۲۷۷۳۰۸
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

علت خودکشی دانش آموز ۱۵ ساله در آغل

دانش آموز ۱۵ساله ای در یکی از مدارس روستایی خراسان شمالی خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داد.

خبرگزاری مهر: دانش آموز ۱۵ساله ای در یکی از مدارس روستایی خراسان شمالی خود را حلق آویز و به زندگی خود پایان داد.

دانش آموز ۱۵ساله ای که در یکی از روستاهای خراسان شمالی مشغول به تحصیل بود، وقتی مدیر مدرسه به دلیل بی انضباطی وی، خواستار حضور والدینش در مدرسه شد، با رفتن به آغل گوسفندان در منزل، خود را به دار آویخت.

ابوالفضل جنتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد این حادثه اظهار کرد: به دلیل بی انضباطی این دانش آموز که با دانش آموز دیگری مشکل پیدا کرده بود، مدیر مدرسه از وی خواست که روز بعد به اتفاق یکی از والدینش در مدرسه حضور پیدا کند.

وی افزود: این دانش آموز که تا پایان ساعت آموزشی در مدرسه حضور داشت بعد از تعطیل شدن مدرسه همراه با سایر دانش آموزان به قصد منزل مدرسه را ترک کرد.

جنتی گفت: بر اساس آنچه توسط برخی از اهالی مطرح شده است وی تا ساعت ۱۵روز گذشته درمراسم مذهبی که در منزل خانواده دانش آموز شاکی برپا بوده حضور داشته و سپس به منزل رفته است.

وی تصریح کرد: اینکه در منزل بین دانش آموز مورد نظر و خانواده اش چه گذشته، از آن بی خبریم؛ اما بعد اطلاع یافتیم که این دانش آموز با رفتن به داخل آغل گوسفندان در منزل مسکونی شان، خود را به دار آویخته است.

جنتی اخراج این دانش آموز از مدرسه را تکذیب کرد و گفت: براساس اطلاعاتی که مدیر مدرسه منعکس کرده است، تنها از دانش آموز خواسته شده که روز بعد به اتفاق یکی از والدین خود در مدرسه حضور پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیر مدرسه راست میگه چون چوپان دروغگو همیشه پایداره معلومه که روان بچه با طرز برخورد جنتی بهم ریخته و حتی مراسم مذهبی اون خونه هم نتوانسته او را ارام کند اقای مدیر مدرسه کانون علم و ادب است.مسولیت مرگ اون بچه با شماست

    • پریا

      پسرمن هم 15 سالشه دیروز توسط مدیر مدرسه از مدرسه بههمراه دانش آموزان دیگه بیرون انداخته شده بود با حالت بدی خونه اومد بعد شوهرم به مدرسه رفته بود اومد شروع به تحقیر پسرم کرد روزبدی داشتم خدا ازت نگذره مدیر مدرسه من جون بچم مهمه نه درسش مادر یکی از دانش ؟آموزان دبیرستانهای شهر سنقر

    • سعید

      اموزش و پرورش ما بااین اقایان معلم به کدام سو ی می رود بابا بنده سه سال تحصیلی تجربه سرباز معلمی دارم در روز شماها چهار تا چهل و پنج دقیقه فعالیت دارین در کل سه ساعت چرا این بلا را سر بچه های مردم در میاورید بجای کارگر که با 712هزار تومان پیش زن و بچه شرمنده و روزی یازده تا دوازده ساعت کار می کند باشید چکار می کنید

    • بدون نام

      امان از دست مدیران مدرسه. بیسواد و بی خاصیتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج