جاباما
۲۸۴۵۱۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

با جدید‌ترین دستاورد‌های BMW آشنا شوید

بی‌ام‌و در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ تعدادی از جدید‌ترین دستاورد‌های خود در صنعت خودرو را معرفی کرد.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: بی‌ام‌و در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ تعدادی از جدید‌ترین دستاورد‌های خود در صنعت خودرو را معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با تکنولوژی‌های معرفی شده‌ی این شرکت با ما همراه باشید.

با جدید‌ترین دستاورد‌های BMW آشنا شوید

با استاندارد‌های بی‌ام‌و، پارک کردن خودرو با ریموت تکنولوژی قدیمی‌ به شمار می‌رود. بی‌ام‌و در خلال کنفرانس خود در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ تعدادی از جدید‌ترین دستاورد‌های خود اعم از پارک کردن خودرو با ژست‌های دست پرده برداشت. در ادامه برخی از مهم‌ترین ایده‌های بی‌ام‌و را معرفی می‌کنیم.

پارک کردن خودرو با اشاره‌ی دست

با جدید‌ترین دستاورد‌های BMW آشنا شوید

برای خارج کردن نمونه‌ی جدید و مفهومی i۳ تنها کافی است از داخل منزل خود با ریموت درب پارکینگ را باز کنید و به خودرو دستور خروج را صادر کنید. اما در محیط‌های دیگر بی‌ام‌و تکنولوژی خود را چند قدم فراتر برده است و راننده در صورت یافتن مکان مناسب برای پارک می‌تواند از خودرو خارج شود و با اشاره‌ی دست به آن دستور پارک دهد. اما مزیت این تکنولوژی‌ نسبت‌ به سایر سیستم‌های پارک خودکار که راننده از داخل خودرو عملیات پارک را آغاز می‌کند، چیست؟ در حقیقت تفاوت خاصی وجود ندارد و شاید تنها قابلیت آن امکان پارک خودرو در فضاهای کم‌تر باشد. اما قبول کنید اشاره به خودرو و پارک آن پرستیژ خاصی دارد.

سپر‌های خبرچین

با جدید‌ترین دستاورد‌های BMW آشنا شوید

خودروهای حاضر به دوربین‌های متعددی در اطراف سپر‌های خود مجهز هستند. اما زمانی که خودرو خاموش است، سنسور‌های و دوربین‌های تعبیه شده در سپر فعالیتی ندارند. تشخیص سپر، نام تکنولوژی‌ بی‌ام‌و است که پس از خاموش شدن خودرو، در صدد تشخیص ضربه به بدنه‌ی خودرو است. بلافاصله پس از برخورد جسمی به خودرو، علاوه بر ارسال پیام به مالک و آگاه سازی وی، دوربین‌های سپر نیز اقدام به ضبط اتفاقات محیط اطراف می‌کند تا پس مراجعه‌ی مالک با پخش مجدد تصاویر علت ضربه شناسایی شود.

ارتباط با اشیاء و خانه‌ی هوشمند سامسونگ

با جدید‌ترین دستاورد‌های BMW آشنا شوید

بی‌ام‌و i۳ به نمایش در آمده در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ به اپلیکیشن Samsung Smart Things در پلتفرم آی‌درایو مجهز بود. بدین وسیله قابلیت کنترل بخش‌هایی از منزل همانند خاموش کردن چراغ‌ها و تنظیم دما از داخل خودرو فراهم می‌شود. بی‌ام‌و همچنین در حال توسعه‌ی تکنولوژی پیشرفته‌ی خود با نام Open Mobility Cloud است تا با شناخت عادات افراد، در شرایط خاص اقدام به پیشنهاد و انجام عمل‌های خاصی کند.

ژست‌های کنترلی بیشتر

با جدید‌ترین دستاورد‌های BMW آشنا شوید

بی‌ام‌و با معرفی نسل جدید سری هفت، از قابلیت کنترل بخش‌های مختلف خودرو با ژست‌های حرکتی پرده برداشت. بی‌ام‌و پس از معرفی این خودرو اعلام کرد که در حال توسعه‌ و افزایش کاربری‌های ژست‌های حرکتی در خودرو است. حال تولیدکننده‌ی مطرح خودرو در آلمان با توسعه‌ی این تکنولوژی و نام‌گذاری آن به اِیرتاچ، بخشی از کاربری آن را در i۸ اسپایدر به نمایش گذاشت. طبق گفته‌های بی‌ام‌و تمام عملیات حرکت در منو‌ها و انتخاب گزینه‌ها را تنها می‌توان با حرکات دست انجام داد.

شارژ خودروها از طریق کابل‌های برق شهری

با جدید‌ترین دستاورد‌های BMW آشنا شوید

آخرین ایده‌ی بی‌ام‌و، مبحث بسیار ساده‌ای است که مشخص نیست چرا پس از گذشت زمان زیاد از توسعه‌ی خودروهای برقی، شرکتی از آن صحبت به عمل نیاورده بود. نام این ایده چراغ و شارژ است و دقیقا ساز و کاری مانند نام خود دارد. بدین معنی که چراغ‌های روشنایی خیابان قابلیت شارژ خودرو را نیز خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کوکنار

      یه کوچولو دیگه رو این نوع بی ام و کار کنن کم کم جای شریک زندگی و عصای روزای پیری رو هم واسه صاحبش میگیره:))

    • رضا منصوری

      واقعا که اونا تا کجا پیش رفتند و به چه چیزهایی فکر می کنن و ما هنوز پراید تولید میکنیم و یا نمای جلو و عقب تیبا رو عوض میکنیم و یه اسم دیگه بهش میدیم . . . .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج