۲۸۶۰۲۱
۲ نظر
۵۰۳۷
۲ نظر
۵۰۳۷
پ

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (۴)

به یکی از جذاب ترین قسمت های تور شکم گردی مان در پایتخت رسیدیم. به معرفیِ رستوران هایی که دارای گزینه ای محبوب، خوشمزه و همه پسند هستند که غیر ممکن است کسی از آن استقبال نکند و دوستش نداشته باشد. بله، به بخش معرفی بهترین برگر های تهران رسیده ایم.

برترین ها: به یکی از جذاب ترین قسمت های تور شکم گردی مان در پایتخت رسیدیم. به معرفیِ رستوران هایی که دارای گزینه ای محبوب، خوشمزه و همه پسند هستند که غیر ممکن است کسی از آن استقبال نکند و دوستش نداشته باشد. بله، به بخش معرفی بهترین برگر های تهران رسیده ایم.

اکثر ایرانیان، برگر ها را با معروف ترینِ آن ها، یعنی همبرگر میشناسند، ولی برگر ها مجموعه ای بزرگ و متنوع از ساندویچ های گِرد و لذیذی هستند که از فرآورده های گوشتیِ (گوسفند، گاو و مرغ) تهیه شده اند و در کنار سایر مخلفاتی نظیر قارچ، انواع پنیر ها و سایر افزودنی های خلاقانه، خوش طعم تر و خواستنی تر میشوند. هنر استفاده از این مخلفات و چگونگیِ طبخِ گوشتِ مورد استفاده در برگر ها، مهم ترین نکته در خوب و خوش طعم شدن این ساندویچ است. یعنی اینکه بدانی از چه مواد اولیه ای استفاده کنی، چگونه از آن برگر بسازی، آن را چگونه و با چه روشی طبخ کنی و در پایان با چه مخلفات، چاشنی ها و سس هایی سرو کنی. همه این موارد دست به دست هم میدهند که یک برگر خیلی محبوب و خوشمزه شود و دیگری پس از چند ماه مگس پرانی مغازه اش را جمع کند.

در تهران رستوران های زیادی با عنوانِ برگر در حال فعالیت هستند و فضای رقابتیِ خیلی خوبی در بین این برگر ها وجود دارد و همین موضوع انتخاب بهترین ها را کار واقعاً سختی کرده است. ما سعی خود را کرده ایم که با نگاهی منصفانه و معیار های استانداردِ خود و بر اساس رای مشتری ها، بهترین برگر های تهران را به شما معرفی کنیم، مطلبی که به صورت سریالی و در ۵ بخش تهیه شده است و ترتیب چینش رستوران ها، ربطی به امتیاز و خوب و بد بودن آن ندارد. پس مثل همیشه ما را در این شکم گردی همراهی کنید.

مطالب مرتبط:
تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (۲) تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (۳)


برگر کماچ

یکی از هیجان انگیز ترین برگر های تهران که در محله سیدخندان و در همسایگی برگر معروف هاکوپیان جای گرفته است. دو باور درباره موفقیتِ این دو برگر در همسایگی هم وجود دارد که «این کماچ بود که هاکوپیان را معروف کرد» و «هاکوبیان باعث شد که کار کماچ هم رونق بگیرد». باور هایی که نمیتوان هیچ کدام را صد در صد درست یا غلط پنداشت و مطمئنا هر دوی آنها تا حدودی درست است.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

کماچ سعی کرده مکملی برای هاکوپیان باشد و در عین داشتن تمامی حسناتِ آن، مزایای دیگری را هم به خود بیافزاید و همین عامل باعث شده به رقیبی قدر برای همسایه قدیمی اش تبدیل شود. برگر های ضخیم و واقعاً لذیذ که در نان های خوشمزه و متفاوت از سایر برگر ها طبخ میشود. با پنیر های خوشمزه و قارچ و سایر مخلفات ک خیلی هنرمندانه به برگر های کماچ طعم میدهند. کماچ هم همانند هاکوپیان جای نشستن ندارد و صفی نه چندان طویل در انتظار شما برای خوردن یکی از لذیذترین برگر های تهران است.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله، بین رودخانه و کوچه چهارم

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)


شیک شک

اگر شما هم جزو عاشقان سینه‌چاک برگر هستید، حتما تا به‌ حال نام شیک شک (Shake Shack) به گوش تان خورده است. این برند معروف و جذاب اگرچه مثل مک‌دونالد قدیمی و کهنه‌کار نیست، ولی خوب توانسته ره صدساله را یک‌شبه طی کند و به‌ سرعت جزو معروف‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای دنیا شود. ممکن است عجیب و باورنکردنی به نظر برسد ولی مردم در صف‌های طولانی شیک شک حدود یک ساعت در انتظار برگر خوش‌طعم و آبدارشان می‌مانند و درنهایت هر بار مطمئن می‌شوند که این انتظار ارزشش را داشته است! شیک شک در سال 2001 تنها یک دکه کوچک در نیویورک بود که لیموناد و هات‌داگ می‌فروخت! حدود سه سال بعد شیک شک آن‌قدر بزرگ شده بود که تصمیم بگیرد به منوی خود سروسامانی ببخشد و شعبات خود را به فراتر از مرزهای آمریکا گسترش دهد.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

برگرهای شیک شک اساساً موجودات آبدار جذابی هستند که از بهترین نوع گوشت گاو، بدون ذره‌ای هورمون و آنتی‌بیوتیک تهیه شده‌اند. همه برگرها به‌صورت "مدیوم" گریل می‌شوند مگر اینکه مشتری تقاضای دیگری داشته باشد و کاهو، گوجه‌فرنگی، پیاز و خیارشور جزء جدانشدنی آن به‌حساب می‌آیند. سیب‌زمینی‌های شیک شک هم داستان دیگری دارند، منحنی‌های خوشمزه‌ای که در سس های هیجان انگیز و پنیر های خوشمزه غوطه ور شده اند و دل هر مشتری ای را آب میکنند! شیک شک در ادامه گسترش شعبات خود در سرتاسر دنیا، تهران را هم فضای خوبی برای سرمایه گذاری دید و بدون سر و صدای رسانه ای و طریق واسطه های ایرانی اش شعبه ای کوچک در محله میرداماد به راه انداخته است که خیلی زود به یکی از محبوب ترین برگر های تهران تبدیل شده است.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

آدرس: بزرگراه مدرس شمال، ورودی میرداماد، پلاک ۳۶۶

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)


كوب برگر

کوب برگر (Cube Burger) از معدود برگر های پایتخت است که خلاقیت های وطنی را وارد این غذای فرنگی کرده است و برگر هایی به شکل مربع طبخ و آماده سرو می‌کند! با این شعار که "با برگر های مربع گوشت بیشتری میل کنید". شعاری که مشخص است پشت آن، شناخت خوبی از شکم باز های ایرانی دارد و تضمینی برای جذب مشتری برای خویش است! وارد کوب که بشوید با فضایی کوچک و صمیمی و دیواری پر از تصاویر ستاره های سینمای جوان رو به رو میشوید که شاید برای عاشقان سینما حس خوبی داشته باشد.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

برگر های با کیفیت و خوشمزه در کنار ظاهر مربعی و متفاوتشان، دلایلی قانع کننده برای حضور کوب برگر در این لیست ما بود. اگر مسیرتان به خیابان مطهری خورد و خواستنید غذایی متفاوت میل کنید، کوب را در میان گرینه های خود جای دهید.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

آدرس: خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، کوچه ۲۱، پلاک ۱۸

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)


بل برگر

یکی از محبوب ترین و نامی ترین برگر های مرکز تهران که با گوشتِ با کیفیت و نان جو توانسته سلیقه های زیادی را به خود جذب کند. فضایش کوچک و دنج است و احتمال شلوغ بودن آن در اواخر هفته وجود دارد ولی تعامل خوب و احترامی که در برخوردش با مشتری دارد، کاملاً ستودنی و با ارزش است. در این رستوران اندازه برگر و روش و درجه پختِ گوشت برگرتان را خودتان تعیین میکنید که این آپشن در کمتر رستورانی در تهران دیده شده است. برگر مکزیکی تند این رستوران از سایر برگر هایش معروف تر است و مشخصا میتواند در اولیت تند خورها قرار بگیرد.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

تنوعِ خوبِ بل برگر در منوی چیزبرگرش یکی دیگر از امتیاز هایی است که برای این رستوران نقلی در نظر میگیریم، به طوری که میتوانید با انواع پنیر های لذیذی، چیزبرگری مجزا سفارش بدهید و نوش جان کنید. بل برگر (Bell Burger) در اقدامی جالب یک زنگوله در داخل رستوران تعبیه کرده است که در هنگام آماده شدن هر سفارش به صدا درمی آید و شما را به یک برگر خوشمزه دعوت می‌کند!

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

آدرس: خیابان مطهری، خیابان لارستان، پلاک ۸

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)


برگر زغالی

یکی دیگر از برگر های قدیمی و اسم و رسم دار تهران که سال هاست در خیابان ظفر مشتریانِ گرسنه وارد ان میشوند و سر و راضی از آن خارج میشوند. برگر زغالی اولین رستورانی است که این نوع برگر را در تهران ابداع کرد و نام رستورانش هم اصالت و مالکیت آن بر کپی رایتِ برگر های زغالی را نشان میدهد! رستورانی که همیشه شلوغ است و خدمات آن همانند رستوران ای شیک و با کلاسِ شمال شهری نیست، ولی با کیفیت یالا و شهرتی که دارد، کسی به این موضوع اهمیت نمیدهد و همه مشتریان منتظر خوردن برگر های جادویی و معرکه اش هستند!

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

برگر زغالی در تهیه ساندویچ هایش از نان برگر های قدیمی و سنتی استفاده میکند که در کمتر رستورانی دیده میشود، شاید همین موضوع حس نوستالژی پسندِ ایرانی جماعت را قلقک بدهد و آن ها را به خیابان ظفر بکشاند، ولی مطمئنا با اولین گاز از برگرِ خوش پخت و لذیذ این رستوران، دیگر به نوع نان آن اهمیت نمیدهید و سعی در لذت بردن از ساندویچ خود خواهید داشت.

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

آدرس: خیابان شریعتی، خیابان ظفر (دستگردی)، پلاک ۹۰

تهرانگردی؛ بهترین برگر های تهران (4)

ادامه دارد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردیم از گشنگی

    • شیما

      واه واه فک کن آدم برگر باز باشه و تو‌گزارشش از برگر دکتر آرین و گاراژ گریل و فایو گایزحرفی نزنه.بخصوص دکتر آرین واسه برگراش صف میکشن و دیگه از ۹ شب ب بعد برگراش تموم میشه.چقد تابلو‌ئه کتبلیغه درضمن برگر ذغالی فقط ب خاطر ارزون بودنش پرطرفداره و یکی از مزخرف ترین برگرهایی هست ک من ب شخصه خوردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج