۲۷۳۱۷۶
۲ نظر
۵۱۱۳
۲ نظر
۵۱۱۳
پ

شکایت شهرام شب پره از یک قهرمان

هفته گذشته تصویر احضاریه ای در فضای مجازی دست به دست می چرخید که بیش از هر چیز نام «خواهان» یا در حقیقت شاکی در آن مورد توجه قرار گرفت؛ نام یک خواننده لس آنجلسی که اجازه حضور در ایران را ندارد اما در دادسرای عمومی کشور از یک قهرمان پیشکسوت به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده است.

هفته نامه تماشاگران امروز - فاطمه ظاقلعه نژاد: هفته گذشته تصویر احضاریه ای در فضای مجازی دست به دست می چرخید که بیش از هر چیز نام «خواهان» یا در حقیقت شاکی در آن مورد توجه قرار گرفت؛ نام یک خواننده لس آنجلسی که اجازه حضور در ایران را ندارد اما در دادسرای عمومی کشور از یک قهرمان پیشکسوت به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده است.

در ابتدا شک و گمان به این سمت و سو بود که «شهرام ش» به خاطر برگزاری کنسرت هایش در آلانیای ترکیه از شخصی در ایران شاکی است ولی بعدها در توضیحی که خود او در کانال تلگرامی تهران تایمز داد او از یک قهرمان پینگ پنگ آسیا به جرم کلاهبرداری 600 هزار دلاری شکایت کرده است.

با کدهایی که این خواننده در جوابیه اش داد، آن قهرمان ملی کسی جز امیر احتشام زاده نمی توانست باشد؛ کسی که نامی غیرقابل حذف در ورزش ایران است. مردی نابغه که در سال های دور توانسته بود در 17 رشته ورزشی قهرمان ملی باشد. او اما در میان همه ورزش هایی که قهرمانش بوده، نامی است عجین شده با پینگ پنگ ایران.

این قهرمان پینگ پنگ آسیا سال هاست که روزگار بازنشستگی را می گذراند و دیگر خیلی خبرساز نیست اما در دل این روزهای خانه نشینی اش با ادعای عجیب این خواننده لس آنجلسی نامش دوباره سر زبان ها افتاده است. احتشام زاده در گفتگویی این ادعا را تکذیب می کند.

شکایت شهرام شب پره از یک قهرمان

خواننده ای لس آنجلسی ادعا کرده همسرش به ایران آمده و از شما و احتمالا دامادتان شکایت کرده است؛ این ادعا را تایید می کنید؟

- ایشان شکایت کرده و من هم از این موضوع شاکی هستم که اگر ایشان مشکلی با داماد من دارند چرا باید از من شکایت کنند؟ من برای عروسی دخترم به آلانیا رفته بودم و ایشان را دیدم. بعد از آن هم در چند سفر دیگری که رفتم به دخترم سر بزنم ایشان را ملاقات کردم. ایشان با داماد من در کار به مشکل خوردند و از من درخواست ریش سفیدی کردند. به خاطر همین اینها الان از اسم من سوءاستفاده می کنند.

چطور سوءاستفاده می کنند؟

- ایشان یک برگه به متن ترکی جلوی من گذاشتند و گفتند آن را امضا کن. من اصلا ترکی بلد نیستم. گفتند فقط به خاطر اینکه مشکل بین من و دامادت حل شود این را امضا کن. اصلا هم قرار نبود از آن برگه استفاده کنند. من هم فقط به خاطر اینکه فکر می کردم در وجود ایشان انسانیت هست این برگه را امضا کردم و نمی دانستم در آن چه نوشته شده. من نه در معاملاتی که اینها با هم داشتند حضور داشته ام و نه چیز دیگر. حتی نمی دانستم برای کدام معاملات به مشکل خورده اند. هر بار که به ترکیه رفتم یک هفته تا ده روز ماندم دخترم را دیدم و برگشتم.

پس تجارتی نداشتید؟

- هیچ تجارتی ندارم و اصلا در سن و سالی نیستم که بخواهم تجارت کنم. در سن ۸۳ سالگی در مملکت خودم هم بازنشسته هستم و از پیشکسوتان حقوق می گیرم و حتی اینجا هم شغلی ندارم.

او ادعا کرده با شما رفاقتی پنجاه ساله دارد؟

- من شصت و خرده ای سال است که در مملکتم قهرمان هستم و خیلی ها من را می شناسند. این دلیل نمی شود که با همه آنها دوستی و رفت و آمد داشته باشم.

در متنی که منتشر کرده نوشته که دختر و داماد یکی از دوستان پنجاه ساله من آقای «امیر» که قهرمان پینگ پنگ آسیا است از من ۴۰۰ هزار دلار کلاهبرداری کرده اند و داماد ایشان الان با شکایت همسر من در زندان است. تقریبا مشخص است که شما را می گوید. این ادعا حقیقت دارد یا شما تکذیب می کنید؟

- این ادعا را درباره خودم تکذیب می کنم. ایشان از اسم و امضا و ریش سفیدی من سوءاستفاده کرده. این فرد فقط به من گفت برای من ریش سفیدی کن اما الان چون داماد من در زندان است، از امضای من سوءاستفاده کرده اند. سفته هایی به زبان ترکی و بدون مبلغ به من دادند و من امضا کردم. الان در آنها مبلغ وارد کرده اند و به خاطر همان ها از من شکایت کرده اند.

این بحث تجارت و رفاقت و چیزهایی که گفته چطور؟

- تمامش دروغ است. من هیچ رفاقتی با او ندارم ولی خیلی ها من را می شناسند. الان هم ایشان از اسم من سوءاستفاده کرده و من به عنوان یک پیشکسوت ورزش از ایشان شکایت دارم که چرا مرا در مملکت خود که افتخارآفرین بوده ام زیر سوال برده.

پیگیری «تماشاگران امروز»

خبرنگار «تماشاگران امروز» از طریق یکی از فعالان موسیقی که پیش از این در ایران فعالیت می کرد و در ارکستر خواننده هایی چون بهرنگ بهادرزاده، مرتضی پاشایی و ... ساز زده، توانست ارتباط کوتاهی با همسر شاکی بگیرد و او درباره میزان صحت این خبر به «تماشاگران امروز» گفت: «این موضوع مدت ها در حال پیگیری بود و وقتی این تصویر به اینترنت رسید و به شکل گسترده ای همه جا پیچید، ما تقریبا تمام کارهایمان را در دادگاه انجام داده بودیم.»

همسر این خواننده در توضیح بیشتر این موضوع گفت: «در مورد این اتفاق تا زمانی که حکم نهایی صادر نشود، نمی توان در رسانه ها حرف زد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غـــــــــــز ل

      تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ....امیدوارم این آقای قهرمان نخواهد با بکار بردن نام خود دادگری را به چالش بکشد...هر کسی خواهان دادگری است و بردن نام قهرمان و قهرمان قهرمان بر نیزه کردن کار درستی نیست باید بود و موند و دید که چه کسی درست می گوید؟؟؟ هم دادگاه هست و هم دادگری و هم داور و دادیار درست نیست رسانه ها بخواهند شهرام نامی را چون خواننده ی لس آنجلسی است به باد پوزخند بگیرند!!!! باید دید و در پایان به داوری نشست

    • ناشناس

      اگر خنده نكنيد و مسخره نفرماييد نظر بنده اين است كه با قريب 50 سال سابقه هنري شهرام شب پره ، ايشان هم از نظر مردم ايران يك قهرمان است و اگر از آقاي احتشام زاده بيشتر نباشد(كه فكر كنم هست)ولي كمتر هم نيست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج