۲۶۹۸۸۴
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

دکوراسیون زیبا با فرش های اصیل ایرانی!

راه های استفاده از فرش ها در خانه زیاد است که امروز می خواهیم در این مطلب به این روش ها اشاره کنیم و از تجربیات گروه قالیکده نیز در این راه بهره ببریم.

وب سایت چیدانه: همه ما به خوبی می دانیم که فرش را نمی توان از خانه های ایرانی حذف کرد و آن را نادیده گرفت، این قاب های هنری فاخر روح و جان خانه هستند، درست است که در زندگی مدرن امروزی و مبلمان های زیبا باعث شده اند که دیگر کمتر از فرش ها برای نشستن استفاده کنیم، اما آن ها همچنان در طراحی دکورسیون داخلی خانه حرف اول را می زنند.

دکوراسیون زیبای ایرانی با فرش های اصیل ایرانی!

دکوراسیون زیبا با فرش های اصیل ایرانی!

راه های استفاده از فرش ها در خانه زیاد است که امروز می خواهیم در این مطلب به این روش ها اشاره کنیم و از تجربیات گروه قالیکده نیز در این راه بهره ببریم پس با چیدانه تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


وسایل تزئینی خاطره انگیز در دکوراسیون منزل شما

دکوراسیون زیبا با فرش های اصیل ایرانی!

یکی از مواردی که که همیشه برای ما لذت بخش است حضور عناصر خاطر انگیز در محیط زندگی مان است. یک قاب عکس قدیمی ، شمعدان های لاله عباسی مادر بزرگ، عصای چوبی کنده کاری شده جعبه ی جواهر مادر و.... همه و همه همان عناصر دوست داشتنی است که به خوبی می تواند در فضای داخلی ما بدرخشند. چیدانه امروز برای شما ترفندهای هماهنگ کردن این عناصر در فضای داخلی را تهیه کرده است با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


طراحی متفاوت سرویس بهداشتی عمومی در تهران

دکوراسیون زیبا با فرش های اصیل ایرانی!

توجه به طراحی فضای شهری و اصولا معماری فضاهای عمومی نیاز به نگاه خاص و ویژه ای دارد، به خصوص برای پروژه هایی که در ظاهر امر بسیار ساده به نظر می رسند اما در حقیقت هر پروژه ای که بخواهد با فکر و براساس اصول و ضوابط طراحی شود قطعا چالش های خاص خود را خواهد داشت. سرویس بهداشتی شرکت مدیریت تولید برق بعثت به معماری مولود جلالی فر یکی از همین پروژه هایی است که به خوبی طراحی شده است و توانسته شایستگی تقدیر در بخش ساختمان های عمومی، مسابقه جایزه معمار سال ۱۳۹۰ را از آن خود کند، با چیدانه همراه باشید تا به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۰ وسیله کم جا برای دکوراسیون جمع و جور

دکوراسیون زیبا با فرش های اصیل ایرانی!

زندگی در خانه های نقلی و فضاهای کوچک هم می تواند به اندازه زندگی در یک خانه بزرگ لذت بخش باشد، حتی می توان خیلی از امکاناتی که یک خانه بزرگ دارد را در یک خانه کوچک داشت آن هم فقط به وسیله مبلمان های تاشو و کم جا. مبلمان هایی که در عرض چند ثانیه به کوچک ترین اندازه ممکن می رسند و می توانند در هر گوشه و کناری جای بگیرند. این مطلب هم به همین مبلمان های تاشو اختصاص دارد مبلمان هایی که مطمئنا تهیه آن ها بسیار مقرون به صرفه است. این بار هم با چیدانه همراه باشید و این ایده ها را در منزل کوچک خود پیاده کنید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۷ ترکیب رنگی بی نظیر با زرد

دکوراسیون زیبا با فرش های اصیل ایرانی!

رنگی به روشنایی خورشید و به شادابی صبح! برخی ها رنگ زرد را کسل کننده می دانند اما باید بگوییم اگر از ترکیب این رنگ با سایر رنگ ها در فضای خود به درستی استفاده کنید، قطعا فضای دکوراسیون بی نظیری خواهید داشید، پس با چیدانه همراه باشید تا رنگ های جذاب خوش ترکیب با رنگ زرد را به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج