۲۷۱۲۲۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

۱۷ سال در تعقیب قاتلین همسر +عکس

هفده سال بعد از اینکه شاهد قتل بی رحمانه ی همسرش بود، کوشش لی گیویینگ (Li Guiying) برای پیدا کردن قاتلین به نتیجه رسید و او توانست ردی از چهار نفر از پنج قاتل پیدا کند و با ارایه ی مدارک کافی آنها را به زندان بیاندازد.

برترین ها: هفده سال بعد از اینکه شاهد قتل بی رحمانه ی همسرش بود، کوشش لی گیویینگ (Li Guiying) برای پیدا کردن قاتلین به نتیجه رسید و او توانست ردی از چهار نفر از پنج قاتل پیدا کند و با ارایه ی مدارک کافی آنها را به زندان بیاندازد. لی 58 ساله همچنان برای پیدا کردن قاتل پنجم به جستجو ادامه می دهد.

17 سال در تعقیب قاتلین همسر +عکس

داستان غم انگیز این بیوه ی مصمم از زمستان ۱۹۹۸ آغاز می شود. لی، همسرش کی یوآنده (Qi Yuande) و پنج فرزندشان خانواده ی خوشبختی در استان هنان (henan) چین بودند. اما همه چیز زمانی خراب شد که بحثی با یک همسایه به نام کی ژوشان (Qi Xueshan) در گرفت و این همسایه از ترس اینکه لی به مقامات محلی گزارش بدهد آنها را به بهانه ی یک صحبت دوستانه به خانه ی خود دعوت کرد، ولی به محض رسیدن این زوج به خانه اش به آنها حمله برد. لی ادعا می کند که چهار نفر از اقوام همسایه با خنجر و ساطور به او حمله ور شدند و همسرش در دفاع از او به آن جمع حمله کرد که آنها با ضربات متعدد او را به قتل رساندند.

17 سال در تعقیب قاتلین همسر +عکس

لی بعد از اینکه مظلومانه شاهد به قتل رسیدن همسرش بود و در حالی که به شدت در این کشمش زخمی شده بود توانست از آن خانه فرار کند. پنج قاتل با اطلاع از جرمشان همان روز شهر را ترک کردند. لی به پلیس مراجعه کرد ولی از آنجایی که شاهدی نداشت، کاری از دست آنها بر نمی آمد. در اداره ی پلیس به او گفتند که آنها پیگیر این پرونده نخواهند شد مگر اینکه او مدارک محکم برای ادعاهای خودش داشته باشد. اما لی تسلیم نشد، او تمام مدت بیداری خود را صرف دنبال کردن قاتلین همسرش و جمع آوری مدرک علیه آنها کرد. او ده استان چین را در جستجوی ۵ مرد زیر پا گذاشت و حتی بلیط قطار شهرهایی را که گشته بود نگه می داشت ، او با بسیاری مواجه شد که او را دیوانه یا روانی خواندند ولی او نگذاشت تا این حرف ها او را بیازاد و تمرکز خود را بر به ثمر رساندن ماموریت خود قرار داد.

17 سال در تعقیب قاتلین همسر +عکس

در سال ۲۰۱۱ او شماره تماس یکی از قاتلین را پیدا کرد و فهمید که او در بیجینگ زندگی می کند. طی چهار سال بعد، او از شهادت های این یک نفر استفاده کرد تا سه تا از قاتلین را پیدا کرده و تحویل قانون دهد. هر چهار مرد، محکوم به قتل درجه اول بر اساس مشاجره ی ۱۷ سال پیش شدند. بدون در نظر گرفتن این پیروزی او این کوشش را موفقیت آمیز نمی داند، چرا که او بسیاری از لحطه های زندگی کودکانش را ندیده است، با این حال او تا زمان پیدا کردن قاتل پنجم متوقف نخواهد شد. او می گوید:" من آخری را نگرفته ام، باید بروم به دنبالش"

17 سال در تعقیب قاتلین همسر +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مش رحیم

      منظورتون از بیجینگ همون پکنخودمونه یا من اشتباه میکنم؟

    • بدون نام

      خیلی مردی

    • مهرداد

      ایول به غیرتت, شما از یه مردم مردتر هستین..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج