جاباما
۲۷۷۹۸۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مزاحم اینترنتی قزوینی دستگیر شد

سرپرست پلیس فتای استان قزوین از دستگیری عامل مزاحمت شهروندان در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سرپرست پلیس فتای استان قزوین از دستگیری عامل مزاحمت شهروندان در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

عبدالرضا صفرخانلو اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر مزاحمت فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته مأموران پلیس فتا مشخص شد این فرد با ارسال پیام‌های مکرر برای شهروندی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی کرده است.

سرپرست پلیس فتای استان قزوین خاطرنشان کرد: با پیگیری مستمر پلیس فتا و انجام اقدامات فنی در فضای مجازی، محل سکونت متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با حضور در محل سکونت متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

صفرخانلو بیان کرد: متهم که با به وجود آوردن صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام شاکی و دادن پیام‌های دوستی و ایجاد مزاحمت نسبت به اطرافیان موجب مزاحمت نسبت به شاکی شده بود پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غیر قابل انکار لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از انجام این کار را انتقام‌جویی از شاکی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی تحویل داده شد، تشریح کرد: شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه ابزاری مفید و خطرناک هستند که حضور ناآگاهانه و بدون رعایت اصول ایمنی کاربران در این فضا، آسیب‌های فراوانی به دنبال دارد.

سرپرست پلیس فتای استان قزوین به شهروندان توصیه و تأکید کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می‌کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و مکالمه را ادامه ندهند.

صفرخانلو یادآور شد: همچنین به افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به مزاحمت علیه شهروندان می‌کنند، هشدار داده و طبق قانون جرایم رایانه‌ای با آن‌ها برخورد می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج