۲۸۲۸۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات

گذشت آن زمان که برای همه طلا حرف اول و آخر را می‌زد. به مرور زمان زیورآلات مدرن‌تر با طراحی‌های متنوع و جنس‌هایی متفاوت از طلا وارد بازار شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند.





گذشت آن زمان که برای همه طلا حرف اول و آخر را می‌زد. به مرور زمان زیورآلات مدرن‌تر با طراحی‌های متنوع و جنس‌هایی متفاوت از طلا وارد بازار شدند و طرفداران زیادی پیدا کردند. تا آنجا که برند‌های مطرح هم در سراسر جهان دست به کار شدند و زیورآلاتی را با جنس‌هایی مانند نقره، تیتانیوم، برنج و... تولید کردند. در این میان سنگ‌ها هم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفتند و زیورآلات فوق‌العاده زیبایی با ترکیب سنگ‌ها به بازار آمد و چشم‌های زیادی رابه خود خیره کرد. البته خواص درمانی زیادی هم برای این سنگ‌ها برمی‌شمرند. در این مطلب مجموعه‌ای از زیورآلات متنوع و زیبا را به شما معرفی می‌کنیم.

پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات

این هم یک ست زیبا و فانتزی برای خانم‌های جوان. در این گردنبند و گوشواره از فلز برنج و نوعی سنگ تزئینی استفاده شده است. اگر پوست سبزه یا گندمی دارید این ست زیبا بیشتر برای شما مناسب است.




پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات


گوشواره‌ها ی آویزی برای خانم‌هایی که صورت‌های گرد دارند بسیار مناسب است و باعث می‌شود چهره آن‌ها کشیده‌تر دیده شود. این گوشواره‌های آویزی از ترکیب فلز برنج با شبه مروارید ساخته شده‌اند.


پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات

نام این سنگ سبز رنگ زیبا مالاکیت است. از خواص این سنگ می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، سم زدایی و مفید برای ماهیچه‌ها و عضلات اشاره کرد.

پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات



در این ست گوشواره و دستبند، فلز برنج به رنگ زرد در کنار سنگ سرخ به کار رفته است. ما این ترکیب را به خانم‌هایی که به ظاهر سنتی و باستانی علاقه دارند، توصیه می‌کنیم.


پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات


این ست فوق‌العاده زیبا و دریایی را که از ترکیب صدف و سنگ ساخته شده به همه خانم‌های مشکل پسند که به دنبال زیورآلات متنوع هستند، توصیه می‌کنیم.


پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات

این ست گردنبند، گوشواره و دستبند، دست ساز است که همین توانسته اصالت و زیبایی ویژه‌ای به کار ببخشد. در این زیورآلات فلز برنج و سنگ سیاه در کنار هم قرار گرفته‌اند. در طراحی این ست می‌توان نشانه‌هایی از زیورآلات باستانی و تاریخی را هم به وضوح مشاهده کرد.


پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات

این ست زیبا و چشم‌گیر از ترکیب سنگ‌های انیکس و کوارتز ساخته شده است. علاوه بر زیبایی، از خواص این سنگ‌ها می‌توان به تاثیر بر مو، پوست، ناخن و شنوایی اشاره کرد. البته اگر به چنین خواصی اعتقاد داشته باشید.



پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات

این ست زیبا از صدف خالص ساخته شده است و ظاهری براق و شفاف دارد که زیبایی خاصی را به مجموعه بخشیده است.


پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات

سنگ هماتیت خاصیت آهن‌ربایی دارد و موثر بر بی‌خوابی است. از خواص دیگر این سنگ می‌توان به تنظیم فشار خون و تقویت عضلات اشاره کرد.


پیشنهادهایی برای خرید زیورآلات

در این گردنبند از سنگ زیبای جاسپر استفاده شده که در این مدل نام اسمارتیزی را هم برای آن به کار می‌برند. می‌گویند سنگ جاسپر مفید برای کم خونی و موثر بر معده است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج