جاباما
۲۷۱۹۷۶
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

۴ برنامه اندرویدی برای تست گوشی

نرم‌افزارهای آزمایش گوشی، زمانی که می‌خواهید دستگاهی دست دوم بخرید بسیار به کار می‌آیند. حتی اگر هم دستگاه‌تان مشکلی نداشته باشد، بد نیست تا یک بار نرم‌افزاری آزمایشی روی آن اجرا کنید.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: احتمالا می‌دانید چه بخشی از گوشی‌تان سالم است و چه بخشی از آن برای‌تان مشکل می‌آفریند. با این حال، ممکن است گوشی اندرویدی‌تان حتی اگر هم در ظاهر سالم باشد، مشکلاتی داشته باشد؛ مشکلاتی که شما از آن خبر ندارید.

در نتیجه اپ‌های متنوعی ساخته شده‌اند تا این مشکلات را کشف کنند. این اپ‌ها، از وضعیت سرعت گوشی‌تان گرفته تا، پیکسل‌های مرده، باتری یا سنسورهای آن را آزمایش می‌کنند.

نرم‌افزارهای آزمایش گوشی، زمانی که می‌خواهید دستگاهی دست دوم بخرید بسیار به کار می‌آیند. حتی اگر هم دستگاه‌تان مشکلی نداشته باشد، بد نیست تا یک بار نرم‌افزاری آزمایشی روی آن اجرا کنید.

4 برنامه اندرویدی برای تست گوشی

نرم‌افزارهایی که خیلی وارد جزییات می‌شوند، مجانی نیستند، اما در ادامه می‌خواهیم چند نرم‌افزار مجانی اندرویدی را معرفی کنیم که به کارتان می‌آیند.

‌ ۱. AnTuTu Tester

این نرم‌افزار، ساخته‌ی تیمی است که بنچمارک AnTuTu را توسعه داده‌اند. اپ AnTuTu Tester چند ساعتی روی گوشی‌تان کار می‌کند و اطلاعات دقیقی از وضعیت باتری گوشی تان می‌دهد. سپس وضعیت باتری‌تان را با دیگر گوشی‌ها مقایسه می‌کند. آزمایش‌های صفحه‌ی نمایش، تاچ اسکرین، رنگ و هم‌چنین مجموعه‌ای از اطلاعات گوشی در آن وجود دارند.


4 برنامه اندرویدی برای تست گوشی


۲. Phone Doctor Plus

این نرم‌افزار که روی سیستم عامل iOS هم وجود دارد، ۲۵ آزمایش مختلف انجام می‌دهد. این آزمایش‌ها بلوتوث، GPS، ارتباط 3G یا 4G، اسپیکر گوشی یا قسمت‌های مختلف دیگری را شامل می‌شوند. آزمایش‌هایی برای پردازنده، حافظه و هم‌چنین سرعت نوشتن اطلاعات وجود دارد. یکی از بهترین بخش‌های این نرم‌افزار، رابط کاربری خوب آن است.


4 برنامه اندرویدی برای تست گوشی

‌‌‌‌‌‌‌‌

۳. Phone Tester

این اپ درست همانطور که در اسم‌اش آمده است، گوشی را کاملا آزمایش می‌کند. سنسورهای گوشی، وای-فای، تلفن، باتری، دوربین و بخش‌های زیاد دیگری را می‌توان با Phone Tester آزمایش کرد. این اپ تنها نرم‌افزاری است که در لیست ما، برای استفاده از اندروید ۶.۰ مارش‌مالو بروزرسانی شده است.

4 برنامه اندرویدی برای تست گوشی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۴. Sensor Box

اگر به دنبال نرم‌افزاری هستید که سنسورهای گوشی‌های‌تان را تست کند، می‌توانید از Sensor Box استفاده کنید. گوشی‌تان سنسورهایی دارد که حتی از وجودشان خبر ندارید، این نرم‌افزار نحوه‌ی کار آن‌ها را هم به شما نشان می‌دهد.

این اپ می‌تواند از ژیروسکوپ گوشی گرفته تا سنسور قرار گرفتن حالت صفحه، فشار، شتاب، میدان مغناطیسی و سنسورهای دیگر گوشی را بررسی کند.

4 برنامه اندرویدی برای تست گوشی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج