۲۸۶۴۷۰
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

با شکلات تلخ به جنگ این سرطان بروید

ابتلا به یکی از مرگبارترین سرطان‌های شناخته شده در دنیا را می‌توان با استفاده از یکی از خوردنی‌های لذیذ و محبوب تا حد زیادی سرکوب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: ابتلا به یکی از مرگبارترین سرطان‌های شناخته شده در دنیا را می‌توان با استفاده از یکی از خوردنی‌های لذیذ و محبوب تا حد زیادی سرکوب کرد.

براساس جدیدترین پژوهش‌ها شکلات می‌تواند در مقابل سرطان پانکراس از فرد محافظت کند.

گفتنی است، براساس تحقیقات مصرف منیزیم که به ویژه در شکلات سیاه وجود دارد می‌تواند در مقابل ابتلای افراد به سرطان لوزالمعده نقش حفاظتی داشته باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، براساس آمارها سرطان لوزالمعده چهارمین علت مرگ و میر در اثر سرطان در جهان است. مصرف شکلات تیره و یا سایر غذاهای سرشار از منیزیم می‌تواند مانع از ابتلا به سرطان لوزالمعده شود.

این نتایج حاصل تحقیقات محققان بر روی گروه‌های هدف و مشاهده وقوع سرطان در آنها است.

در عین حال مصرف منیزیم می‌تواند مانع از ابتلا به دیابت شود. براساس آمارها دیابت نقش مؤثری در ابتلای افراد به سرطان لوزالمعده دارد. این داده‌ها از مجموع بیش از ۶۶ هزار مرد و در رده سنی ۵۰ الی ۷۶ سال به دست آمده است. در این بررسی‌ مواردی چون سن، جنسیت، شاخص توده بدن، استعمال دخانیات و رژیم‌غذایی مورد بررسی قرار گرفته است.

دانشمندان بر این اساس دریافته‌اند هر ۱۰۰ میلی گرم در هر روز مصرف منیزیم و یا مواد غذایی حاوی منیزیم با کاهش ۲۴درصدی ابتلا به سرطان لوزالمعده در ارتباط است.

پژوهشگران به ویژه به افرادی که در معرض خطر بالاتری از سرطان لوزالمعده قرار دارند اضافه کردن یک مکمل منیزیم تحت نظر پزشک را جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری توصیه اکید می‌کنند. منیزیم علاوه بر حفظ ارگان‌های بدن باعث حفظ سلامت و زیبایی پوست و مو نیز می‌شود. منیزیم در مواد غذایی چون سبزیجات دارای برگ سبز و آجیل یافت می‌‌شود.

کارشناسان همچنین کمبود منیزیم را به طور محسوس در افراد مبتلا به سرطان لوزالمعده شناسایی کرده‌اند. بر این اساس پزشکان مصرف شکلات تلخ و نه شکلات شیرین را به افراد به ویژه افراد در معرض ابتلا به دیابت توصیه اکید می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج