۲۸۵۸۴۷
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

معرفی جدیدترین مرطوب‌کننده‌های بازار

رفقای خیس پوست در زمستان!

در فصل زمستان، پوست‌ خیلی‌ها ترک می‌خورد، خشک می‌شود و حتی از سرما می‌سوزد. همچنین رطوبتش را از دست می‌دهد و خشک و چروکیده می‌شود.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: در فصل زمستان، پوست‌ خیلی‌ها ترک می‌خورد، خشک می‌شود و حتی از سرما می‌سوزد. همچنین رطوبتش را از دست می‌دهد و خشک و چروکیده می‌شود. بیشتر خانم‌ها بابت این موضوع کلافه می‌شوند و در عین حال شاید ندانند که خیلی راحت می‌توانند مانع این اتفاق شوند.

بدون شک استفاده از مرطوب‌کننده ها مناسب‌ترین راه‌حل است اما با علم به اینکه بدانید مرطوب‌کننده‌های فصل سرد متفاوت از مرطوب‌کننده‌های دوران گرما هستند. در این مطلب شما را با برخی مرطوب‌کننده‌های مناسب زمستان آشنا می‌کنیم.

با چربی‌ها بجنگید

رفقای خیس پوست در زمستان!

کرم‌ مرطوب‌کننده CINERE که حاوی عصاره گیاه هاماملیس است، منافذ باز پوست را کوچک می‌کند و براقی ناشی از چربی را از بین می‌برد. این محصول غنی از مواد طبیعی و گیاهی است که از پوست چرب‌تان در برابر خشکی مراقبت می‌کند. همچنین این محصول علاوه بر نرم کردن پوست، از ترشح چربی جلوگیری می‌کند.


آب را زیر پوست‌تان بازگردانید

رفقای خیس پوست در زمستان!

برای اینکه بتوانید جلوی خشکی پوست را زودتر بگیرید، باید کرم‌های مناسبی انتخاب کنید. کرم آبرسان و مرطوب‌کننده AVENE مرطوب‌کننده‌ای قوی است كه ضمن نرم کردن پوست، خشکی آن را از بین می‌برد.


گليسیرين بهترين منبع رطوبت

رفقای خیس پوست در زمستان!

مرطوب‌کننده MEDILANN يكي از محصولاتی است كه به پوست رطوبت و شادابي مي‌دهد. این کرم به‌دليل عصاره آلوئه‌ورایی که دارد، انتخاب بسيار مناسبي براي پوست‌های چرب است. کرم مرطوب‌کننده مدیلن مخلوطی از الکل‌های چرب و روغن گیاهی گلیسیرین است. با استفاده از اين كرم مي‌توانيد از پوست‌تان در برابر خشكي‌هاي ناشي از فصل حفاظت كنيد.


بامبودرمانی

رفقای خیس پوست در زمستان!

اگر جزو کسانی هستید که با شروع فصل سرما پوست‌شان خشک می‌شود، به کرم مرطوب‌کننده BERNARD CASSIERE هم فکر کنید. اين کرم یک آبرسان قوی است که دارای عصاره بامبو بوده و برای رطوبت‌رسانی بسیار مناسب است.


درمان پوست‌هاي خشك

رفقای خیس پوست در زمستان!

محصولات URIAGE معمولا کمک کننده هایی درماني براي پوست هستند. اگر از هر محصولي برای خشکی پوست‌تان استفاده كرده‌ايد و نتيجه مطلوبي نگرفته‌ايد، مي‌توانيد مرطوب‌کننده قوی URIAGE مدل AQUA را هم امتحان كنيد. اين محصول براي پوست‌های خشک مناسب است.


جنگ تمام‌عیار با خشکی پوست

رفقای خیس پوست در زمستان!

اگر جزو کسانی هستيد كه خیلی به زيبايي پوست‌شان اهميت مي‌دهند، محصولی را انتخاب کنید تا مشکل شما را ریشه‌ای درمان کند. کرم مرطوب‌کننده MEDILANN با ترکیبات آمونیوم لاکتات و گلیسیرین باعث نرم شدن پوست می‌شود و خشکی پوست را از بین می‌برد. همچنين این کرم رطوبت پوست را بالا می‌برد.


مرطوب‌كننده‌اي با صرفه

رفقای خیس پوست در زمستان!

این مرطوب‌کننده عمیق CINERE براي پوست‌هاي معمولی و خشک مناسب است چون لیپیدهای از دست رفته پوست را بازسازی می‌کند. این محصول که دارای روغن آرگان و روغن سبوس برنج است جهت رطوبت‌رسانی استفاده می‌شود. کرم CINERE با عصاره مخمری که دارد، پوست شما را نرم کرده و لطافت را به آن بازمی‌گرداند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج