جاباما
۲۸۲۹۲۶
۵۰۳۷
۵۰۳۷
پ

روس‌ها سال نو را ۱۱ بار جشن گرفتند +عکس

با توجه به گستردگی سرزمین روسیه از شرق آسیا تا اروپا، مردم مناطق مختلف روسیه سال جدید میلادی را در مناطق مختلف این کشور ۱۱ بار جشن گرفتند.

وبسایت العالم:با توجه به گستردگی سرزمین روسیه از شرق آسیا تا اروپا، مردم مناطق مختلف روسیه سال جدید میلادی را در مناطق مختلف این کشور 11 بار جشن گرفتند.

کشور روسیه در محدوده ای به طول حدود ده هزار کیلومتر از شرق تا غرب امتداد دارد و بدین ترتیب در این کشور، 11 منطقه زمانی وجود دارد و با توجه به این که بر اساس قرارداد، سال میلادی جدید در هر منطقه از جهان در ساعت 24 یا نیمه شب 31 دسامبر آغاز می شود، مردم مناطق مختلف روسیه در 11 ساعت پی در پی وارد سال جدید شدند و 11 بار سال نو را جشن گرفتند.

روس‌ها سال نو را 11 بار جشن گرفتند +عکس

در همین حال، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نظامیان نیروی دریایی این کشور شب گذشته آغاز سال نو را در ۶۰ رزمناو، ناوچه و زیردریایی این کشور در مناطق مختلف جهان جشن گرفته اند و اعضای ناوگان نیروی دریایی این کشور در شرق اقیانوس آرام، نخستین کسانی بوده اند که در جهان سال نو میلادی را آغاز کرده اند.

در سال نو میلادی لحظۀ مشخصی برای "تحویل سال" وجود ندارد و براساس قرارداد، هر کشوری همزمان با نیمه شب آخرین روز سال، آغاز سال نو را جشن می گیرد؛ بر خلاف سال هجری شمسی که لحظه تحویل آن برابر با لحظه ورود خورشید به برج حَمَل در دایره البروج است و برای تمامی ساکنان کره زمین در یک ساعت و دقیقه و ثانیۀ مشخص اتفاق می افتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج