانه حذف شدند و این یارانه به بخش خصوصی اختصاص یافت.

روزنامه «آرمان» در گزارشی با تیتر «چرا کیهان و وطن امروز ‌آنقدر‌عصبانی‌اند؟» ضمن انتشار جدولی نوشت: «براساس اسناد منتشر شده در سایت وزارت ارشاد گردآوری و استخراج شده، دریافتی روزنامه‌های کیهان، وطن امروز، جوان، رسالت و برخی روزنامه‌های دیگر است. روزنامه‌های همشهری، جام جم، جوان و کیهان با تدبیر ویژه ارشاد در دولت یازدهم، به‌خاطر وابسته بودن به بودجه‌های عمومی از فهرست دریافت یارانه حذف شدند و این یارانه به بخش خصوصی اختصاص یافت.» این گزارش سپس به «تفاوت معنادار عدد دریافتی روزنامه‌های کیهان و وطن امروز در جدول» اشاره کرده و می افزاید: بد نیست بدانید روزنامه «وطن امروز» در سال ۸۷ آغاز به کار کرد و رقم دریافتی حدود ۳ میلیارد تومانی‌اش در دولت احمدی‌نژاد تنها برای ۵ سال است!

«کیهان» ۱۲ صفحه ای نیز در دولت احمدی‌نژاد بالاترین رقم دریافتی یارانه را داشته به طوری که عدد دریافتی‌اش حدود ۱۰ درصد کل یارانه پرداختی به همه روزنامه‌های کشور است. براساس جدول ارقام منتشره در «آرمان»، طی سال‌های ۸۴ تا ۹۱ روزنامه «کیهان» مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و «وطن امروز» در پنج سال، معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان یارانه دریافت کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایکاش آمار تیراژ این نشریات رو هم اعلام کنید که بفهمیم با اینهمه پول مطالب سرتا پا حقیقت و انصاف خود را روزانه روی چند 12 صفحه چاپ می کنند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج