۲۷۴۷۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خوراکی‌های برطرف کننده اختلال نعوظ

هندوانه، این میوه شیرین و آب دار ترکیبی دارد که مانند داروهای برطرف کننده اختلال نعوظ در عروق خونی عمل می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد این میوه حتی می‌تواند میل جنسی شما را برگرداند.

وب سایت نی نی بان: هندوانه، این میوه شیرین و آب دار ترکیبی دارد که مانند داروهای برطرف کننده اختلال نعوظ در عروق خونی عمل می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد این میوه حتی می‌تواند میل جنسی شما را برگرداند.

خوراکی‌های برطرف کننده اختلال نعوظ

خوراکی‌های برطرف کننده اختلال نعوظ

درست است که داروها و درمان‌های متعددی از جمله جراحی در اختلال نعوظ به کار می‌رود اما در این میان برخی مواد غذایی هم هستند که می‌توانند به این مشکل در آقایان کمک کنند. با هم برخی از این مواد غذایی را مرور میکنیم...

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


گروه خونی زنان و ارتباط آن با بارداری

خوراکی‌های برطرف کننده اختلال نعوظ

به زنان دارای گروه خونی O توصیه شود زودتر به فکر بچه دار شدن باشند، اما کارشناسان می گویند قبل از رسیدن قاطعانه به چنین نتیجه ای، به تحقیقات بیشتری نیاز است. تحقیقات جدید نشان داد زنان دارای گروه خونی O با بالا رفتن سن دارای مشکلات بیشتری در باروری می شوند.این نخستین تحقیقی است که نشان می دهد گروه خونی زنان می تواند بر شانس بارداری آن ها تأثیرگذار باشد.



اگر بچه می‌خواهید با این موارد دوست شوید

خوراکی‌های برطرف کننده اختلال نعوظ

داشتن قدرت باروری مناسب برای همه یا حداقل اكثریت انسان‌ها مهم است اما هرازگاهی اخباری نگران‌كننده درباره تاثیرات مخرب مسائل مختلف بر قدرت باروری و بارداری می‌شنویم. به راستی كدام این هشدارها واقعیت دارند و راه‌های مناسب برای اینكه قدرت باروری خود را حفظ كنیم، چیست؟


ویتامین های لازم قبل از بارداری

خوراکی‌های برطرف کننده اختلال نعوظ

در اینجا به شما می گوییم برای انتخاب بهترین ویتامین های قبل از بارداری باید چه نکاتی را در نظر بگیرید. برای مراقبت از فرزند‌تان هیچ‌گاه خیلی زود نیست! و برای شروع هیچ زمانی بهتر از هم اکنون (یعنی در زمان تصمیم برای بارداری) وجود ندارد. دریافت تمام و کمال مواد مغذی مورد نیاز روزانه هیچ‌گاه آسان‌تر از امروز نبوده است. در اینجا به‌طور مختصر و مفید می‌گوییم برای پیدا کردن یک مولتی ویتامین مناسب برای بارداری (و پس از تصمیم برای بارداری) باید به چه نکاتی توجه کنید.


قبل از ازدواج چگونه بفهمیم ناباروریم؟

خوراکی‌های برطرف کننده اختلال نعوظ

شاید یکی از دغدغه‌های ذهنی زوج‌های ناباروری که وقت و هزینه زیادی را صرف بچه‌دار شدن کرده‌اند این باشد که نمی‌شود قبل از ازدواج از قدرت باروری‌ مطلع شد؟ پاسخ به این پرسش آنقدرها هم ساده نیست زیرا بچه‌ دار شدن پدیده‌ای چندعلتی است و مثلا نمی‌توان ناتوانی جنسی یک مرد را قبل از ازدواج او سنجید یا متوجه بسته بودن لوله‌های رحم یک خانم قبل از ازدواج شد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج