۲۷۵۴۱۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

برخورد کمیته‌ انضباطی با دانشجویان اخلالگر

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با هشدار نسبت به دانشجویان اخلالگر در دانشگاه‌ها، گفت: حتی بهم زدن یک سخنرانی را نمی‌پسندیم و برنمی‌تابیم.

خبرگزاری ایسنا: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با هشدار نسبت به دانشجویان اخلالگر در دانشگاه‌ها، گفت: حتی بهم زدن یک سخنرانی را نمی‌پسندیم و برنمی‌تابیم.

سید ضیا هاشمی (معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم) درباره ایجاد تنش توسط عده‌ای از دانشجویان حین سخنرانی‌های طیف های مختلف سیاسی، اظهار داشت: ما همواره به همه گروه‌ها و مسئولان تاکید کردیم که قانون را فصل الخطاب بدانند. هر کسی که خودش را تابع قانون نداند از نظر ما کارش خطاست.

معاون فرهنگی وزارت علوم با تاکید بر اینکه همواره تبعیت از قانون مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، گفت: قانونمندی یکی از ارزش‌های ماست که ما در جهت دفاع از آن تاکیداتی داریم.

هاشمی با هشدار نسبت به دانشجویان اخلالگر در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: حتی بهم زدن یک سخنرانی را نمی‌پسندیم و بر نمی‌تابیم.

معاون فرهنگی وزارت علوم اضافه کرد: اگر با هر موردی از ایجاد اختلال و بی‌نظمی مواجه شویم، واکنش نشان می‌دهیم؛ البته در موادری در دانشگاه آزاد اتفاقاتی افتاده و می‌افتد که از کانال خود دانشگاه آزاد باید مدیریت شود.

هاشمی با بیان این مطلب که موضع ما در مقابل برنامه‌ها مشترک است و همواره تاکید بر اجرای قانون داریم، گفت: مبنای اجرای قانون، مسئولان رسمی هستند و اگر دانشجویی دغدغه‌ای و یا اعتراضی دارد؛ می‌توانند آن را با مسئولان در میان بگذارند و به صورت قانونی اعتراضاتش را مطرح کند؛ اما دانشجویان حق ندارند به هیچ وجه جلسه‌ای را به هم بریزند.

معاون فرهنگی وزارت علوم اضافه کرد: اگر شاهد بی‌نظمی و ایجاد تنش در مراسم‌هایی که در دانشگاه برگزار می‌شود، باشیم؛ برخوردهای قانونی خواهیم داشت و در ابتدا به دانشجویان تذکر داده می‌شود و پس از آن کمیته‌های انضباطی ورود پیدا خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      دانشجو های حال حاضر ایران بیشتر شبیه بچه مدرسه ای های تنبل و حاشیه دار شدن...... محدودیت که هیچ به نظرم باید برای هر دانشکده ای یکی دو نفر ناظم بذارن..... دانشجوهای امروزی فقط اسم و اعتبار دانشجویی رو یدک میکشن...... دنبال هر داستانی هستن جز درس و تخصص.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج