۲۷۳۹۳۳
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

ستاره های محبوبِ گوگل در سال ۲۰۱۵

اگر می خواهید بدانید که نام بیشترین افراد جستجو شده در اینترنت در سال ۲۰۱۵ چه و به چه دلیلی بوده است، با ما همراه شوید.

برترین ها: اگر می خواهید بدانید که نام بیشترین افراد جستجو شده در اینترنت در سال ۲۰۱۵ چه و به چه دلیلی بوده است، با ما همراه شوید.

۱. کیتی پرایس

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

کیتی پرایس هنرپیشه، مانکن و خواننده اهل بریتانیایی است. وی از سال ۱۹۹۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌ است. سال ۲۰۱۴ برای کیتی پرایس سال فوق العاده ای بوده اما چه چیزی در سال ۲۰۱۵ باعث شد که او جزو یکی از پر بحث ترین افراد در رسانه ها شود؟ هنگامی که او در مجموعه تلویزیونی «برادر بزرگ» که یک برنامه تلویزیونی در ژانر تلویزیون واقعی است شرکت کرد، تمام توجه ها را به سمت خود جلب کرد.

ما نمی توانیم منتتظر بمانیم تا ببینیم این ستاره در سال ۲۰۱۶ چه برنامه ای برای خود دارد.


2. ریتا اورا

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

ریتا اورا خواننده، ترانه‌سرا و بازیگر انگلستانی است. او جزو یکی از داروان مسابقه اکس فکتور نیز بوده است.

قبل از حضورش در مسابقه اکس فکتور، این خواننده مشهور در برنامه تلویزیونی واقعی «The Voice» شرکت کرد.

او پس از بهم زدن رابطه اش با ریکی هایلفیگر، اکنون با تراویس بارکر رابطه دوستی برقرار کرده است. تمام این ماجرا ها باعث شد که نام او در سال ۲۰۱۵ بر سر زبان ها بیافتد.


3. تیلور سوئیفت

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

تیلور سوئیفت خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است که پس از انتشار آلبوم پنجم اش با نام «۱۹۸۹» در اکتبر ۲۰۱۴ به اوج شهرت رسید. اما سال ۲۰۱۵ برای او سال منحصر بفردی بود، به طوری که نام او تیتر بسیاری از روزنامه ها شد. درگیری و بحث او با نیکی میناژ در توییتر یا رابطه رمانتیک او با کالوین هریس بر شهرت اش بی تاثیر نبود.

او همچنین نامه ای سرگشاده به شرکت اپل موزیک نوشت و اعتراض خود را از این که چرا نمی خواهد آهنگ اش در آن سایت قرار گیرد بیان کرد. گویا اپل به مدت ۳ ماه به کاربران خود حق استفاده مجانی از سرویس ها را می دهد. تیلور سوئیفت نیز به این موضوع اعتراض کرد که آنها نمی توانند به خوانندگان، نویسندگان و شرکت کنندگان آن آلبوم ها به مدت این سه ماه هیچ پولی ندهند.

پس از اینهمه ماجرا و درگیری های تیلور سوئیفت، این طور به نظر می رسد که او در سال ۲۰۱۶ آرام تر از قبل خواهد شد.


4. میشل کیگان

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

میشل کیگان، بازیگر و مدل، از سوی مجله FHM زیباترین زن جهان لقب گرفت اما این تمام ماجرا نبود، بلکه ازدواج او با مارک رایت نیز بر شهرت او دامن زد. او همچنین با به تن کردن لباس زیبایی که خود طراحی کرده بود، تیتر مجله های بسیاری را به خود اختصاص داد.


5. کیم کارداشیان

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

کیم کارداشیان در حال حاضر یکی از مطرح ترین شخصیت های دنیای رسانه است. اما سال ۲۰۱۵ برای او سالی کاملا متفاوت بود. این ستاره ۳۵ ساله، با حضور در مجموعه واقع نمای «چشم و هم‌چشمی با کارداشیان‌ها» و با ۶ میلیون دلار درآمد، پر درآمدترین ستاره برنامه‌های واقع نما شد.

اما شهرت او در زمان بارداری اش چند برابر شد. او که صاحب فرزندی از همسرش کاینه وست است، در سال ۲۰۱۵ بار دیگر باردار شد. بارداری او به این دلیل که اعلام کرده بود از بارداری و گذراندن این دوران متنفر است و از بیماری های بسیاری مانند پره اکلامپسی و دیابت بارداری رنج می برد، تیتر بسیاری از رسانه ها شد.


۶. کیتلین جنر

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

کیتلین جنر که پیش از این با نام بروس جنر شناخته می‌شد یک ورزشکار معروف آمریکایی است. او برنده مدال طلای المپیک تابستانی ۱۹۷۶ در رشته ده‌گانه مردان است. او در سال ۲۰۱۵ طی یک مصاحبه رسماً اعلام کرد که یک تراجنسیتی است و در حال طی کردن مراحل تغییر است. این تغییرات بزرگ در زندگی او، تیتر بسیاری از مجلات و سایت ها را به خود اختصاص داد.


7. وان دایرکشن

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

وان دایرکشن یک گروه پاپ راک پسرانه بریتانیایی- ایرلندی است که در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد. در سال ۲۰۱۵ زمانی که زین مالک گروه وان دایرکشن را ترک کرد، موجب تعجب و ناراحتی بسیاری از هواداران اش شد.

از طرف دیگر لوئی تاملینسون عضو دیگری از این گروه، زمانی که در برنامه «صبح بخیر آمریکا» در آگست ۲۰۱۵ اعلام کرد که به زودی پدر خواهد شد و مادر فرزندش برایانا جانگویرف است، بار دیگر توجه هات را به سمت این گروه جلب کرد.

آخرین خبر داغ این بود که این گروه ۴ نفره اعلام کرد پس از انتشار آخرین آلبوم خود، به طور موقت از هم جدا خواهند شد.


۸. سوزانا رید

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

سوزانا رید میزبان برنامه «Good Morning Britain» بود که با شوخی ها و طنزهای خود در آن طرافداران بسیاری را از نقاط مختلف جهان به سمت خود جلب کرد.

عوامل دیگری مانند همکاری با پیرز مورگان، برنده بهترین سخنگوی سال و مصاحبه جذابش با دیوید بکهام منجر به موفقیت و شهرت بیشتر او در سال ۲۰۱۵ شد.


9. جرمی کلارکسون

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

جرمی کلارکسون تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی، مجری و روزنامه‌نگار بریتانیایی است. او که مجری برنامه «تخت گاز» بود، رسما از سمت خود اخراج شد.

این خبر به صورت رسمی توسط تونی‌ هال به عنوان یکی از مدیران ارشد بی‌‌بی‌سی اعلام شد. هال در سخنان خود متذکر شد که کلارکسون پای خود را از گلیم اش فراتر گذاشته و رفتار زشت وی قابل تحمل نیست.

بر اساس تحقیقات عوامل برنامه تخت گاز، آنها به نواحی شمالی یورک ‌شایر رفته بودند که مشاجره ای میان کلارکسون و تایمون در هتل سیمون‌استون در حضور عوامل برنامه‌ و مهمان‌های هتل صورت گرفت. در این مشاجره، کلارکسون برای مدتی عوامل تخت گاز و شخص تایمون را به باد ناسزا گرفته بود.

البته گفته می‌شود که کلارکسون بعد از مدتی به خود آمده و بابت این رفتار ناشایست از عوامل برنامه و تایمون عذر خواهی کرد. اما کار از کار گذشته و تونی هال به عنوان مسئول بررسی این مشاجره اعلام کرد که علی‌رغم اینکه ایفای نقش کلارکسون در برنامه تخت گاز را قبول دارد اما این بدین معنی نیست که وی اجازه داشته هر کاری دلش بخواهد انجام دهد. تونی هال در پایان صحبت‌های خود اعلام کرد که برنامه تخت گاز ادامه خواهد داشت، اما به طور قطع شاهد تغییراتی خواهد بود.

پس از آن ماجرا، کلارکسون اعلام کرد که در برنامه جدیدی در آمازون شرکت خواهد کرد.


10. کیت میدلتون

ستاره های محبوبِ گوگل در سال 2015

جای تعجبی ندارد که دوشس کمبریج یکی از اعضای این لیست باشد. کیت میدلتون یکی از داغ ترین سوژه های رسانه ها در سال ۲۰۱۵ بوده است. او امسال فرزند دیگری به نام شاهدخت شارلوت را در ماه می، درست ۲ سال پس از تولد شاهزاده جورج، به خانواده سلطنتی انگلستان هدیه کرد.

این ستاره ۳۳ ساله جزو یکی از خوش پوش ترین اعضای خانواده سلطنتی شناخته شده است. به دلیل سلیقه خوبش در مد نیز مورد تحسین کارشناسان و در لیست «خوش‌پوشان» قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محدثه

      چرا دروغ میگید؟

      وان دایرکشن هر روز دارن میگن که فقط برای استراحت رفتن. بعد از یک سال و نیم برمیگردن
      ای باباااااااااااااا

    • بدون نام

      چه جالب!

    • بدون نام

      چه جالب!

    • بدون نام

      اینا که تقریبا همه شون اهل انگلیس بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج