۲۷۶۶۹
۲۶۱ نظر
۵۴۱۲
۲۶۱ نظر
۵۴۱۲
پ

خرید خودرو با کمتر از ۵ میلیون تومان

اگر سطح توقع تان را پایین بیاورید با بودجه کمتر از ۵ میلیون تومان هم می توان صاحب خودرو شد؛ البته بستگی به این دارد که پرایدهای نسیم و صبای تولید شده در سال ۸۳ را «خودرو» بدانید

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان

هفت صبح: اگر سطح توقع تان را پایین بیاورید با بودجه کمتر از 5 میلیون تومان هم می توان صاحب خودرو شد؛ البته بستگی به این دارد که پرایدهای نسیم و صبای تولید شده در سال 83 را «خودرو» بدانید

خرید خودرو دست دوم از آن مسائلی است که هر کسی در مورد آن نظر خاص خودش را دارد. بعضی ها آن را چون خریدی دست دوم می دانند اعتقاد دارند دیگر نیازی به حساسیت و ریزبینی معقول و معمول نیست و قبلا شخص دیگری زحمت استهلاک خودرو را به نوعی کشیده اما در مقابل عده ای عقیده دارند خرید این دسته از خودروها بسیار سخت تر از مدل صفر کیلومتر و سرحال آن است چرا که نه صاحب قبلی آن را می شناسند و دورنمایی از وضعیت روحی و رانندگی او ندارند و نه می دانند خودرو مورد نظر از چه خوان هایی عبور کرده تا به اینجا رسیده.

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان

به هر حال شکی نیست که بعد از خرید منزل، اتومبیل از مهمترین خریدهایی است که در لیست خانواده ایرانی و امروزی قرار می گیرد؛ پس اگر قرار است مبلغ چند میلیونی از جیب مبارکتان بپردازید مطمئنا انتظار رضایت کامل از خریدتان آن هم از نوع دست دوم را دارید.

این بار در رنج های مختلف قیمتی نگاهی به این بازار پر رونق خودرو انداخته ایم و بعضی از مدل های مناسب را از لحاظ ارزش، فراوانی و کاربرد لیست کرده ایم. مسلما وضعیت جیب شما و سلیقه تان در نهایت تصمیم اصلی را خواهد گرفت ولی دورنمایی کلی از وضعیت این بازار با وجود رقابت میلیمتری که بین بعضی از مدل ها وجود دارد، می تواند حداقل پیش زمینه ای ذهنی برای داشتن انتخابی درست برایتان مهیا کند.

زیر ۵ میلیون تومان

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان

شاید فکر کنید با این مبلغ نتوان لیستی مناسب تهیه کرد و در نهایت به خودرو مورد نظر رسید. ولی زیاد بدبین نباشید و هستند دوستان کم توقعی که می توانند با این بودجه ناچیز در پارکینگ خانه تان جا خوش کنند.

همین پیکان خودمان؛ در مدل های ۷۳ تا ۷۶ از ۱/۵ تا ۲ میلیون تومان خرید و فروش می شود؛ البته می توانید مدل های بالاتر مثل ۸۱ را هم تا ۳/۵ میلیون تومان پیدا کنید. البته در انتخاب هایتان می توانید روی پراید هم حساب باز کنید؛ البته نه مدل بالا و نه حتی سری x۱۰۰، همان پرایدهای نسیم و صبای قدیمی خودمان بدون فرمان هیدرولیک و ترمز ABS، مدل ۸۱ آن چیزی حدود ۳/۵ میلیون تومان می ارزد و برای خرید مدل ۸۳ باید حدود ۴/۵ میلیون بپردازید.

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان

اینجا هر چقدر پول دهید همانقدر آش می خورید و با توجه به بودجه تان باید فتیله توقع تان را هم پایین بیاورید. البته اگر می خواهید با این بودجه خودرویی تنها برای روزهای تعطیل تان بخرید و به تک بودن آن اهمیت می دهید می توانید به اپل کورسا و فولکس گلف هم حساب باز کنید. کورسای مدل ۹۴ با اینکه موتوری قوی ندارد ولی حداقل ظاهرش خوب و چشمنواز است.

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان

در صورت پیدا کردن نمونه خوب آن حدود ۴/۵ میلیون تومان باید کنار بگذارید، ضمن اینکه فولکس گلف هم می تواند انتخاب مناسبی برای ماشین بازها باشد. با پنج میلیون تومان یک گلف با وضعیت فنی متوسط سهم شما خواهد بود. البته این را فراموش نکنید هزینه تعمیرات، پیدا کردن قطعات و فرسودگی بدنه می تواند در مورد این دو خودرو قدیمی شما را اذیت کند.

البته پژو RD هم می تواند جزو انتخاب ها باشد که متاسفانه گذر زمان تاثیر نامطلوبی بر کیفیت آن می گذارد. این خودرو عجیب وطنی در مدل ۸۱ خود ۲/۹ میلیون و در مدل ۸۴ اش چهار میلیون تومان قیمت گذاری می شود.

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان


5 تا 10 میلیون تومان

خبف در این بازه قیمتی خوشبختانه دستمان بازتر است؛ ولی نمی توان آنچنان روی کمیت انتخاب ها مانور داد و تنها کیفیت نمونه های انتخابی زیر پنج میلیون تومان بالاتر می رود. البته خوشبختانه MVM110 هم این بار به لیستمان اضافه می شود. مدل 84 این خودرو چینی در مرز پنج میلیون تومان حرکت می کند.

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان

مدل ۸۶ آن هم چیزی حدود ۵/۶ میلیون برایتان آب می خورد. در مورد پراید هم باید گفت با ۸ تا ۱۰ میلیون تومان نمونه های صفر کیلومتر منتظر شما هستند ولی اگر بودجه تان کم است و به هر دلیلی دست دوم آن را می خواهید، مدل ۸۴ اش ۵/۵ میلیون، مدل ۸۶ آن ۶/۵ میلیون و در نهایت مدل ۸۸ این خودرو ۷/۵ میلیون تومان برای جیبتان دندان تیز کررده اند.

همچنین خبر خوب اینکه با این مبالغ می توانید تجربه رانندگی با یک SUV را هم تجربه کنید. نیسان پاترول در صورت سالم بودن می تواند ۷ تا ۹ میلیون تومان برایتان خرج بتراشد؛ ضمن اینکه در صورت هزینه برای اسپورت کردن آن می توانید از متفاوت بودنتان در میان شاسی بلندها لذت ببرید.

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان

دوو سی یلو هم انتخاب معقولی است؛ کسی نیست که از نرمی و توانایی های خوب این خودرو حرف نزده باشد و با توجه به نبودن مدل صفر آن پیدا کردن نمونه دست دوم و سالمش انتخاب خوشایندی است. این خودرو در مدل ۸۲ خود حدود ۹ میلیون تومان می ارزد.

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان


با این بودجه به سمند هم می توانید فکر کنید؛ به عنوان مثال نمونه های قدیمی و اولیه این خودرو در سال 82 حدود 6/5 میلیون تومان می ارزد که البته با توجه به خصوصیات این خودرو ملی نمی توان زیاد روی سالم بودنشان مطمئن بود.


۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان

خب در این رنج قیمت کاملا خوش به حالتان خواهد شد. هم خودروهای ساخت داخل برایتان نور بالا می زنند و هم نمونه های خارجی که مدل های صفر کیلومترشان گرانتر است. شاید کمی خوشبینانه باشد ولی می توانید در لیست تان حتی بنز و BMW را هم جای دهید. مرسدس E۱۹۰ مدل ۸۵ با قیمت ۱۴ میلیون تومان و BMW ۵۲۸ به ارزش ۱۱ میلیون تومان منتظر شما هستند که مسلما پیشنهاد نمی شوند مگر اینکه هزینه های مکرر تعمیراتی برایتان مشکلی ایجاد نکند.

بد نیست بدانید پژو ۲۰۶ مخصوصا در تیپ ۲ قهرمان خرید و فروش بازار دست دوم زیر ۲۰ میلیون تومان است که نظر ما را هم بخواهید این مدل می تواند خرید خوبی برایتان باشد اگر با دقت و تیزبینی انجام شود. در مورد این هاچ بک هم هر چقدر پول بدهید همانقدر آش می خورید؛ تیپ ۲ مدل ۸۶ آن ۱۱/۵ میلیون و مدل ۸۸ آن ۱۳ میلیون تومان دست به دست می شود.

در صورت تمایل به خرید نمونه اتومات آن هم در مدل ۸۸ آن باید حدود ۱۵ میلیون تومان کنار بگذارید. البته پژو GLX ۴۰۵ هم در مدل های ۸۶ تا ۹۰ می تواند برایتان از ۱۱ تا ۱۴ میلیون تومان آب بخورد. در مورد سمند هم باید گفت نمونه های LX آن پرفروش ترین ها در این بازه قیمتی هستند.

خرید خودرو با کمتر از 5 میلیون تومان

این خودرو ملی در مدل ۸۷ خود ۱۱ میلیون تومان و در مدل ۸۹ حدود ۱۲/۵ میلیون تومان قیمت گذاری می شود. می رسیم به یکی از قهرمانان خودروهای خارجی دهه ۸۰ با نام مزدا ۳۲۳!

این خودرو ژاپنی هنوز هم خواهان خود را دارد و مدل FL سال ۸۱ حدود ۱۴ میلیون تومان دست به دست می شود، ضمن اینکه پیشنهاد ما در این بازه قیمتی سیتروئن زانتیاست که در صورت پیدا کردن نمونه ای سالم و تمیز در مدل های ۸۵ و ۸۶ حدود ۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود، می توانید تا مدت ها از خریدتان شاد و خشنود باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همايون ايراني

      سلام خسته نباشيد من چند وقته كه دنبال يه ماشين خارجي مدلپايينم اگه دارين ممنون ميشم اطلاع بدين (تويوتا شكاري، سيليكا، گلف و... )

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر تویوتا کارینا 1983 گیرت امد بگیر حرف نداره

      • علی

        یک دستگاه خودرو 405 مدل 90 در حد میخوام با پرداخت ماهانه 3 میلیون تومان با پیش پرداخت 15 میلیون تومان از کسانی که این شرایط رو قبول میکنند لطفا با بنده تماس برقرار کنید ممنونم

      • بدون نام

        شما برو یه سر به بازار ماشین بزن بعد بیا بگو من فعلا ماشین میخوام الان قیمت پراید شده ۱۰۰میلیون کجایه کارید

    • امير حق نظر

      گلف تروتميزمي خوام

    • بدون نام

      پاترول مخخخخخخخخخخخخخخخخوام

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        از رفسنجانم.پاترول نیسان مدل 67تمام رنگ بخواطر زیبایی ارتفاع افزایش داده شده موتور سالم سه تن بار میگیره صندلیا تو دوزی حرفه ای شده قیمتش هم 10/5اگ خواستی بزنگ 09394643584دوست عزیز

    • بدون نام

      خیلی بد بود

    • علی حسنی

      یه ماشین 206صندوق دارمدل 91باقیمت 5میلیونی میخوام دیگه بیشترازاین پول ندارم

      پاسخ ها

      • سینا

        بازم خوبه داداش 5 تومن داری من دنبال ماشین تا یک و نیم هستم ماشین خوب و عالی

      • Amir mohammad

        داداش صفر نمی خوای ۵ میلیون

    • اصغر سراجی

      من 5 میلیون دارم وماشین mvm می خوام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۱۵میلیون دار میخوام شرایطی سمند قسطی بگیرم مدلش ۹۰ اینا باشه

    • بدون نام

      منم میخوام

      پاسخ ها

      • مهدی

        من یک پراید در حد 2میلیون میخواهم کسی داره شمارشو بده

    • بدون نام

      من یه ماشین میخوام پرایدباشه مدلش فرقی نمیکنه قیمتش4تومن باشه

    • عباس

      شمار تماس را الم گنيد

    • سعید

      یک ماشین mvmباقیمت6میلیونی میخوام

      پاسخ ها

      • علی

        ماشین پرای میخوام راهنمایی کنید در حد ۷ الی ۸ میلیون

    • حامد

      بنز قدیمی هاتون خیلی خوب بودند

    • امید

      من بی ام و 2002 میخوام تا 3تومن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امر دیگه ای نیست

    • علی

      شماره تماس بده خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • Mina

      سلام.من یه ماشین سالم میخام تا6تومن قیمتش باشه.میخام دستم راه بیفته.

    • میلاد

      بی ام و2002میخوام تا5ملیون

    • آرزو

      سلام به همگی
      والا کی از ماشین بدش میاد منم مییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخوام
      من یه ماشین خوب تا سقف 7_8 میلیون میخوام
      ممنون

    • بدون نام

      سلام ماشین تاسقف 4میلیون میخوام پیکان یاپرایدقدیمی 09381797431منتظرم شهرشاهرود

    • امین سرخی

      سلام من عاشق ماشین های امریکایی هستم و چند وقتیه دنباله یه ماشینم ' شورولت کامرون بیوک 'یا هر ماشن دیگه ای باشه 09354771022

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگرد تا جانت دراید

      • بدون نام

        برو تو ديوار ريخته اونم باقيمت ارزان

    • سامان

      سلام مطمئنی این قیمتهایی که نوشتی واقعی هستند.شاید چند سالیه از قیمت سرسام اور خودرو خبری نداری.پیشنهاد میدم قبل از این قیمت ها یه سری به بازار واقعی خودرو بزنی

    • Mohammad

      سلام من یه گلف تر تمیز مثل همین عکسی که گذاشته بودن توی سایت دارم توضیحات و عکس ماشین در آدرس زیر نوشته شده
      http://www.bama.ir/car/details-2-1107919/1992-volkswagen-golf-for-sale
      هر کسی دنبال یه گلف تر تمیز 92 میگرده به این قسمت مراجعه کنه کل توضیحاتش هم نوشتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله

      • ارش

        چند

    • حسين

      پرايد هاچ بك از همه بهتره

    • بدون نام

      سلام من یه خودرو میخوام تمیز مدل 85 پراید باشه قیمتش از 6ر5باشه مییییییییییییییییییخوام

    • javad25sbr

      سلام جواد هستم از ماهشهر یک ماشین کولر دار میخوام تا سقف 4تومن اگه باشه09217379230و09334051776

    • javad25sbr

      سلام جواد هستم از ماهشهر یک ماشین کولر دار میخوام تا سقف 4تومن اگه باشه09217379230و09334051776

    • بدون نام

      ی ماشین خوب هرچی باشه ب غیر پیکان 3تومنی میخوان

    • علی

      ماشین فقط دوو سیلو و دیگر هیچ

    • بدون نام

      سلام من یه پراید تا هفت میلیون میخوام سالم باشه بدون رنگ ظاهر خوب

    • عبدی

      یه پراید تا 4 یا 5 میلیون تومن میخوام فقط سریع اگه میشه چون عجله دارم
      بدون رنگ
      ظاهر مناسب . تمیز و...

      پاسخ ها

      • منصورهستم

        درباره بازارخودرومن اگه پول ماشین صفر هم داشته باشم ماشین نمیخرم حیفه این همه پول رابدم به ماشینیکه به۲۲میلیون کسی نگاهم نمیکرد

    • بدون نام

      ﻣﻦ ﯾﮏ ﺩﻭ۱۹۹۴ﺧﯿﻠﯽ ﺗﻤﯿﺰﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ۷۵۰۰ﺷﻤﺎﺭﻩ ۰۹۳۹۱۲۷۲۵۱۹

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوو شما چه مدلیه دوو سیلو هست
        یا دوو چشم گربه ای ریسر ج ام سی دی

    • بهزاد

      سلام من یه اپل کورسا میخوام تا 5 تومن سراغ دارید تماس بگیرید 09364667822

    • رویا

      نه خداییش شما ک زحمت کشیدی مطلب گذاشتی، میخواستی از رویاهای شیرینت برای ما بگی؟؟ این قیمتا چیه آخه؟؟؟!خخخخخخخخخخ کلی خندیدیم ممنووووون.

    • بدون نام

      سلام من يك ماشين خارجي مدل بايين ميخوام تا سقف ١٠ميليون تونان جي بيشنهاد ميديد ممنون ميشم

    • رامین سلیمانی

      سلام من یه خودرو حدود 6میلیون تا 8 میلیون میخوام اگر ماتیز یا mvm 110 باشه خیلی عالیه

    • مهیار

      منم 2میلیون دارم.دنباله یه رنو مدل پایین میگردم

    • مجید

      باسلام خسته نباشی قیمت ماشین 5 میلیون اقساط داری ؟ اقساط سنگین نباشه ؟

    • یاسمین

      من دنبال یه پراید با قیمت کمتراز 5 ت هستم

    • محمد حسین جبارزارع

      با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان میخواسم به اطلاع برسونم که اگر کامارو ال تی یا z28 برا فروش داشتید تا قیمت میلیون و اصفهان بودید من خریدار هستم و بهم ایمیل بدید

    • فرانسه

      سلام.من یه رنو5فرانسه دارم مدل 73.فنی و اتاقشم به شرط سالمی میدم.خریداراش تماس بگیرن.قیمت5/500. بنده در فردیس کرجم. حق نگهدارتون.

    • ارش

      سلام اقا من ی سمند الیکس میخام تا ۱۵ملیون پنج ملیونش چک میدم

    • بدون نام

      سلام يه پرايد سالم ميخوام تا حدود۶ميليون

    • مهیار

      من ماشین تا 1تا5/1می خواهم سریع

    • یوسف محمدزاذه

      باسلام. من هم سمند تا ده میلیون تومان می خواهم.

    • شهاب

      منم ميخوام.اك مجاني باشه ك خ خوبه دعاتون ميكنم ولي خخخخخخ

    • مهران

      یه پیکان میخوام تا سقف 2 میلین

    • علی

      پراید 81 چقدر میرزه دور رنگ

    • مهدي

      سلام 6 تومن دهرم ي پرايد تر و تميز برا كار ميخام.مدل 84 83 85

    • مهدی س

      یه پراید یا پیکان وانت میخواستم تو مایه های 4 تومن.باتشکر

    • علی

      ماشین میخوام

    • اکبر

      من يه ماشين ميخوام با پنج ميليون ٢٠۶باشه عالي

    • ماکان

      سلام ، من تا 12 تومن میخوام هزینه کنم ، چن تا گزینه مد نظرم هست ، بنظرتون کدوم بهتره؟

      1- دوو اسپرو 93 یا 94
      2- هیوندا النترا 93
      3- اپل کرسا 94
      4- دوو ریسر 93 یا 94

      یا اگه ماشین خارجی بهتری سراغ دارین بگین

    • آنی

      من الان انتخاب کردم کجا باید اطلاع بدم

    • رضا

      سلام من دنبال يك تويوتا وانت مدل ١٩٨٣ تا ١٩٩٦ هستم البته تميز هر كه سراغ داره پيام بذاره ممنون

    • کیوان باز

      منم یه پژو پارس تک گانه سوز مدلش مهم نیس قیمتش شش میلیون باشه

    • بدون نام

      من.دنبال سواری تحدود چهار مليون تومان هستم

    • بدون نام

      سلام من ماتیز میخوام تا شش میلیون تومان زودتر خبر بوین

    • رجبی

      یه هاج بک 74علا75میخوام قیمتشم زیر5باشه ممنون

    • محمد

      سلام 1.5پول دارم،یه ماشین مشتی میخوام چپیم باشه ایراد نداره،فقط راه بره

    • عبدالله

      یه پراید می خوام تا 5 میلیون

    • بدون نام

      شماره تلفن ندارین از این شرکتا

    • بدون نام

      یه پرادش میخوام درحد 5میلیون

    • امینی

      یه پیکان میخوام تا ۵ تومن ۰۹۱۸۷۷۶۲۴۹۳

    • ارزو

      سلام من یه ماتیز میخوام حدود شش تومن

    • علی

      از پیکان ها گیر اووردی من می خرم

    • علی

      یه پیکان 2 تومنی می خوام مرسی

    • بدون نام

      سلام یه پراید مدل 81 میخوام ولی سرحال باشه تا ششمیلیون

      پاسخ ها

      • میثم

        ماشین قدیمی خارجی وانت باشه تویتا یا دادسون و.....‌.ممنون میشم

    • رضا

      من یه ماشین تیباهاچ بک باقیمت شیش تومان میخوام تمیزباشه موتورشم حرف نداشته باشه

    • مرتضی

      به نظر من این دوستمون خیلی خوشبینانه تاپیک گذاشته چون تا اونجایی که من میدونم حد اقل قیمت یه گلف سالم و تر و تمیذ از 8 تومن به بالاس حتی من گلف 20 تومنیم دیدم

    • رضا

      سلام من یه سمند سفید یاپارس میخوام ده ملیون هم پول دارم

    • بنیامین

      سلام من یک جیب میخام تا5 میلیون تومان باشه

    • بی نام

      ماشین داشتیم فروختیم موتورخریدیم موتور راهم دزد برد برای بار دوم موتوری خریدیم باز دزد برد دفعه سوم موتور بدون پلاک خریدم چهارچشمی مواظبشم در ارزوی پراید

    • بدون نام

      ماشین میخوام درحدپنج میلیون

    • رامین

      من ما شین به مبلغ ۲ تومان میخوام چی دارین

      پاسخ ها

      • پرویز

        خوب

    • بدون نام

      همش چرتن آخه پیکان وپرایدم ماشینن

    • امیر

      سلام به پاترول یا دوو سیلو میزان که قیمتش 10 میلیون بیشتر نباشد چی دارین ؟

    • امیر

      سلام من به پاترول تمیز میخام که قیمتش 10 یا 11 میلیون بیشتر نباشه

    • محسن

      یه ماشین سرپا تا دوسه تومان میخوام فرقی نداره لطفا هماهنگ کنید بامن

    • محسن

      یه ماشین سرپا تا دوسه تومان میخوام فرقی نداره لطفا هماهنگ کنید بامن

    • بدون نام

      ماشین میخوام ماتیز ..4.5 میلیون بیشترندارم

    • مصطفی

      من اصلا ماشین نمیخوام موتور سنگین چی دارید تا ۳تومن

    • رضا

      سلام رضا هستم یه زانتیا دور ور15تومان میخوام

    • بدون نام

      سلام یه پرید کره ای تمیزمی خوام

    • کیوان یاوری

      یه پراید درحد5میلیون میخوام اگه شدتمیز زنگ بزنیدخریدارم

    • بدون نام

      سلام خسته نباشید من یه ماشین ۲۰۶تیپ ۱ میخوام رنگ نقره ای دوره رنگ مدل ۸۰تا ۸۲ بایه تمام چک هفت ماهه

    • بدون نام

      سلام. من با 8 میلیون میتونم چه ماشینی بردارم که هم ترو تمیز باشه هم از نظر موتور سالم. باشه اصلا هست... لطفا راهنمای کنید فقط خیلی زود چون ثبت نام کردم برا پراید 132 ولی الان که فکر میکنم حدود 26 تومن آب میخوره تا میام بگیرم. گفتم یه مشورت با شما عزیزان داشته باشم

    • سیاوش

      سلام
      من ی پیکان تمیز 83 میخوام تا سقف 5 تومن!!!!

    • غلام عبدالهی

      سلام هرنوع وانت نیسان تویوتا شورلت های مدل پایین تاسقف پنج ملیون می خوام هرکی داره...

    • حميد رضا

      سلام يه بي ام و 2002تمير ارزون ميخواستم

    • امير مظهري

      سلام خسته نباشي من يك ماشين خارجي قديمي زير ٥ميليون ميخوام سراغ داري

    • کاظم قدیمی

      صمندمدل84دارم دوره رنگ 11سال تخفیف داره دوگانه 12ملیون میفروشن

      پاسخ ها

      • معتمدی

        یه سمندمدل ۸۳یا۸۲یا۹۵مدلش فرق نمیکنه برام پژو هم باشه اشکال نداره از دم قسط باشه ماهیانه تا ماهی ۵ملیون هم میتونم قسط بدم یا اگه یکی دوماهه هم باشه میتونم کامل پولشو بدم هرکی با این شرایط ماشین بهم بده من درخدمتشم سند ماشین پیشش باشه تا موقع تسویه چک یا سفته هم میدم ممنون یاحق

      • بدون نام

        مدل سمندت چیه سمند کار یا سمند ال ایکسع

    • مهدی

      سلام بنز ۱۸۰-۱۷۰ پلاک ملی می خام

    • شهاب

      ۸میلیون چیزیگیرم میاد

    • عرفان

      یه جیپ یا یه پیکان با قیمته 5 ملیون
      تروتمیز باشه .سره حال باشه

    • ایلار

      سلام من یه ماشین خوب و تمیز میخوام که خرجی نداشته باشه 4تومنشوبدم تا سقف9تومن باشه بقیشم ماهی 500 بدم امکانش هست راهنماییم کنین ممنونمیشم

    • بدون نام

      منم یه.

    • تورج

      سلام من دنبال سیلو هستم اگ سالمه و رنگشم سفید ی

    • سجاد

      من یک پیکان تمیز تا3ملیون میخوام

    • بدون نام

      سلام منم برای پسرم یه ماشین سه تا چهار میلیون میخواستم.پراید مدل پایین باشه.

    • رضا

      ی خودرو جیپ میخوام درحد دو سه ملیون

    • بدون نام

      سلام اردی مدل 80 دارم 4 ونیم می دم

    • یوسف

      سلام من یه بی ام و ۲۰۰۲ میخوام حدود ۳ میلیون باشه

    • الهام

      من صد میلیون دارم دنبال یه خر خوب میگردم برای کوه رفتن

    • amir

      منم ی ماشین 4 تا 6 میلیون میخوام
      پی کی خوبه یا پیکان مدل 63؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      یا پیکان مدل بالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هان

    • مرتضی

      سلام یه وانت پیکان ۸۱ فروشی دارم فی ۵

    • بهزاد

      سلام يه پرايد 80ميخام تا3تومن پول ميدم كارگرم براي كار ميخام

    • کامی

      سلام یه پژو405تمیزمدل90 میخوام 12تونم دارم

    • امیر

      دنبال یک رنو٢١تمیز باقیمت مناسب میگردم لطفا راهنماییم کنید

    • حسین

      ماپراید میخوام زیدرشش میلیون با پیش پرداخت دو یا سه میلیون بالا تراز سال 80

    • رمضان

      سلام من دنبال ماشین پژو آردی هستم تر تمیز زیر 3میلیون

    • کامران رحمانی

      بنده پاترول دودرتمیزمیخوام

    • samira

      سلام.
      من ماشین دوو ماتیز میخوام تمیز باشه در حد 6میلیون
      ممنون.

    • Mehdi hasandokht

      پراید یه تومن پیش ماهی ۵۰۰ میخاااااااام

    • جعفر محمدی

      من دنبال ماشین کلاسیک دوج چارچرمدل سال1970 میلاد هستم که خیلی خوش هبت هست

    • سجاد

      سلام یه تویوتا سلیکای سفید میخوام سرحال، اگه قیمت یاسراغ دارید راهنمایی کنید، تشکر

    • حسن محقق منتظری

      ما دوو2000 داریم خارجی چهارتومن

    • صفا

      ۱۶ ساله دارم کار میکنم ولی توان خرید یه ماشین قراضه رو ندارم افسوس که نیست چون منم میخوام

    • محسن بنفشه

      آقا شورلت یا بیوک تمیز زیر ۱۰میلیون میخام نقد باتشکر از.......

    • سمیراکریمی یه ماشین غیرازپیکان میخوام قیمتش3ملیون باشه

      خانم۲۹ساله هستم جداشدم دختر۱۲ساله دارم اگه خداخواست بااین قیمت جور شدمیخوام کارکنم ممنون میشم کمکم کنید.

    • سمیراکریمی یه ماشین غیرازپیکان میخوام قیمتش3ملیون باشه

      خانم۲۹ساله هستم جداشدم دختر۱۲ساله دارم اگه خداخواست بااین قیمت جور شدمیخوام کارکنم ممنون میشم کمکم کنید.

    • محبوبه

      سلام.یه ماشین۵میلیونی سالم میخوام البته قسطی

    • بدون نام

      یک ماشین تویوتا قدیمی زیر پنج میلیون

    • مجید

      پیکان تمیز زیر ۴۰۰۰۰۰۰تومان

    • mokhtar

      بیچاره ها و درماندگان این خبر مال سال 91 میباشد .

    • رضا

      سلام اقامایه ماشین پیکان و یکیه ماشین پرایدمدل81واخرشم 88 پولشم نقدنقده باتشکر.

    • بهنام

      من یه ماشین میخوام قیمت ۵میلیون بلشه

    • مهدی

      اخه یه موتور بخای بخری میگن 3 ملیون حالا با 5 تومن 206 صندوق دار مدل نود میخاین .....

    • سینا

      منم پراید اسپرت و فنی عالی میخام ۷میلیون باشه

    • سعید

      سلام ال نودمدل۹۰ پارس خودرو دارم می خام یه خودرو صفر بگیرم 15تومان هم رویش بزارم چه خودرویی بگیرم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

    • محمود

      وانت بار درحد 10/000000تومان میخام خبرشو بدین

    • وحید

      شما که همین هم دارید منکه ندارم هیچی میخوام بنز یا
      بی ام و بخرم چی بگم
      فقط میگم
      خدایا به منم یکی از این هاروبده منم بندت هستم
      همین

    • وحید

      شما که همین هم دارید منکه ندارم هیچی میخوام بنز یا
      بی ام و بخرم چی بگم
      فقط میگم
      خدایا به منم یکی از این هاروبده منم بندت هستم
      همین

    • Ajohi baloch

      سلام اگه کانال تو تلگرام دارین لینکشو بزارین تا تو تلگرام ببینیم . ممنون تشکر

    • شیده

      سلام. ببخشید این مطلبهاحقیقته یاملت و دست انداختن.اگه حقیقته من ماشین مثل همه دوست دارم اما۴،۵هم برای من زیاده اگه هست جواب بدید.ممنون

    • اکبر

      من دنبال پراید موتور سوخته و جام میگردم برای خرید؟

    • امیر حسین

      من به ماشین پیکان تر تمیز تا قیمت 4 میلیون میخوام

    • رهبر

      سلام من یه پراید مدل پایین تا سقف6 میلیون میخوام

    • سجاد

      سلام یه پراید میخوام تر تمییز تا سقف 4 میلیون

    • مهرشاد

      سلام خسته نباشید پراید میخواستم تا۴میلیون

    • هدایت صدیق

      سلام من ی ماشین خوب میخوام قیمتش6 تا7ملیون باشه خوبه سمندیاپیکان یاهم پراد

    • رضا

      سلام یه پراید میخوام ۸۳به بالا پنج ملیون دارم

    • حمید

      خریدار ماشین 6میلیونی هستم تمیز دوو سیلو پراید سفید روا یا 405

    • اسد

      سلام یه پراید میخوام 4 میلون دارم مدلش 80

    • بدون نام

      سلام منم یه کادیلاک یا بیوک زیر 5 میلیون میخوام

    • .....

      سلام من دنبال پراد میگردم که‌5/6میلونی باشه به من اطلا بدین ممنون

    • .....

      سلام من دنبال پراد میگردم که‌5/6میلونی باشه به من اطلا بدین ممنون

    • خخخخخخ

      منم میخوام

    • بدون نام

      سلام من همون۵میلیونم ندارم ولی حاضرم چک بدم قسطی یه ماشین بهم بدین توراخدااگه میشه

    • احمد

      سلام ببخشید این قیمتها رو از کجا اوردی مرسدس بنزe190چهاردە میلیون اگە هست من همین الان میخوم

    • رضا

      باسلام من چندوقتیس دنبال ماشین باکمترین قیمت درکل کشورهستم تابه امروزپیدانکردم بامدارک کامل لطفا هرکسی بتونه پیداکنه برام جایزه 206صفراتومات تابه امروزمن فروشنده اخریم بیخبرقیمت پیشنهادیش چهارصدوپنجاه هزاربوده

    • رضا

      سلام من یک ماشین پیکان وانت زیر5قیمت می خواهم قسطی باشد قسط سنگین نباش سالم باشد مدلش فرقی ندارد

    • عابدمفاخری استان سنندج روستای گردمیران

      سلام اگریک تراکتر۵ملیون تومن بود باماتماس بگیر خداوکیل جدی میگم ۰۹۱۸۹۷۷۴۹۷۴این هم ش تماس خودم۰

    • جاوید

      سلام من یه پراید هاچپک ۱۱۱ دارم مدل ۸۸ رنگ سفید بدون رنگ ضربه عکساش هم هست بدون افتاب سوختگی فقط چرخ سمت راننده جلو صدا میده با ۵۰۰ تومن درست میشه میتوننین تا یع روز هم تستش کنین بخواین درخدمتم ۰۹۱۶۸۸۶۳۹۵۵ فقط واتساپ که عکسشو ببینین خوزستان هم هست

    • محمد

      سلام ماشین پیکان 1/5میلیونی میخواهم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • نسیم

      سلام بچه هامن یه ماشین پراید میخوام تمیزباشه تا ۶تومن تورو خدا برام پیدا کنید از کاشانم

    • ابولقاسم خانلقی

      ی پژو405میخام

    • منصورهستم

      درباره خرید ماشین خیلی ها هستند مثل من ماشین ندارند وماشین لازم دارند دراین بازارگرونی صرف نمیکنه این همه پول رابدی ماشینی بخری که مال ۱۰سال پیش باشه وقیمت قعتهایش هم دوبرابرشده

    • حافظ نعمت نژاد

      سمند ۸۳مخام ۸ میلیون باشه ممنون

    • بدون نام

      یه پراید میخام ۴ تومن میدم بقیش اقساط مدل پایین ولی سالم،ممنون0937180080

    • هستی هستم.

      پیکانی میخوام تاسقف سه تاسه ونیم ولی موتورش سالم باشه اگه بودتادوسه روزدیگه به این شماره خبربده چون عجله دارم09187844099

    • بدون نام

      لطفاء سرکار نگذارید مردم راه.........

    • حسین سیدی

      منم یک ماشین تو قیمت های باشه که بتونم پژو پارس بگیرم تا 15 میلیون هم میدم

    • sina

      سلام یه پراید میخواستم ۶ میلون بیشتر ندارم ۰۹۹۰۵۹۲۷۲۲۰

    • حمید دوستی مراغه

      سلام من یک سمند میخواستم 12بیشترندارم مدل84پایین نباشه تشکر،،09146145310

    • عزیز غریبی

      سلام من یک آردی سفید مدلش برام فرق نمیکنه سالم باشه من فقط 3 میلیون بیشتر ندارم حقوق خوب ندارم بتونم ماشین خوب بگیرم برا زن بچه هام هوا خیلی سرد وسیله ندارم اجاره نشین هستم تا توانم یک سال تونستم همین 3میلیون جم کردم خیلی شکست خورده هستم از همچیز محروم شدم خواهشمندم کمک کنید صاحب ماشین شوم بخاطر زن بچه هام حدقل دلشون شاد کنم 09135175294 من یزد هستم شغلم کارگر ساده حقوق در ماه 800 تومان میگیرم 400 تومان اجاره میدم دستم نمیرسه ماشین بخرم کمک کنید

    • مهدی

      سلام اگه پیکان وانت کسی داشت در حد 7یا8تومن ممنون میشم اطلاع بده mahdiordoni@gmail.comادرس جیملم مرسی تمیز باشه

    • بدون نام

      من یه ماشین دست دوم درحدودچهارمیلیون یاکمترمیخوام

    • رضاازکرج

      دنبال پیکان وانت دوگانه باربندسقف دار مدل ۸۰ به بالامعاینه فنی وبیمه داشته باشه فنی هم سالم باشه قیمتش هم حدود۱۰۰۰۰۰۰۰باشه برای کارخریدارم شماره تماس ۰۹۳۵۶۰۴۸۷۵۹باتشکرازعوامل زحمتکش

    • پیمان چنگالی

      من یه پیکان مدل 83 میخوام قسطی باشه ...پیش پرداخت دو تومان شماره تماس 09147241920

    • عرفان رسول نژاد

      سلام من یک سمند ۸۸ به بالا میخوام تا سقف ۱۶ ۰۱۷ ملیون تومان

    • عرفان رسول نژاد

      سلام من یک سمند ۸۸ به بالا میخوام تا سقف ۱۶ ۰۱۷ ملیون تومان

    • امید اشرفی تهران

      سلام من سه میلیون دارم وماهی ۱۴۰۰ چک کارمندی میتونم قسط بدم لطفا راجبع خربد پراید تا ۱۷ میلیون راهنمایی کنید ویا اگر خودرو دارید در خدمتیم تلفن تماس بنده 09122951595

    • وحید

      سلام من ی خودرو پیکانووانت میخوام زیر شش ملیون

    • وحید عیدیوندی

      سلام من ی خودرو پیکان وانت مدل هشتادوهشت سالم کم قیمت میخام از شش تا هقت ملیون اگ دارین تا ی ساعت دیگ خبرش بد ممنون میشماینم

    • مهدی

      من 2میلیون دارم و دنبال پراید میگردم

    • حسین

      پیکان تمیز ۸۱به بالا میخام دور بر ۷الا۸تومن

    • خاتمی

      من یک جیپ می خوام تا 6میلیون می دم کاری هم به رنگش ندارم

    • محبوبه

      سلام خسته نباشید من دوو ماتیز میخوام مدل 88 تا سقف 10میلیون البته تمیز و شیک باشه بدون عیب

    • بدون نام

      سلام من پراید 5ملیونی می خواهم تمیزباش شماره موبایلشم 09162712092

    • بدون نام

      سلام من پراید6ملیون می خواهم فوری شماره موبایلم 09162712092

    • مسعود

      سلام یه ماشین میخوام ۳۰ تومن هم میدم

    • مسعود

      سلام یه ماشین میخوام ۳۰ تومن هم میدم

    • خریدخودروکمتراز5 میلیون تومان

      سلام یه ماشین پرایدمدل پایین نیازدارم جم جورباشدسه میلیون نقد میدهم به قیمتش بیرزد میتوانم قسط بپردازم

    • بدون نام

      75تومان دارم پراد میخواهم

    • میلاد

      ماشین پیکان سواری میخوام از ۶تا۱۰

    • بدون نام

      سلام من یک پیکان درحد7یا8میلیون میخواستم 09119693718

    • ساسان

      سلام من ی ماشین پیکان میخام ۲ میلیون نقدی و ی تومن هم اقساط میتونم بدم ارومیه استم

    • عباارش سوری

      من سمند یا ۴۰۵میخوام ۱۰تومن هزینه میکنم شرایطی میگیرم تمیز باشه

    • بدون نام

      شما دستگاه گذر زمان نیاز دارین که برگردین تا ماشین بخرین منم میخوام تویوتا هایلوکس بخرم ولی پول ندارم دنبال دستگاه گذر زمانم تا با پولم هایلوکس بخرم

    • خودم

      شما دستگاه گذر زمان نیاز دارین که برگردین تا ماشین بخرین منم میخوام تویوتا هایلوکس بخرم ولی پول ندارم دنبال دستگاه گذر زمانم تا با پولم هایلوکس بخرم

    • میلاد

      سلام ماشین پژو یاپژو پارس میخوام قیمت خوب ۸۹یا۹۰مزاییده ای میخوام دگه فرداروز برام مشکلی پیش نیاد موتوریشون تمیز باشه

    • جواد

      من پیکان میخوام ۵ میلیون

    • بدون نام

      سلام من یه ماشین دوگانه پرایدمیخام .یا206اگه بنزینی باشه اشکالی نداره درحده10تومانم باشه اوکیه فقط سالم باشه هم ظاهری هم فنی.اصفهان هستم

    • محمدجواد

      یه ماشین تروتمیزازلحاظ ظاهری وفنی سالم باشه مدل85پرایدتا10میلیون اگرم کمتربشه بهتر.چطوری دوستان میتونم جوابم رادریافت کنم ازسیستم؟حتمادوگانه سوزمیخوام

    • ق

      باشید تا صبح دولتتان بدمدخخخخخخخ

    • بدون نام

      ماشبن اسباب بازی پراید نیم متری لاک فشرده قییمت چهار ملیون دویست

    • من

      من دو تا ماشین ۵تومانی میخواستم

    • متین

      سلام من یه پژو ۴۰۵ دارم مدل ۱۳۹۱ که تصادف کردم ..پول نقد ندارم میخوام این ماشینو بدم یه پژو پارس بگیرم الباقیشم بطور اقساط پرداخت کنم در ضمن دوگانه کارخانه ای باشه

    • بدون نام

      داداش من یکی ماشین میخوام پراید یا پیکان تمیز اقساطی باشه یا تا ۳ میلیون نقد باشه

    • 13 bedar 58

      بابا تو دیگه کی هستی این همه کامنت ها رو خوندی تا این پائین دمت گرم ایول داری خدایی حال کردی آخر نوستالوژی بود ماشین پنج میلیونی خدارو چه دیدی شاید کامبک کردیم

    • بدون نام

      وای چقدر کودن اینجاست

      پاسخ ها

      • 13 bedar 58

        اولی و آخریش خودت

    • بدون نام

      سلام دادش من چند وقتی هست دنبال پراید تر میز میگردم پولم کم هست مدل ۸۹ به بالا هر که داشت در حد سیز ده چهارده

    • امیر.

      من نیاز ب یا پراید یا پژو مدل از۸۵ ب بالا دوگانه سوز از دم قسط ماهی ۱ میلیون تومان هستم.

    • بدون نام

      سلام من نیسان وانت مدل ۸۵الی۸۸ میخوام 10میلیون میدم

    • درباره خریدماشین کمتراز5میلیون تومان

      سلام من ساره هستم از بم یک پراید ميخواد مدل 84تا83باشه قسمت هم درحد 6یا7تومان خواهش میکنم کنيم کنید دوتا بچه دارم دل به ارزوماشین هستن شوهرم کارگرهست خودم مذهب دوتا ماسه خون باشد وصل منم کم خونم ممنون میشم ازتون

    • علی

      چند میفروشی

    • علی

      چند میفروشی

    • سعید.مردانی

      پیگان.حدود پنج میلیون

    • بدون نام

      در مورد خرید خودرو با قیمت ۵میلیون

    • علی اکبر

      سلام من یک ماشین پیکان مدل 83 پولم 10 میلی








      ون است 09016350120 کرمان

    • علی اکبر

      سلام من یک ماشین پیکان مدل 83 پولم 10 میلی








      ون است 09016350120 کرمان

    • علی اکبر

      سلام من یک ماشین پیکان مدل 83 پولم 10 میلی








      ون است 09016350120 کرمان

    • علی اکبر

      سلام من یک ماشین پیکان مدل 83 پولم 10 میلی








      ون است 09016350120 کرمان

    • علی اکبر

      سلام من یک ماشین پیکان مدل 83 پولم 10 میلی








      ون است 09016350120 کرمان

    • علی اکبر

      سلام من یک ماشین پیکان مدل 83 پولم 10 میلی








      ون است 09016350120 کرمان

    • علی اکبر

      سلام من یک ماشین پیکان مدل 83 پولم 10 میلی








      ون است 09016350120 کرمان

    • Sohila

      سلام من یہ ھاچ بک درحد20تامیخام..مدل92

    • hamid

      چی دارید واسه خودتون میگید الان پراید 82 که بشه 22 میلیون دیگ ماشین 3 میلیونیک مگ داریم؟

    • حسین محمدی

      سلام وخسته نباشید من هم مثل همه دوستان دستم خالی و کارگر هستم و مستاجر میخواستم خواهش کنم از عزیزان اگر امکانش هست من ۱۲تومان پول با بدبختی جمع کردم میخوام اگر لطف کنید و هست یک وانت پیکان مدل ۸۰ تا ۸۴ اگر میشد بخرم با ۱۲ تومان پول پیش و ماهیانه بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ قسط بدم فکر کنم ۱۵ تومان بدهکار بشم قسط بدم ممنون خدا خیرتون بده اگر ممکنه دست چند تا جوان را بگیرید و کمک کنید تا صاحب ماشین بشوند دعای زن و بچه ها همراه شما هست ممنون

    • جلالی

      اگه بشه حرف نداره من خودم ۶تومن دارم بتونم سواری یاوانت برای کارشوهرم بخرم خیلی عالی کاش بشه یعنی جدن میشه

      پاسخ ها

      • جواد

        پیکان میخوامیک

    • جواد

      من یک پیکان میخوام ماله ۸۲

    • Shahrokh

      من مزدا۳۲۳میخام
      شماره تماس بزارین

    • فاطمه

      من دنبال یک ماشین پراید یا پیکان میگردم برای پدرم در حد هفت هشت میلیون خوب باشه بیمه همه چیزش درست باشع اگر پیدا شد لطف یک خبر توی این چند روزه بدین چون واقعن نیاز به ماشین داریم ممنون از لطفی که قرار کنید در حق همه

    • محمد میرمحمدی

      ماشینهای خوب مثل 206 بدون هاشیه مخوامبدون مشکل مدل 87 رنگ سفید

    • بدون نام

      من 4میلیون دارم یک پیکان میخوام درحدی که را برود

    • رحیم

      سلام ی پراید مدل ۸۹ دوگانه و کم خرجی نیاز دارم که بتونم باهاش کار کنم و خرج زندگیم تأمین کنم چند وقتیه بیکار شدم و دست وبالم خالیه پول پیش قسط ندارم ولی ب صورت اقساط ماهی یک یا یک و نیم پرداخت میکنم و یا اینکه بصورت مدتی که کل مبلغ خرید ماشین رو مثلا ۱۲ ماهه یا ۱۸ماهه پرداخت کنم... ممنون میشم اگه موردی داشتین خبرم کنید....

    • بهزاد محبی

      پراید ۸۷ تا ۸۵ از دم قسط برای خرید میخوام

    • علی

      سلام یه نیسان وانت دوگانه سوز مدل پایین تمیز میخوام قیمتش هم پایین باشه

    • کریم

      سلام یه خودرو۵ملیون تا۶ملیون میخوام اگه موجوده فقط راه بره دیگه فرقی نداره مدلش پیکان.گلف.پراید و هر چی دیگه

    • معین

      سلام من 5 میلیون دارم میخوام یک وانت بخرم به خدا قسم کارگر هژار هستم ممنون

    • علی

      جمعش کنین تورو خدا مزخرف نگین تو کشور ما همچین چیزی پیدا نمیشه که بخواد به کمک یک جوون کن بزاعت که بخواد با 5ملیون اقساطی ماشین بخره بیاد حیف چه ادمای خوبی بودیم حیف شد

    • الهوردی خلیلی

      بابام اخه اینها چه حرفیه چرا این قدر شماهاساده تشریف دارین میشه با5ملیون ماشین خرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج