۲۷۲۷۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

استیلی: عروسی به کوچه ما هم می‌آید

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در واکنش به شعار برخی از هواداران ملوان اعتقاد دارد که عروسی به کوچه این تیم نیز می‌آید.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز با شعار «حیا کن، رها کن» برخی‌ از هواداران ملوان روبه‌رو شد. سرمربی ملوان اعتقاد دارد که تیمش فوتبال زیبایی به نمایش می‌گذارد و عروسی به کوچه آنها نیز می‌آید. او درباره این دیدار، شرایط تیمش و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

تسنیم: چرا مقابل تراکتورسازی شکست خوردید؟

بازی را خوب آغاز کرده و به حریف موقعیت چندانی ندادیم. متاسفانه در این دیدار تنها یک مهاجم به نام فرزاد حاتمی داشتیم که این بازیکن نیز به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت. با این وجود تراکتورسازی را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده و ۷،۸ موقعیت گل به‌دست آوردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و آنها دقیقه ۸۵ روی غافلگیری به گل رسیدند. از تلاش بچه‌ها راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم. در اواخر بازی ۵۰ درصد تیم را بازیکنان جوان تشکیل داده بودند که آینده ملوان خواهند بود. ما مقابل سایپا و تراکتورسازی باید ۶ امتیاز کسب می‌کردیم که هیچ امتیازی نگرفتیم.

اعتقاد داشتید که داور یک پنالتی برای ملوان نگرفت اما محمد فنایی در برنامه نود اعلام کرد که تصمیم داور درست بود.

اعتقاد من این بود که دست بازیکن حریف باز بوده و بازیکن ما را هُل داده است ولی فنایی اعتقادی به پنالتی نداشت. ما به تصمیم کارشناسان احترام می‌گذاریم.

ملوان به نسبت سال گذشته به لحاظ امتیازگیری شرایط بهتری دارد اما با این وجود و همچنین مشکلات مالی، هواداران ملوان نسبت به عملکرد تیم مقابل تراکتورسازی انتقاد کرده و علیه شما شعار سر دادند. فکر می‌کنید دلیل این اعتراضات چیست؟

همه هواداران حاضر در ورزشگاه اعتراض نمی‌کردند و معدود افرادی در حال اعتراض کردن بودند. آنهایی که در ورزشگاه حضور داشتند، شاهد بودند که ملوان چه فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت. این هنر ما است که با وجود مشکلات مالی، بازیکنان را به تمرینات می‌آوریم. بازیکنان تلاش خود را می‌کنند ولی مشکلات مالی تاثیر زیادی روی تیم گذاشته است. متاسفانه عده‌ای شلوغش کرده‌اند.

شعار «حیا کن، رها کن» تمرکز شما و تیم را برهم نمی‌زند؟

این شعارها تمرکز تیم را برهم می‌زند ولی مردم انزلی فوتبال را می‌فهمند. دنبال بازی زیبا هستیم و مطمئن باشید که به دنبال زیبا بازی کردن، نتیجه هم می‌آید.

ادامه مشکلات مالی جایگاه شما را به خطر نمی‌اندازد؟

شک نکنید که مسائل مالی تاثیر خودش را می‌گذارد. تیمی مثل تراکتورسازی امکانات زیادی دارد و چهار بازیکن خارجی این تیم بالغ بر پنج میلیارد قیمت دارند. وقتی ملوان مقابل چنین تیمی فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد، جای تحسین دارد. تراکتوری‌ها در هر بازی چندین موقعیت خلق می‌کنند ولی ما یک موقعیت هم به حریف ندادیم. تیم حریف از روی حرفه‌ای‌گری و شانس به گل رسید و خودشان هم باور نداشتند که بازی را برده‌اند. کاش می‌دیدید که بچه‌ها در رختکن چه شرایطی داشتند. این وضعیت به زودی تمام شده و عروسی به کوچه ما هم می‌آید.

برخی از بازیکنان به تاکتیک‌های دفاعی تیم‌تان انتقاد کرده بودند. شما موافق بازی هجومی نیستید؟

این تاکتیک‌ها برای اوایل فصل بود. زمانی که سرمربیگری ملوان را برعهده گرفتم، هفته سوم آغاز شده و هدف درست کردن کار دفاعی بود. به مرور تیم رو به جلو رفت و در بازی‌هایی مانند فولادخوزستان و تراکتورسازی بالای ۷،۸ موقعیت گل داشتیم. تیم‌های من رو به جلو حرکت می‌کنند. ملوان جزو تیم‌هایی است که به لحاظ قدرت بدنی شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. ما در خط حمله نیاز به بازیکن داریم که متخصص گل زدن باشد تا مشکلات گل زدن ما حل شود.

با وجود فرزاد حاتمی، آرش افشین و سیدجلال رافخایی دنبال مهاجم هستید؟

بازیکنانی که نام برده‌اید، مصدوم هستند. پس از بازی با تراکتورسازی با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم تا یک مهاجم در نیم فصل جذب شود.

ملوان لیست مازاد خواهد داشت؟

فعلاً تصمیمی در این زمینه نگرفته‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیمبر

      بنام خدا

      ملوان مستحق بخت نبودخیلی خوب بازی کردولی شانس یارش نبود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج