جاباما
۲۸۳۸۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همدانی: صادقیان یکی از گزینه‌های ماست

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که پیام صادقیان هم در بین گزینه‌های مورد نظر کادرفنی این تیم قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: ستار همدانی در مورد اینکه چند بازیکن دیگر به لیست این تیم اضافه خواهند شد، گفت: ما دو جای خالی دیگر داریم و در پست‌های مهاجم و هافبک بازیساز دنبال بازیکن هستیم. امیر قلعه‌نویی هم گزینه‌هایش را به باشگاه اعلام کرده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پیام صادقیان هم در بین گزینه‌های تراکتورسازی قرار دارد، تأکید کرد: او هم یکی از گزینه‌های تراکتورسازی است، البته برای جذب هافبک بازیساز چند بازیکن دیگر هم گزینه هستند، چون معمولاً نمی‌توان اطمینان داشت قطعاً هر بازیکنی را که می‌خواهیم، جذب کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز راجع به اضافه شدن یک مهاجم به لیست این تیم اظهار داشت: ما فرزاد حاتمی را اضافه کردیم که در ایران جزو بهترین‌هاست. درصدد هستیم که یک مهاجم دیگر هم جذب کنیم، ولی فکر نمی‌کنم بتوانیم مهاجم داخلی جذب کنیم و باید دنبال مهاجم خارجی باشیم.

همدانی در مورد وضعیت بختیار رحمانی و احتمال بازگشت او به تراکتورسازی هم عنوان کرد: کادر فنی تراکتورسازی مشکلی با بازگشت بختیار ندارد، ولی این موضوع الان دست ما نیست. متأسفانه اتفاقاتی افتاده که مسئولان باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

وی در خصوص اینکه آیا تیم تراکتورسازی شانس قهرمانی در لیگ امسال را دارد، خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که قلعه‌نویی هدایت آنها را بر عهده دارد، همیشه مدعی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج