۲۸۰۸۳۹
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

با این اکسسوری ها خوشتیپ تر از همیشه خواهید شد. با ما همراه باشید.

مجله زندگی ایده آل: با این اکسسوری ها خوشتیپ تر از همیشه خواهید شد. با ما همراه باشید:

LOUIS VUITTON
كلاسیك‌های رنگی شده

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

برند مشهور لویی ویتون مجموعه‌ای از كیف‌های كلاسیك خودش را تولید و روانه بازار كرده است. این برند فرانسوی برای ایجاد تغییر در این كیف‌ها از ماسك‌های آفریقایی الهام گرفته و آنها را به طرح اصلی كیف‌ها كه چرم با لوگو لویی ویتون است، اضافه كرده. حضور این ماسك‌ها با چرم‌های رنگی باعث شده تا این كیف‌ها، حال و هوایی اسپرت پیدا كنند.


Lierac

محافظت زیاد در برابر آفتاب

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

اگر فكر می‌كنید شش ماه دوم سال به كرم ضدآفتاب احتیاجی ندارید، سخت در اشتباهید. اشعه مضر آفتاب در نیمه دوم سال هم می‌تواند به پوست آسیب جدی برساند؛ پس به فكر استفاده از یك كرم ضدآفتاب حرفه‌ای باشید. این محصول جدید لیراك با spf ۵۰ علاوه بر اینكه از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌كند، با خاصیت ضدچروك، ضدلك و ضدافتادگی برای پوست صورت مناسب است و موجب حفاظت از عمق پوست و تقویت سیستم دفاعی آن می‌شود.


Hublot

یادبودی برای ماندلا

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

شركت ساعت‌سازی اوبلو، سنتی برای ساختن ساعت به یادبود بزرگان حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و. . . دارد. جدیدترین ساعت این برند سوئیسی به یاد نلسون ماندلا ساخته شده است. ساعتی از جنس تیتانیوم كه روی صفحه آن تصویر شاخه‌های یك درخت دیده می‌شود؛ به معنی بذر امیدی كه نلسون ماندلا در دل مردمان آفریقا كاشته است. در پشت ساعت هم تصویر قاره آفریقا و یك دست دیده می‌شود. این ساعت در دو مدل، با نگین و بدون آن ساخته شده است.


Apple watch sport

طلای صورتی در ساعت

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

با ورود تكنولوژی به دنیای مد و زیورآلات، شركت‌های بزرگ تولیدكننده محصولات دیجیتالی، علاوه بر توجه به كیفیت و به روز كردن محصولات خود، باید به جنبه زیبایی و ظاهر آنها نیز بپردازند.

پس از یك سالی كه از ارائه اپل واچ (ساعت دیجیتالی) می‌گذرد، شركت اپل به مجموعه اسپرت این ساعت هوشمند، رنگ رز گلد را هم اضافه كرد. این ساعت هوشمند با قاب آلومینیومی مسی‌رنگ و بند اسپرت بسیار زیبا انتخاب مناسبی برای خانم‌های خوش سلیقه است و قابل اتصال به گوشی های۵,۵s,۵c,۶,۶ plus و ۶s,۶s plus است.


Apple

مداد هوشمند اپل

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

شركت اپل، ماه نوامبر برای اولین بار مدادهای هوشمند مخصوص Ipad pro را ارائه کرد. این مداد هوشمند امكان طراحی و نقاشی با كیفیت را فراهم می‌كند. وجود دو سنسور كه در نوك مداد تعبیه شده، جهت دقیق و زاویه دست را محاسبه می‌كند و همان چیزی را كه شما می‌نویسید یا طراحی می‌كنید به‌طور طبیعی به صفحه كلید ارسال می‌كند. موقعیت نسبی هر كدام از این سنسورها توسط صفحه نمایش چند لمسی (Multi-touch) شناسایی می‌شود. این مداد هوشمند كه ۹۹ دلار قیمت دارد، درافزایش دقت و ظرافت تاثیر بسزایی دارد و كار را برای كاربران اپل آسان‌تر می‌كند.


Burberry

كودكان كلاسیك پوش

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

خانه مد انگلستان در طراحی‌های امسال، تمركز خود را بر طرح‌های كلاسیك گذاشته است. در اغلب مدل‌های ارائه شده، رگه‌هایی از مد خوانندگان سال‌های دور راك هم دیده می‌شود؛ از جمله پیراهن با طرح‌های گرافیكی و شلوار جین چسبان. كمپانی بربری هم، توجه ویژه‌ای به كودكان نشان داده و بارانی‌های منحصر به فردی برای دختران و پسران كوچك طراحی كرده است كه در عین سادگی با برش‌های حساب شده، خاص و جذاب هستند. این بارانی‌های شش دكمه، مانند اغلب كارهای بربری، پارچه‌ای ساده دارند و آستر چهارخانه انحصاری این برند داخل بارانی‌ها را پوشانده است.


kenzo

رایحه گل‌گلی

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

كمپانی كنزو كه به ارائه عطرهایی با رایحه گل مشهور است، زمستان امسال پس از یك وقفه طولانی از محصول جدید خود رونمایی كرد. این عطر با رایحه گل، بسیار زنانه، شیرین و با ماندگاری طولانی است. رایحه ابتدایی این عطر را عصاره شاداب تمشك و ماندارین تشكیل می‌دهد. جوهر گل رز بلغاری، شكوفه پرتقال، وانیل و رایحه بادام سوخته از دیگر عناصر تشكیل‌دهنده این عطر هستند. استفاده از گل رز بلغاری در عصاره این عطر خاصیت عجیب و منحصر به فردی است كه در ذهن خانم‌ها باقی می ماند.


Omega

ساعت المپیك!

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

كمپانی امگا در آستانه بزرگ‌ترین رقابت ورزشی جهان-المپیك ۲۰۱۶ ریودو ژانیرو- دومین محصول از مجموعه Rio ۲۰۱۶ را ارائه كرد. ساعت speedmaster rio، اولین محصول مجموعه Rio ۲۰۱۶ سال گذشته روانه بازار شد. این ساعت مچی با صفحه استیل به دلیل داشتن دكمه ثانیه‌شمار دوتایی بالای سر خود بسیار متفاوت و جذاب به نظر می‌رسد. همچنین حلقه‌های معروف المپیك پشت صفحه ساعت خودنمایی می‌كنند. بند چرمی آبی با دوخت‌های رنگی الهام گرفته شده از رنگ حلقه‌های المپیك است كه این محصول امگا را اسپرت و جوان‌پسند كرده.


D&G

به احترام زیبایی

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

شركت ایتالیایی دلچه ‌اند گابانا مجموعه رژلب‌هایی را طراحی و تولید كرده كه به نام هنرپیشه معروف این كشور سوفیا لورن است. در واقع این مجموعه انتخاب‌های این هنرپیشه قدیمی محسوب می‌شوند و مدیران این برند ایتالیایی گفته‌اند، هدف‌شان تقدیر از هنر و زیبایی این چهره سینمایی بوده است.


cartier

رویای رنگین

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

كمپانی كارتیه به رویاهای شما نقش واقعیت می‌بخشد!كافی است به مجموعه جدید جواهرات كارتیه سر بزنید. زمستان امسال، طراحان كارتیه سراغ سنگ‌های رنگی رفته‌اند. این سنگ‌ها با پوششی از طلای رز گلد چشم‌ها را خیره می‌كنند و زیبایی لوكسی را برای شما به ارمغان می‌آورند. تلفیق سنگ‌های رنگین، برلیان و طلای صورتی همراه با طراحی ساده، این مجموعه را خاص و منحصر به فرد كرده است.


Alessi

السی و اسپرسوسازی بی‌نظیر

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

پولچینا السی، طراح صنعتی معروف، این بار دستگاه اسپرسوی خانگی طراحی كرده. او معتقد است این دستگاه، اسپرسویی با طعم دستگاه‌های قدیمی و اصلی اسپرسو تولید می‌كند.

این اسپرسوساز جدید به گونه‌ای طراحی شده كه بعد از عبور میزان مناسب آب، رد شدن آب از قهوه را قطع می‌كند تا تفاله قهوه وارد اسپرسو نشود. این دستگاه جدید که طراحی مدرنی دارد از جنس آلومینیوم است و در ۳ سایز تولید شده است.


shwood

استخراج از دل طبیعت

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

برایان اشوود طراح معروف، با الهام از طبیعت و چوب درختان دست به طراحی یک مجموعه خاص و منحصر به فرد عینك آفتابی زده که به خاطر استفاده از مواد اولیه درجه یك و صددرصد طبیعی، هر محصول این برند، كاملا خاص و بی‌نظیر است. عدسی این محصولات با UVA صددرصد محافظت و راحتی را برای شما هدیه می‌دهد و رنگ گرم و جذاب این عینك برای شش ماه دوم سال گزینه مناسبی است.


H&M

برای زنان مسلمان

اکسسوری‌ ها خوب متفاوت تان می کنند

برند« اچ ‌اند ‌ام» در جدیدترین مجموعه خودش از مدل‌هایی با حجاب اسلامی استفاده كرده است. طراحان این برند گفته‌اند، استفاده از حجاب به دلیل ارائه نوعی مد و جریان جدید نیست بلكه اچ‌ اند ‌ام قصد دارد لباس‌هایی را طراحی كند كه برای زنان محجبه و مسلمان هم قابل استفاده باشد. برای عرضه و نمایش این مجموعه هم از مدل‌های مسلمان و با حجاب استفاده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج