۲۷۶۴۷۶
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

روش درمان افسردگی: خودتان را دفن کنید!

عکاسی فرانسوی با حضور در یک مرکز درمان افسردگی در سئول کره جنوبی از مراسم عجیبی که به عنوان درمانی برای افسردگی،‌استرس و خودکشی مورد استفاده قرار می‌گیرد عکاسی کرده‌ است.

وبسایت همشهری آنلاین: عکاسی فرانسوی با حضور در یک مرکز درمان افسردگی در سئول کره جنوبی از مراسم عجیبی که به عنوان درمانی برای افسردگی،‌استرس و خودکشی مورد استفاده قرار می‌گیرد عکاسی کرده‌ است.

در این دوره‌های درمانی بیماران در مراسم تدفین خود شرکت می‌کنند. به گزارش CNN، افرادي كه با افكار افسرده،‌ پراسترس و پرخطر دست و پنجه نرم مي‌كنند در مركز درماني هيوون در سئول تحت درماني عجيب قرار مي‌گيرند و در مراسيم تدفين خود شركت مي‌كنند. در اين مراسم هيچ درمان ديگري براي بيماران وجود ندارد، اما بيماران پس از پايان مراسم به فرانسوا هوگويه عكاس فرانسوي اعلام كردند كه احساس شادي بيشتري مي‌كنند.

كره جنوبي در ميان ۳۴ كشور سازمان توسعه و همكاري‌هاي اقتصادي بالاترين آمار خودكشي را دارد. دلايل مختلفي از جمله فشار شديد براي گرفتن نمرات خوب در مدرسه يا دانشگاه و يافتن شغلي مناسب عامل خودكشي در جوانان كره‌اي اعلام شده‌است. بيماران يا به توصيه پزشك و يا خودخواسته به اين مركز مي‌آيند تا با تجريه مرگ،‌قدر زندگي را بهتر بدانند.

پس از اينكه بيماران به اين مركز مي‌رسند،‌ پرتره‌هايي مشابه عكس‌هايي كه روي تابوت مردگان قرار مي‌گيرد،‌ از آنها گرفته مي‌شود. سخنراني درباره خودكشي انجام شده و فيلمي احساسي براي آنها پخش مي‌شود. پس از آن داوطلبان لباس ويژه تدفين را به تن مي‌كنند و نامه خداحافظي مي‌نويسند و آن را براي ديگران مي‌خوانند.پس از آن با كم شدن نور محيط، هركس به درون تابوت خود رفته و در تابوت‌ها بسته مي‌شود و افراد براي ۱۰ دقيقه در سكوت كامل درون تابوت مي‌مانند. پس از باز شدن در تابوت‌ها مي‌توان شاهد واكنش‌هاي متفاوتي بود،‌برخي از افراد از شدت ترس گريه مي‌كنند،‌برخي به خواب رفته‌اند و برخي ديگر شاد‌تر و شاداب‌تر ديده مي‌شوند. گروهي ديگر نيز از اين موقعيت براي سلفي گرفتن استفاده مي‌كنند. با بيرون آمدن افراد از درون تابوت‌ها مدير مركز به آنها مي‌گويد حال مي‌دانيد مرگ چه طعمي دارد. شما اكنون زنده‌ايد،‌ به خاطر كره مبارزه كنيد.

روش درمان افسردگی: خودتان را دفن کنید!

روش درمان افسردگی: خودتان را دفن کنید!

روش درمان افسردگی: خودتان را دفن کنید!

روش درمان افسردگی: خودتان را دفن کنید!

روش درمان افسردگی: خودتان را دفن کنید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج