جاباما
۲۷۱۴۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جزییات نقشه سرقت ناکام از طلا فروشی

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از وقوع یك سرقت نافرجام از طلافروشی در آق‌قلا خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی همدستان متهم دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از وقوع یك سرقت نافرجام از طلافروشی در آق‌قلا خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی همدستان متهم دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ "علی‌اكبر جاویدان" درباره جزییات عملیات دستگیری متهمان و ناکامی آنها برای سرقت از مغازه طلا فروشی گفت: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز گذشته از طریق تماس‌های مردمی با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، وقوع یك سرقت از طلافروشی شهرستان آق‌قلا به پلیس، گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله اكیپ فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و در ادامه یگان امداد، پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان در محل حاضر و به پیگیری موضوع پرداختند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: بر اساس اظهارات شاهدان حادثه، سارقان كه دو مرد و یك زن بودند، پس از ورود به طلافروشی با استفاده از افشانه، مانع هرگونه اقدامی از سوی صاحب مغازه شدند.

سرهنگ جاویدان تاكید كرد: دو نفر از سارقان پس از مشاهده تجمع مردم در اطراف طلافروشی بلافاصله با وسیله نقلیه خود از محل متواری و فرد دیگر نیز پس از رها كردن طلاها وارد یكی از ساختمان‌های همجوار محل وقوع سرقت شد.

وی اضافه كرد: با حضور سریع ماموران در محل حادثه و هماهنگی با مرجع قضائی، با بازرسی منازل و اماكن اطراف در یك عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد مورد نظر شدند كه در بازرسی از وی یك قبضه سلاح كلت كمری كشف كردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان تاكید كرد: ماموران در ادامه، با استفاده از امكانات تخصصی و تجهیزات لازم ساعاتی پس از وقوع سرقت، خودروی سارقان را شناسایی و موفق شدند یكی دیگر از متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر كنند.

به گفته وی، تلاش پلیس برای دستگیری دیگر همدست سارقان كه یك خانم است، ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان ضمن تقدیر از اقدام ضربتی پلیس در راستای دستگیری سارقان خشن و بر هم زنندگان نظم و امنیت در جامعه، تاكید كرد: پلیس گلستان با اقتدار برابر اینگونه مجرمان ایستادگی خواهد كرد و بر هم‌ زنندگان نظم و امنیت باید بدانند كه استان گلستان جولانگاه جنایات آنان نخواهد بود.

سرهنگ جاویدان با اشاره به همكاری مردم در راستای دستگیری متهم تاكید كرد: اطلاع‌رسانی سریع وقوع سرقت از طریق مردم به پلیس یكی از موارد مهم و تاثیرگذار در موفقیت ماموران در اجرای این عملیات مهم بوده است.

وی افزود: تقاضای پلیس از مردم این است كه هنگام مواجهه با چنین مواردی بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و از هرگونه اقدام شتابزده خودداری كنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: هنگام حضور ماموران پلیس در صحنه واقعه، توصیه می‌شود برای جلوگیری از هرگونه حادثه غیرمترقبه بستر لازم را جهت اقدامات تخصصی پلیس فراهم كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج