۲۸۷۰۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مخالفت آمریکا با فراخوان فولکس‌ واگن

سازمان منابع هوایی کالیفرنیا برنامه فراخوان پیشنهاد شده از سوی فولکس واگن برای خودروهای دیزی آلاینده را رد کرد و سازمان حفظ محیط زیست آمریکا تایید کرد این برنامه غیرقابل قبول است.

خبرگزاری ایسنا: سازمان منابع هوایی کالیفرنیا برنامه فراخوان پیشنهاد شده از سوی فولکس واگن برای خودروهای دیزی آلاینده را رد کرد و سازمان حفظ محیط زیست آمریکا تایید کرد این برنامه غیرقابل قبول است.

مقامات آمریکایی پیشنهادهای فولکس واگن برای تعمیر خودروهای دیزلی آلاینده دو لیتری را ناقص و ناکافی تشخیص دادند.

این خبر یک روز پیش از دیدار ماتیاس مولر، مدیرعامل فولکس واگن با مقامات سازمان حفظ محیط زیست آمریکا در واشنگتن برای گفت وگو درباره پیشنهادات این شرکت در خصوص ۶۰۰ هزار خودروی آلاینده در آمریکا منتشر شد.

سفر مولر به آمریکا نخستین دیدار وی از این کشور از زمان رسیدن به مدیرعاملی فولکس واگن در سپتامبر است و در شرایطی انجام می‌گیرد که مصرف کنندگان، واسطه‌های فروش خودرو و بازرسان و مقامات دولت آمریکا عصبانیت فزاینده ای نسبت به عدم رغبت فولکس واگن برای همکاری کامل در تحقیقات مربوط به تقلب این شرکت در تستهای آلایندگی دیزلی پیدا کرده اند.

مشکل آلایندگی که شامل ۱۱ میلیون خودروی برندهای فولکس واگن، آئودی و پورشه مجهز به موتورهای دو و سه لیتری در سراسر جهان می‌شود، به شهرت این گروه خودروسازی به شدت لطمه زده و تحقیقات کشورهای متعدد را به دنبال داشته است.

فولکس واگن در آمریکا با ده‌ها میلیارد دلار جریمه بر سر این رسوایی مواجه است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، این خودروساز آلمانی در واکنش به نظر مقامات آمریکایی، اعلام کرده با مشاوران مستقل برای طراحی یک برنامه مناسب برای رفع کامل این مشکل همکاری می‌کند.

فولکس واگن که بزرگترین خودروساز اروپاست، در سپتامبر سال ۲۰۱۵ اقرار کرد در بیش از ۱۱ میلیون خودرو دیزلی در سراسر جهان از جمله بعضی از مدلهای دیزلی به فروش رفته در آمریکا نرم افزاری را نصب کرده که میزان آلایندگی اکسید نیتروژن آنها را کمتر از سطح واقعی نشان می‌دهد. این نرم افزار در زمان انجام تست، کنترلهای آلایندگی را فعال و در زمان رانندگی معمولی آنها را غیرفعال می‌کند تا میزان آلایندگی را کمتر از سطح واقعی نشان دهد. انتشار این خبر مارتین وینترکورن، مدیرعامل این شرکت را ناچار به استعفا کرد و میلیاردها یورو از ارزش سهام این خودروساز کاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج