۲۸۳۱۳۶
۴ نظر
۵۱۰۵
۴ نظر
۵۱۰۵
پ

مدل موهایی كه همیشه مد هستند

اصرار برای داشتن جدید‌ترین مدل مو یك دردسر بزرگ است چون باید دایما این به‌روز بودن را حفظ كنید اما پیشنهاد تازه‌ای داریم؛ بیایید سراغ مدل موهایی برویم كه همیشه زیبا هستند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند.

مجله زندگی ایده آل - ستی مولایی: اصرار برای داشتن جدید‌ترین مدل مو یك دردسر بزرگ است چون باید دایما این به‌روز بودن را حفظ كنید اما پیشنهاد تازه‌ای داریم؛ بیایید سراغ مدل موهایی برویم كه همیشه زیبا هستند و هیچ وقت از مد نمی‌افتند.

مدل موهای زنانه كوتاه، بلند، متوسط و جذاب كه سال‌هاست از مد نیفتاده‌اند و در مقابل مدل‌های جدید همچنان قد علم می‌كنند. این مدل موها هنوز به طرز قابل توجهی جدید هستند و با كمی تغییراز مدل اولیه به مدل‌های جدیدی تبدیل می‌شوند كه یادآور همان مدل‌های قدیمی است؛ مدل‌هایی با نوستالوژی‌های دیروز و به‌تازگی مدل‌های امروز. در اینجا مدل‌هایی را می‌بینید كه همچنان در عرصه مد جای خود را از دست نداده‌اند.

كوتاه اما حالت‌دار

مدل موی كوتاه همیشه و در هر دهه‌ای خواهان خاص خودش را دارد. مدل مویی كه اگر درست آرایش شود خیلی زیبا خواهد بود. بغل‌ها یا كناره‌های مو حالت‌دار شده، در بالا جمع و بعد با واكس مو آرایش می‌شود تا حلقه‌های مو ثابت بمانند. در این مدل، لایه‌های بلند قسمت تاج سر باعث می‌شود مو موج طبیعی داشته باشد؛ پس در كل مدل بی‌دردسری است.

مدل موهایی كه همیشه مد هستند

برای درست كردنش كافی است به سادگی موهای‌تان را به هم بریزید؛ برای این كار هنگام سشوار كشیدن با انگشتان‌تان ریشه‌های مو را به سمت بالا بكشید. جلوی موهای‌تان را با یك برس تخت صاف كنید؛ سپس كمی خمیر مات‌كننده به دستان‌تان بزنید و دستان‌تان را به هم بمالید. بعد لابه‌لای موهای‌تان بكشید تا موهای‌تان به هم نریزد.


چتری برای پیشانی كوتاه

مدل موهایی كه همیشه مد هستند

مدل مویی با انتهای اریب و چتری‌های كوتاه دوست‌داشتنی مدت‌های زیادی بین خانم‌ها مد بود. این مدل مو برای خانم‌هایی با صورت كوچك و پیشانی كوتاه بسیار مناسب است. داشتن موهای چتری از زمان مصر باستان تا عصر امروز به‌روز بوده و چهره شما را تغییر داده و باعث می‌شود شما کمتر از سنی كه هستید به نظر برسید.


یادگار قدیمی‌ها

مدل موهایی كه همیشه مد هستند

نمی‌توان انكار كرد كه این مدل موهای قدیمی، خیلی شیك هستند. مدلی مناسب برای موهای مشكی متوسط كه در انتها موج‌دار شده است. فرق موها كج باز شده، انتهای آنها موج‌دار و البته كمی پوش داده شده و روی آن تافت زده می‌شود. برای اینكه ظاهری كلاسیك‌تر داشته باشید، می‌توانید یك سمت موها را پشت گوش‌ها ببرید، مانند هنرپیشه‌های قدیمی هالیوود با موهای موج‌دار و زیبا. سال گذشته این مدل مو دوباره مد شده بود و شما می‌توانستید در هر ژورنالی آن را ببینید. این مدل برای ‌مهمانی‌ها بسیار جذاب و شیك است.


خیلی كوتاه و شیك

مدل موهایی كه همیشه مد هستند

همان‌طور كه از اسمش پیداست، یك مدل خیلی كوتاه به حساب می‌آید. مدلی كه جذاب، شیك و باكلاس است. كناره‌های مو با كجی متوسط كوتاه شده است. این مدل مو را می‌توان بالا برد، به صورت حالت‌دار درست كرد یا موها را كنار صورت رها كرد. مدل مویی جذاب كه نیاز به نگهداری خاصی ندارد. پس همیشه با این مدل مو می‌توانید مرتب و جذاب باشید.


حلقه‌های زیبایی

مدل موهایی كه همیشه مد هستند

مدل موهای حلقه‌ای خیلی شبیه موهای دوران قدیم هستند؛ البته به جز قسمت جلویی موها. برای ایجاد پیچ موهای طبیعی، موهای‌تان را كج باز كنید و حلقه‌های شل درست كرده را یك سمت، پشت گوش جمع كنید. از روشی دیگر هم می‌توانید استفاده كنید؛ از یك بابیلیس یك اینچی برای این كار كمك بگیرید و موهای‌تان را به‌طور نامرتب دور آن بپیچید. این كار را در تمامی قسمت‌های مو تكرار كنید و بگذارید موهای‌تان خنك شود، سپس یك برس لای موهای‌تان بكشید تا فرها باز شوند. برس زدن را ادامه دهید تا فر‌ها به هم بپیوندند.


باب

مدل موهایی كه همیشه مد هستند

مدل موهایی با انتهای اریب و بسیار شیك برای ‌مهمانی عصرانه بسیار مناسب است. ظاهری كه همه از آن خوش‌شان خواهد آمد. این مدل مو را باب می‌نامند. مدل باب مدلی است كه در دوره‌های متمادی بین ستاره‌های سینما مد بوده و همچنان مانند گذشته روی صفحات مد می‌درخشد.


موی پوش‌داده

مدل موهایی كه همیشه مد هستند

شما موهای بلندتان را به چه شكلی درست می‌كنید؟ این بار به مدل پیشنهادی ما هم فكر كنید؛ مدلی كه در قسمت تاج، مو پوش داده می‌شود و باید لایه بالایی را با یك سنجاق ثابت كنید. بقیه موها را آزاد بگذارید. شما می‌توانید قسمت‌های پایینی را حالت دهید تا ظاهر زیباتری داشته باشید. این مدل مو ظاهری طبیعی دارد و نیازی به اسپری و دیگر محصولات برای ثابت كردن ندارد.


راحت و جذاب

مدل موهایی كه همیشه مد هستند

این مدل موی راحت و شیك، جذاب و برازنده است. می‌توانید این مدل را برای ‌مهمانی‌ها درست كنید؛ به شرط اینكه شیوه درست آن رابلد باشید. برای این مدل قسمت جلویی موها را حالت داده و بعد انتهای آن را فر كنید. بعد هم با تافت حالت مو را ثابت كنید. اینگونه برای ‌مهمانی‌هایی كه فرصت كمی برای آماده شدن دارید، می‌توانید راحت‌تر آماده شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام خسته نباشید اگر امکان داره از مدلها عکس واقعی بزارید به چشم من این نقاشیا شبیه هم بودن.

    • ناشناس

      نقاشی فایده نداره واقعی کنید

    • بدون نام

      الان این مدل مو بود؟؟!
      چه شکلی بود؟!

    • لورا

      به زودی جدیدترین مدل مو رو برای مجله جان ارسال میکنم اگه دوست داشتن و تشخیص دادن که زیباست براتون میذارن،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج