۲۸۷۰۸۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

فرزاد بدون هماهنگي پدرش قصد ازدواج با نگار دارد. رضايت موقت پدر همه چيز را برای مراسم خواستگاری محيا می كند اما گذشته نگار همه شرايط را دچار تغيير می كند.

برترین ها - ایمان عبدلی:

اکران: فرزاد بدون هماهنگي پدرش قصد ازدواج با نگار دارد. رضايت موقت پدر همه چيز را برای مراسم خواستگاری محيا می كند اما گذشته نگار همه شرايط را دچار تغيير می كند و ...فیلم « نقش نگار» ساخته علی عطشانی با بازگشت ناصر ملک مطیعی بالاخره به پرده رسید، کارگردان «دموکراسی در روز روشن» نوید یک فیلم متفاوت با جریان اصلی سینمای ایران را داده است، آنقدر فیلم درگیر حواشی و ممیزی شده کسی راجع به مضمون فیلم حرفی نزده است، در فیلم به غیر از ملک مطیعی بازیگرانی مثل: بهرام رادان و آتیلا پسیانی و گوهر خیر اندیش ایفای نقش می کند.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


نمایش خانگی: «نهنگ عنبر» ساخته ی سامان مقدم در اکران هم بسیار موفق بود و پیش بینی فروش موفق این فیلم در نمایش خانگی دشوار نیست، فیلم روایت زندگی ارژنگ صنوبر با بازی رضا عطاران است، گذر داستان به دهه های حالا خاطره انگیز شصت و هفتاد مناسب حال مخاطب سینما است،شوخی های موقعیت فیلم در لحظاتی ناب است، شکل روایت و نوع شخصیت پردازی بی شباهت به «فارست گامپ» نیست. کلا «نهنگ عنبر» از آن دسته آثار کمدی است که به هر نوع شوخی دست اندازی نمی کند و به قول معروف سخیف نیست، می شود با خیال راحت در جمع خانواده تماشایش کرد و لذت برد.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


کیوسک: «دنیای فوتبال» در میان نشریات ورزشی مورد خاص است، غلبه دیدگاه روشنفکری به معنای مثبت و پرداخت به فوتبال از زاویه اجتماعی و سیاسی مجله ای به شدت وزین و خواندنی پیش روی شما می گذارد. «دنیای فوتبال» به مسائلی ورود پیدا می کند که در گذر زمان به آن بی توجهی شده به طور مثال در شماره جدید با سوژه ی روی «عبده» مالک باشگاه پرسپولیس را زیر ذره بین برده با تیتر؛ تکنوکرات سرخ، چند شماره ی قبلتر پرونده ای خواندنی در مورد پرویز قلیچ خانی تدارک دیده بود و جالب اینکه تولید این محتوای عمیق با نثری روان همراه شده که بر کیفیت و گیرایی این ماهنامه افزوده است.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته


کنسرت: «پالت» شاید موجه ترین گروه تلفیقی فعال در موسیقی ایرانی است، گروهی که در حقیقت انشعابی از «دنگ شو» است و اما کیفیتی بالاتر از آن ها ارائه می کند و مهم تر از هر چیز چون خودشان را در قالب قرار داده اند و تکلیف را با شنونده مشخص کرده اند، نمی توانند هر بدعتی را به اسم خلاقیت عرضه کنند. انتخاب ترانه هایی از فضاهای متفاوت یک بار خیام، یک بار فروغ و...در کنار آواز و تحریر اصیل ایرانی به اضافه سازهایی عمدتا غربی که خوب با هم چفت شده اند کیفیت کار این گروه را بالا برده است، پالتی ها امشب در برج میلاد روی سن می روند .

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

بیست و هشتم هم رضا یزدانی را می توانید در سالن میلاد ملاقات کنید خواننده ای که خوب شروع کرد و شمه ای از موسیقی راک را عرضه کرد با حال و هوای اجتماعی و اعتراضی، اما مشغولیت او در فضای پاپاراتزی پسند کیفیت کارش را به مرور کاهش داده است، در هر صورت او هنوز طرفداران خودش را دارد.


آلبوم: مجموعه آلبوم «روی در آفتاب» به آهنگسازی «صادق چراغی»، آواز «علیرضا قربانی» و روایت «پرویز بهرام» به مناسبت هشتصدمین سال تولد مولانا، بازنشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

مجموعه آلبوم «روی در آفتاب» به مناسبت هشتصدمین سال تولد مولانا به همت بنیاد فرهنگی هنری رودکی منتشر شده است. آهنگساز آن صادق چراغی است و آواز علیرضا قربانی در کنار روایت های عرفانی از زبان شمس، فصل های زندگی مولانا را باز می گوید. این آلبوم ۲۱ قطعه دارد. مولانا را دوست داشته باشید و صدای قربانی را نیزف خرید آلبوم اقدام بخرادنه ای است.


کتاب: «خواب خوب بهشت» از سام شپارد ترجمه امیر مهدی حقیقت در نشر ماهی و از سری کتاب های قطع جیبی . کتاب شامل 13 داستان کوتاه در 150 صفحه استف داستان هایی که حال و هواهای گوناگونی را نمایندگی می کند از آن داستان هایی که می شود در مترو و تاکسی ...در لا به لای روزمرگی خواند کمی فضای ذهنی را عوض کرد هر داستان شاید بیست دقیقه ای بیشتر وقتتان را نگیرد.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

بریده ای از داستان یک تکه از دیوار برلین:

«بابای من از دهه هشتاد چیزی نمی داندف نه از مدل های مو، نه از لباس ها، نه از موسیقی و نه از هیچی.بهش می گویم دنبال چیزهایی هستم درباره مد، سبک زندگی اما بابا می گوید واقعیت رابطه آدمهاست و باقی چیزها قلابی و دروغ است مثلا همین اخبار می گوید از سر تا پای اخبار دروغ می بارد و دلیل اینکه این قدر مشتری دارد این است که خودش را به اسم حقیقت محض به ملت قالب می کند ملت هم باور می کنند چون دلشان می خواهد دروغ را باور کنند»


تماشاخانه: نمایش بوقلمون در تئاتر شهر کاری از خیراله تقیانی پور با بازی علی سلیمانی و سیروس همتی و... نمایش در سالن چهار سو اجرا می شود در دو نوبت 17:30 و 19:30. در این نمایش شخصی به نام پهلوان اکبر سال ها با دسیسه و توطئه رقیبان خود را شکست داده و پهلوان شهر شده است تا اینکه خبر می رسد غریبه ای وارد شهر شده و پهلوان اکبر را به مبارزه می طلبد. این فرد می خواهد 13 فروردین ماه با پهلوان اکبر کشتی بگیرد. پهلوان اکبر با تمهیدات فراوان قصد دارد.....

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

کارگردان درباره ساختار نمایش گفته: شکل اجرا و جای‌گیری تماشاگران نمایش به شکل زورخانه ای خواهند بود. مخاطبان در سه سوی صحنه مستقر شده و در یک طرف هم مرشد قرار می گیرد. بازیگران هم مثل گود زورخانه در وسط سالن بازی می کنند. البته در این نمایش به شیوه زورخانه ای از تمبک، ضرب زورخانه ای، کمانچه و تار به صورت زنده استفاده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا نهنگ عنبر از هر راهي نمي خندونه ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج