۲۸۸۸۴۱
۳ نظر
۵۲۶۶
۳ نظر
۵۲۶۶
پ

عکس های شخصی این ستاره ها جنجالی شد!

انتشار چند عکس و یک گفتگوی تایید نشده دنیا را برای سوشا و پرسپولیس زیر و رو کرد. بازیکنی که قبل از این ماجرا مدعی بازی در تیم ملی بود حالا باید به دنبال راهی برای اثبات بی گناهی اش باشد.

هفته نامه تماشاگران امروز - مهدی احمدی: انتشار چند عکس و یک گفتگوی تایید نشده دنیا را برای سوشا و پرسپولیس زیر و رو کرد. بازیکنی که قبل از این ماجرا مدعی بازی در تیم ملی بود حالا باید به دنبال راهی برای اثبات بی گناهی اش باشد.

سوشا مکانی اولین فوتبالیست ایرانی و به طور کلی اولین نفر از اصحاب فوتبال ایران نیست که با مسئله عمومی شدن زندگی خصوصی روبرو می شود؛ هر چند چنین موضوعی با این حد از جدیت و گستردگی تقریبا بی سابقه بوده اما بوده اند افرادی در فوتبال ایران که در این سال ها با افشای یک عکس، ویدئو یا فایل صوتی، کمی شهرت اضافه را تجربه کنند. شهرتی که در جو عمومی پر از شایعه ایران زیاد هم باب میل آنها نبود و گاهی مسیر زندگی آنها را عوض کرد.

۱۰- لباس های تابستانی

عکس های شخصی این ستاره ها جنجالی شد!

یکی از قدیمی ترین مولتی مدیاهای مربوط به ستاره های فوتبال، عکسی از مهدوی کیا در کنار توپ فوتبال و خانمی با البسه تابستانی است. خانمی که س.س نبود و احتمالا، فقط به عنوان یکی از طرفداران هامبورگ می خواسته با ستاره این باشگاه عکس یادگاری بگیرد. امروز از لژیونرهای ایران در روسیه، شاید بالای ۱۰۰ عکس در چنین ژستی پیدا شود و دردسری هم به وجود نمی آید اما در جو خاص دهه ۷۰ و اوایل ۸۰ این عکس خیلی روی فلاپی دیسک ها کپی می شد.

۹- فتوشاپ

متن زیر دقیقا از فایل صوتی مکالمه مازیار ناظمی و عادل فردوسی پور از پادکست ناظمی استخراج شده:

عکس های شخصی این ستاره ها جنجالی شد!

ناظمی: خیلی برایت داستان درست می کنند. از درست کردن عکس هایت که در فلان مهمانی بوده ای تا جوک ها و اداهایی که برای تو و کسانی مثل دایی در می آورند.

فردوسی پور: آن عکس را که دیده ام. برایم جالب بود. طرفی که عکسش را در مهمانی سال فلان انداخته اند سر مرا روی بدنش گذاشته اند، حداقل ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر ازت من کوتاهتر است. حاضرم به هر چهره نگار یا هر کس دیگری این را ثابت کنم که قدش ۳۰ سانت از من کوتاه تر است. به هر حال این طبیعی است. من تمام تلاشم این است که همیشه سالم زندگی کنم. حالا اگر با فتوشاپ عکسی را درست کنند، دیگر از دست من کاری برنمی آید.

۳۰ سانت؟! بگذریم. چند سال پس از آن، سایت گل فارسی عکسی روی خروجی اش قرار داد که برخلاف مورد قبل کمی قابل انتشارتر است. عکس شب سال نوی میلادی ۱۹۹۷ که عادل، خیابانی و سعید توابی تهیه کننده سابق برنامه های فوتبالی تلویزیون در آن حضور دارند و به گفته یکی از حاضران در عکس، بازی آرسنال و لیورپول را تماشا می کردند. از فردوسی پور، نقل شده که این عکس هم فتوشاپ است. در عکس، او با پیراهنی یقه کاردینالی و ته ریش حضور دارد که خیلی با امروزش فرق دارد.

۸- کری پرحاشیه

عکس های شخصی این ستاره ها جنجالی شد!

این یکی تا قبل از گل کردن پیام های تلگرام مربوط به سوشا، خوب روی بورس بود. پس از گل وقت های اضافه جری بتسون در دربی، علی ضیا در یک رستوران همراه با گروهی از پرسپولیسی ها و استقلالی ها در جشن شادی پس از گل، موهای سرمربی استقلال را مسخره می کند و همین موضوع در سطح یک ممنوع التصویری کوچک برایش آب خورد. او برای جبران دسته گلی که آب داده بود، دسته گل های زیادی برای مظلومی فرستاد.

۷- علی پروین

عکس های شخصی این ستاره ها جنجالی شد!

چندی قبل علی پروین در زمان دریافت جایزه یک عمر دستاورد AFC، سفر قبلی خود به مالزی را با کلماتی وصف کرد که به مذاق برخی خوش نیامد و باعث شد عکس های قدیمی او را منتشر کنند. فقط پروین خوش شانس بود که در دوران مربیگری اش این عکس ها بیرون نیامدند وگرنه بعید بود بازیکن ها توصیه های اخلاقی اش را خیلی جدی بگیرند.

در اکثر عکس ها او و محمد صادقی در کنار هنرمندان چیره دست پیش از انقلاب حضور دارند. کلیک خورترین آنها عکسی است که یک نفر به پروین حرکات موزونی که چند سال بعد ممنوع شد را آموزش می دهد.

۶- سنت شکنی

قدیمی ترین و شاید اولین مولتی مدیای جنجالی پس از انقلاب، مربوط به عروسی یکی از بازیکنان مشهور دهه شصت بود؛ ستاره وقت استقلال، که حالا یکی از موفق ترین مربیان فوتبال ایران شده است. در آن عروسی بسیاری از بازیکنان تیم ملی هم حضور داشتند. پوشش افراد حاضر در مراسم خارج از عرف نبود اما در فضای آن دوران، سروصدای زیادی به پا کرد. بعد از انتشار آن فیلم، همسر آقای فوتبالیست تغییرات اساسی در سبک زندگی اش داد.

۵- فیلم منشوری

اولین فوتبالیستی که در یوتوب به ورطه نابودی کشیده شد، یکی از رکوردداران تعداد بازی بین ایرانی ها در لیگ قهرمانان اروپاست. در فیلم مذکور که کماکان در این وب سایت پربیننده موجود است و حدود ۷۰۰ هزار بار دیده شده، بازیکن مورد نظر که زیاد به عنوان ورزشکار ارزشی در محافل حضور پیدا می کرد، در جایی دستگیر شد که همه جور جرمی هست و ماموران هم با فیلمبرداری از خانه و خدمه در انتشار بیشتر ماجرا سنگ تمام گذاشتند. مامور تصویربردار، با دوربین حرفه ای ریزجزییات را ثبت کرد و بعد از مدتی، این فیلم از مسیر نامعلومی در اختیار عموم قرار گرفت.

۴- فایل صوتی

عکس های شخصی این ستاره ها جنجالی شد!

علی دایی سال ها قبل مراسم عروسی پر سروصدایی گرفت و حتی بعد از انتشار عکس های نیمه خصوصی آن نیز دردسری برایش ایجاد نشد اما انتشار یک مکالمه خصوصی روی پادکست مازیار ناظمی حسابی او را به دردسر انداخت؛ جایی که دایی با نهایت احترام، مایلی کهن را بیمار روانی خطاب می کند.

حجم پایین فایل صوتی (۴۴۶ کیلوبایت) باعث شد هم از راه بلوتوث در موبایل و هم دانلود با اینترنت های دایال آپ شنوندگان زیادی توصیف دایی از سرمربی وقتش در تیم ملی را بشنوند.

۳- گزارش یک جشن

عکس های شخصی این ستاره ها جنجالی شد!

ماندگارترین تصویر دروازه بانی که حجازی برای استقلال کشف کرده بود، بیرون مستطیل سبز رقم خورد. در شهر کرج و جشنی که به گفته خودش، به مناسبت نامزدی گرفته شد اما فیلم آن توسط فیلمبردار بیرون رفت و دست به دست چرخید. مسعود قاسمی به خاطر این فیلم سال ها محروم شد و بقیه بازیکنان حاضر در مراسم هم مدت زیادی زیر ذره بین بودند. بعدها شایعه شد یک پدر، دخترش را به علت شباهت با یکی از دختران داخل فیلم به قتل رسانده است.

۲- پایان یک پدیده

عکس های شخصی این ستاره ها جنجالی شد!

از پیشنهاد بارسلونا تا خانه نشینی برای مجاهد خذیراوی، چند ماه بیشتر طول نکشید. دیده شدن او در جایی که نباید حضور پیدا می کرد و تصاویری که از آنجا به دست آمد، فوتبال مجاهد را نابود کرد. البته فیل این ماجرا، زیاد دست به دست نشد اما همان ویدئوهای به دست آمده برای سنگین ترین حکم فوتبال ایران و پایان فوتبال مهاجم آبادانی استقلال کافی بود.

۱- بازیکن سابق

حدود ۱۰ سال قبل و در روزهای پایانی عصر CD هایی که در دور میدان ولیعصر تهران و پاساژ زیست خاور مشهد طرفداران زیادی داشتند، فیلمی ۳۲ دقیقه ای از ستاره سابق یکی از تیم های مطرح پایتخت در حالتی بدتر از فیلم سوشا منتشر شد که با وجود کیفیت پایین می شد تشخیص داد نقش آفرین مرد صحنه یکی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر است. همزمان، یک بازیگر زن هم به خاطر مشکل مشابهی به دردسر افتاده بود و همین باعث شد بازار داغ شایعات خاله زنکی، بیشتر روی بازیگر بخت برگشته مانور بدهند و زیاد دامن فوتبالیست مورد نظر را نگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به ادمایی که با ابروی مردم تو کشوری مثل ایران بازی می کنند.

    • بدون نام

      آبروی مومن از آبروی خانه خدا بالاتر است

    • Saeed

      کجا داریم زندگی میکنیم .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج