۲۸۹۱۶
۴۳ نظر
۵۰۱۰
۴۳ نظر
۵۰۱۰
پ

با این ۸ اشتباه شوهرتان را از دست می دهید

فکرش را هم نمی‌کنید که یک کار ساده یا جمله بی‌اهمیت، چطور می‌تواند روی قضاوت همسرتان تاثیر بگذارد، اما اشتباه می‌کنید. درست است که مردها حسشان را بروز نمی‌دهند اما باور کنید که با همین کارهای ساده، نظر‌شان در مورد شما از این رو به آن رو می‌شود.


با این 8 اشتباه شوهرتان را از دست می دهید


برترین ها: فکرش را هم نمی‌کنید که یک کار ساده یا جمله بی‌اهمیت، چطور می‌تواند روی قضاوت همسرتان تاثیر بگذارد، اما اشتباه می‌کنید. درست است که مردها حسشان را بروز نمی‌دهند اما باور کنید که با همین کارهای ساده، نظر‌شان در مورد شما از این رو به آن رو می‌شود. مردها حساس‌تر از چیزی هستند که شما فکر می‌کنید و جملات و کارهای ساده گاهی اوقات در ذهنشان از شما یک هیولا می‌سازد؛ هیولایی که آنها را درک نمی‌کند، خودخواه است و نمی‌تواند آرامش را به‌خانه‌شان بیاورد. اگر نمی‌خواهید خوشبختی شما به دلیل نادیده گرفتن این ریزه‌کاری‌ها از دست برود، نگاهی دوباره به رفتارهایتان بیندازید و سعی کنید دنیا را از دریچه نگاه همسرتان ببینید.

با این 8 اشتباه شوهرتان را از دست می دهید

این نوع انتقاد را متوقف کنید

انتقاد از زن‌های دیگر و تلاش برای تخریب چهره‌ آنها، راهی است که خیلی از زن‌ها می‌خواهند با کمك آنها زندگی‌شان را نجات دهند. بسیار از زن‌ها فکر می‌کنند، تحقیر خانم‌های دیگر در مقابل همسرشان و برجسته نشان دادن عیب‌های آنها می‌تواند تصور همسرشان را نسبت به زن‌های دیگر تغییر دهد. اما این جملات منفی، دقیقا همان حرف‌هایی است که مردها از شنیدن‌شان بیزارند. نگاهی به رفتارهایتان بیندازید. اگر شما هم پیش از این چنین اشتباهاتی را مرتکب می‌شدید، از همین لحظه برای تغییر آن تلاش کنید. مردها اهمیت نمی‌دهند که شما چه نظری در مورد خانم‌های دیگر دارید. آنها دنیا را همانطور که خودشان می‌خواهند می‌بینند؛ پس با انتقال این قضاوت‌های اغراق شده، توجهشان را به موضوعی که از آن هراس دارید، جلب نکنید. قضاوت شما نمی‌تواند وفاداری همسرتان را کم و زیاد کند. پس اگر به موضوعی شک دارید، به‌جای ابراز تنفر از زن‌های دیگر، ریشه مشکل را پیدا کرده و ارتباط‌تان را اصلاح کنید.


زیر ذره​بین نبرید

زندگی مشترک شما در هر وضعیتی که قرار داشته باشد، حسادت می‌تواند اوضاعش را بدتر و خیلی زود همه چیز را نابود کند. مردها از اینکه به‌صورت مداوم تحت نظر باشند بیزارند. برای آنها گرفتن رمزعبور، چک کردن تلفن یا حساسیت نسبت به همکاران، می‌تواند نشانه نابود شدن یک زندگی باشد. چیزی که بیشتر از همه مردها را از ازدواج فراری می‌دهد، ترس از محدودیت و همین کنترل شدن‌هاست. به‌جای اینکه مثل بازپرس‌ها رفتار کنید و زندگی‌تان را وارد همان چالش‌هایی کنید که از آنها می‌ترسید، سعی کنید با ساختن یک خانه امن، پایه‌های زندگی مشترک‌تان را محکم‌تر کنید.


اغراق نکنید

مردها از اینکه به‌عنوان تنها پشت و پناه شناخته شوند بیزارند. بیشتر مردها به دنبال یک زن معمولی هستند؛ زنی که معمولی رفتار می‌کند و نیازهایی عادی هم دارد. آنها دوست ندارند هر روز پیامک‌های عجیب و غریب و زیاد از حد شاعرانه را دریافت کنند و از اینکه همسرشان بی‌وقفه از آنها محبت بخواهد هم خوش شان نمی‌آید. درواقع مردها به همان اندازه از زن‌های وابسته و بیش از حد عاطفی بدشان می‌آید که از زن‌های خیلی مستقل و سرد. پس اگر می‌خواهید زندگی خوبی داشته باشید، به‌جای اینکه مدام منتظر یک دسته گل رز و پیامک‌های خارق‌العاده باشید، سعی کنید موقعیت‌های جدی و موقعیت‌های عاشقانه را از هم جدا کنید و به همسرتان فرصت بدهید که در کنار عاشق شما بودن، برای زندگی عادی هم فرصت داشته باشد.


مثل دوقلوهای به هم چسبیده نباشید

بعضی زن‌ها فکر می‌کنند زندگی مشترک یعنی زندگی کردن مثل دوقلوهای به‌هم چسبیده. آنها انتظار دارند همسرشان از همان لحظه‌ای که از محل کارش خارج می‌شود، دربست در اختیار‌شان باشد و با این کار عشقش را به این زندگی ثابت کند. خود این زن‌ها هم زندگی‌شان را محدود به همسرشان می‌کنند و چون از همه فرصت‌ها و خواسته‌هایشان می‌گذرند، چنین انتظاری را از همسرشان هم دارند. اما واقعیت این است که کسی از آنها نخواسته از فرصت‌هایشان بگذرند. یک مرد معمولی، دوست دارد همسرش یک زندگی عادی و همچنین دوستانی داشته باشد كه گاهی با آنها وقت بگذراند. گاهی به تنهایی احتیاج داشته باشد و به فکر آینده و پیشرفتش هم باشد. یک مرد معمولی خودش هم به همین شیوه زندگی می‌کند و اگر کسی انتظاری جز این داشته باشد، خیلی زود با او به مشکل برمی‌خورد.


بیماری خرید کردن

مرد‌ها با زن‌هایی که تمام زندگی‌شان به فکر خرید کردن هستند کنار نمی‌آیند. آنها از زن‌هایی که سخت خرید می‌کنند هم راضی نیستند. بیشتر مردها معتقدند تا زمانی که به چیزی احتیاج ندارند، دلیلی ندارد پایشان را به مراکز خرید بگذارند. این دسته از مردها هدفمند وارد مغازه‌ها می‌شوند و بیشتر تا وقتی ندانند که کالای مورد نظرشان را کجا پیدا می‌کنند، سراغ خریدنش هم نمی‌روند. زن‌هایی که دوست دارند تمام شهر را برای پیدا کردن یک روسری بگردند، باب میل این مردها نیستند. شما هم اگر می‌خواهید یک مرد را خوشبخت کنید، کمی شیوه خرید‌تان را تغییر دهید و انتظارهای آنها را درک کنید.


مثل ضبط صوت

حرف زدن در زندگی مشترک اتفاق خوبی است. موضوعی است که اگر کمرنگ شود، می‌تواند بقای یک زندگی را هم به‌خطر بیندازد. اما با وجود این اصل، مردها از زن‌هایی که مدام حرف می‌زنند هم خوش‌شان نمی‌آید. گلایه خیلی از آنها این است که همسرم به من اجازه حرف زدن نمی‌دهد. آنها وقتی که همسرشان به جایشان اظهار نظر می‌کند و به سؤالاتی که از آنها پرسیده شده جواب می‌دهد، از همیشه عصبانی‌تر می‌شوند و اگر چنین اتفاقاتی پشت سر هم تکرار شود، یک مرد خیلی زود از همسرش ناامید می‌شود. پس حواستان را جمع کنید. اگر قرار است خاطره‌ای تعریف کنید که هیچ، اما اگر می‌خواهید در مورد موضوعی با او گفت‌وگو کنید، اجازه دهید که آزادانه نظرش را بگوید و هیچ وقت با حدس زدن جمله‌هایش و کامل کردن آنها رابطه‌تان را ویران نکنید.


عوض کردن کانال تلویزیون

حق دارید؛ از صدای گزارشگر ورزشی یا برنامه تفسیر خبر خسته شده‌اید. اما حق ندارید به دلیل خستگی‌تان، توجه او را نادیده بگیرید. بدون اینکه به او هشدار دهید یا نظرش را بپرسید، کانال تلویزیون را عوض نکنید. شاید برنامه‌ای که می‌بیند، برایش واقعا مهم باشد. درواقع انجام چنین کاری باعث می‌شود فکر کند علایقش را نادیده می‌گیرید پس قبل از آنکه خودتان را در معرض چنین اتهامی قرار دهید، نظر او را بپرسید و اگر دیدن یک برنامه برایش اهمیت دارد، از او بپرسید که چه زمانی می‌توانید شبکه مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. البته بد نیست برای تغییر ذائقه‌تان هم تلاش کنید و به خودتان این فرصت را بدهید که برنامه‌های مورد علاقه او را هم دوست داشته باشید و او را در زمان مشاهده آنها همراهی کنید.


خط و نشان نکشید

مردها از زن‌هایی که برای رسیدن به خواسته‌هایشان از در تهدید وارد می‌شوند بیزارند، پس اگر می‌خواهید رابطه‌تان یک سویه نشود و زندگی‌تان مشترک بماند، خط و نشان نکشید و کارخودتان را انجام دهید. تجربه نشان داده تهدید‌های زنانه در بیشتر موارد عملی نمی‌شود. پس به‌جای اینکه همسرتان را در منگنه بگذارید و به شکل توهین آمیزی او را تهدید کنید، برایش اهمیت مسئله را توضیح دهید و تلاش کنید با گفت و گو به یک نظر مشترک برسید. اگر او به خواسته شما اهمیت نمی‌دهد، مشکل‌تان بزرگ‌تر از آن است که با تهدید حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمیم

      اینکه از خانومای دیگه بد بگم البته نه همشون ول ی یه جوری از اونایی که خوشم نمیاد بکوبونمشون جزء اخلاقیاتمه خرید کردن زیاد هم همینطوووور شاید تغییرشون دادم شاید

      پاسخ ها

      • پیرمرد

        پس لطفا به مادرت بگو به فکر خریدن یه دبه بزرگ برای ترشی انداختن جنابعالی باشه .

      • شمیم

        من 7ساله ازدواج کردم اقای پیرمرد

      • مری

        چه جواب های خنده داری

    • بدون نام

      به آقایان هم بگید چی کار کنن و نکنن تا خانوماشونو از دست ندن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که خانم ها تشنه شوهر هستند!

      • بدون نام

        تشنه شوهر! این چه حرفیه دوست عزیر. والا من ازدواج کردم، هیچ وقت هم تشنه شوهر نبودم. این حرفی که می زنی تلقین جامعه و محیط اطرافته. بهت حق می دم این قدر کوتاه فکر باشی چون فهم یه سری چیزها واقعا نیاز به دید وسیع تر داره. ضمنا، برو آمار بگیر ببین چند درصد طلاق ها به خواست خانم شروع میشه.

      • مژي

        تشنه شوهر!!!!!!!!!
        چه حرفا حالا خوبه خود آقايون پا پيش ميذارن با كلي منت كشي ميخوان نظر دخترو جلب كنن
        اگه ما زنا ميرفتيم خواستگاري ديگه چي ميخواستي بگي
        دو جنس بهم نياز دارن كسي مجبورتون نكرده شوهر بشين
        همون پسر بابا مامانتون بشين كافيه
        يكم بحرفات فكر كن

    • پیرمرد

      افرین .جالب بود .

    • asal

      شوهر من اصلا به من گوش نمیده من تمام موارد بالا رو رعایت میکنم ولی وقتی مشکلی هست اون گوش شنیدن نداره حالا باید چیکار کرد ؟

      پاسخ ها

      • سودا

        عسل جان شاید مشکلاتش رو خیلی تکرار میکنی همین باعث شده نشنوه یک بار بگو ولی قاطع عزیزم

      • زی زی

        عسل جان مشکل همه ما خانم ها همینه قبل از ازدواج برات می میرن اما بعد ازدواج هیچ ارزشی برات قائل نیستن

      • بدون نام

        زنها تا یکی گیر نیاوردن هزار جور براش ادا در میارن ، بعدش که بدست آوردن هزار جور مشکل براش میتراشند ، بی توجهی ، سرد مزاجی ، عدم مسئولیت پذیری کامل و منت گذاری ، تفاوت گذاری بین خانواده ها و دایی و عمو ها و .... ، خودتان قضاوت کنید .

    • ارمیس

      همه نویسنده هاتون احتمالا مردن و فقط بلدن بگن زنا باید باب میل مردشون باشن تا زندگیشونو حفظ کنن. بد نیس یکم دیدتونو عوض کنید و همونطور که دوستمون اشاره کرد بگید مردها هم برای راضی نگه داشتن زناشون باید چه کارایی بکنن

    • hesam

      اححححححسسسسننننننننتتتتتتتتتتتتتتتتت به این درک و شعور بالا

      پاسخ ها

      • Mami

        خیلی خوشحالی؟؟؟؟؟؟

    • احسان

      حالا یه بارهم در مورد شوهرداری مطلب نوشتنا
      خانومها چشم دیدن و گوش شنیدنش رو ندارن.
      چرا فکر میکنید شما زنها موجودات کاملی هستید و این مردها هستن که نیاز به آموزش دارن؟

    • غریبه

      کلا زندگی مشترک سخته.شایدم من خسته شدم. یا من با شوهرم مشکل دارم.نمیدونم والا .فقط روز به روز دارم عصبی تر میشم.دیگه شوهرم مایه ی آرامش من نیست مایه ی اعصاب خرد کنی منه:(

    • مهسا

      من هنوز توی دوران عقد هستم ولی خیلی از زندگی مشترک می ترسم توروخداراهنمائیم کنید.

    • رایحه

      سلام دوستان
      راستش منم خسته شدم از زندگیم.......حاضرم برگردم به مجردی...چون در انتظار یه زندگیه خوب بودن بهتر از دیدن خراب شدن اون زندگیه.......
      نمیدونم چرا اینطوری شده زندگیمون..
      اگه بچه بیاد وسط دیگه چی میشه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • زهرا

        عزیزم با این وضعی که خودت می گیری به نظرم به هیچ وجه بچه نیار . چون زندگی اونم خراب می شه .

    • یاس

      با گزینه آخر کاملا موافقم یه مدت نامزدمو تهدید میکردم اثر بدی رو رابطمون گذاشته بود
      باید ترک کنم این کارو

    • hana

      che khob ke karae ke khanoman doos daran mardashon anjam bedanan zekr beshe.

    • محمد

      پسرا شیرن عین شمشیرن .... دخترا موشن عین خرگوشن ... شوخی کردم یاد دوران بچگی افتادم من فکر میکنم ما (زن و مرد ) تو ایران متاسفانه آموزش کافی برای شناخت دنیای هم نداریم و اگر این کار صورت میگرفت متوجه میشدیم که دنیای هر دوجنس قشنگه به شرطی که هر کسی جفت خودشو پیدا میکرد . ولی بعید میدونم تا صد صال آینده این اتفاق بیفته پس خودمونو خسته نکنیم و بااین اندک شناختی که از هم داریم این چند سال عمرو سپری کنیم (البته منظورم کل جامعه نیست بلکه درصد بالایی از جامعه است )

    • بدون نام

      اینایی که گفتین انجام دادنش خیلی سخته مرد رو هم پررو میکنه .

    • medisa

      والا مردا همه چیزو واسه خودشون میخوان.نوبت ما خانوما که میشه از تفاوت بین زن و مرد میگن.

    • khatere

      بابا مردا که خیلی خوبن زود رام میشن بیچاره ها اونا که کاری ندارن با ما بابا راشو بلد نیستییین.من ازدواج نکردم اما میشناسمشون عین بچه کوچولوهان

    • pari

      mahsa jan.oonjoori ke doost dari bahat raftar beshe bahash raftar kon.mosbat andish bash v too zehnet tasavorate khoob besaz.zendegi ham sakht nagir chon b khodet talkh v sakht migzare.

    • pari

      mahsa joon,barash shookh v shang bash,dashtane siyasat khoobe.khanevadeye shohareto doost bedar.
      1 sale ezdevaj kardam,khodaro shokr har rooz zendegimoon ghashangtar mishe.ba arezooye movafaghiyat baraye hame

    • pari

      gharibe jan,man ham avayele ezdevajam mesle shoma boodam.ama alan kheylivaghte k hame chi khoob shod.mosbat andish bash v sab dashte bash,dooste khoobam

    • بدون نام

      من دو سال عقد کردم تمام این نکاتم رعایت کردم اما نامزدم گستاخ تر شده و الانم که داره زندگیم ازهم میپاشه
      خیلی از نظر روحی افسرده شدم برام دعا کنید

    • اميرح

      (مردها از اینکه به‌صورت مداوم تحت نظر باشند بیزارند. برای آنها گرفتن رمزعبور، چک کردن تلفن یا حساسیت نسبت به همکاران، می‌تواند نشانه نابود شدن یک زندگی باشد) ( درواقع مردها به همان اندازه از زن‌های وابسته و بیش از حد عاطفی بدشان می‌آید که از زن‌های خیلی مستقل و سرد) مرسي مجله.اينا قشنگ بودن.
      اي بابا خانم ها خواااااهش ميكنم بس كنيد.موافق يا مخالف خوده متن باشيد و انتقاد كنيد.تا همگي اطلاعاتمون بيشتر بشه و زندگيمون قشنگتر.نه اينكه چرا همش به ما ميگن به اونا نميگن.كل كل كنيد.بخدا مطلب درباره آقايون هم نوشتن.بعضي از ماها هم بهمون فشار اومده گفتيم چرا به خانم ها نميگيد.اصل مطلب رو بچسبيد حاشيه رو ول كنيد.

    • Sachly

      man ke namzadam ziad behem ahamiyat nemide ama mige kheyli dooset daram mondam raste ya dorogh?h

    • hiva

      اولا آقای ناشناس واله تا اونجا که ما میبینیم و واقعیت داره پسرا تشنه ی ازدواجن و هنوز 20 سالشون نشده خانوادشونو مجبور به خواستگاری رفتن میکنن اونوقت امثال اونا و شما میگین دخترا واسه شوهر مردن!!!!!!

      دوما آقای نویسنده دیگه وقتشه شیفتتو عوض کنی جونم ...!

    • natasha

      mardha ehsase ma zanharo dark nemikona

    • بدون نام

      خانوم بنده هیچکدام از این پیشنهادات شما را انجام که نمیداد بلکه با بی توجهی و رفتارهای توهین امیز به من سعی میکرد مرا به مردی بدون اراده و اعتماد بنفس بدل کند تا همه امور زندگیمان را بدست اورد و انطوری که دلش میخواهد رفتار کند. همه این مسائل بدلیل اعتماد من به او و ازاد گذاشتن ایشان در تصمیم گیریها بود ولی ایشان ظرفیت پذیرش ان را نداشتند.

    • بدون نام

      اکثر اختلافات زن شوهرها به دلیل صحبت نکردن با همدیگر و سوء برداشت از کارها و صحبتهای همدیگس.
      مثلا اگه خانم به آقا گفت امشب زود بیا و مرد دیر از سر کار اومد؛ بدون اینکه خانم با خوشرویی علت را جویا بشه پیش خودش فکر میکنه " آره چونکه من گفتم زود بیا عمدا دیر اومد تا لج منو در بیاره" و بعد هم دیگه معلومه چه اتفاقاتی می افته.
      من پیشنهاد میکنم کتاب "عشق هرگز کافی نیست" را حتما مطالعه کنید.
      من اگه پول داشتم به هر زوجی که تازه ازدواج میکردن یه دونه از این کتاب کادو میدادم.
      به هر حال این کتابو من به همه سفارش میکنم حتما بخونید.

    • بدون نام

      chegadr ghoftin eino bekon uno nakon khastamun kardy

      پاسخ ها

      • بدون نام

        1 ZARE BE ON ZAN TAVAJOH KON DEGE BE JONET NEGH NAMIZANE.ONJORI BAHASH RAFTAR KON KE BA BAGHEYE KHANOMA HARF MIZANI.CHERA KHODETONO BE HOSELE VA GHORBANIYE KHANEVADE MIBINID?

    • eli

      سلام دوستان
      منم كتاب عشق هرگز كافي نيست رو توصيه ميكنم

    • علیرضا حاجی اشرفی

      هنوز دقیقا" نمیدانم قضیه چیه ولی با توجه به شغلم راهنمای تور ، اغلب آقایان از خانم هائی که زید خرید میکنند حتی برای تزئین خوششان نمیآد شاید کم حوصلگی و شاید هم مشکل اقتصادی و شاید فرهنگ و عدم تحمل خانمها ، در هر صورت هم آقاین و هم خانمها هر دو طرف مشکلات زیادی برای بهم زدن زندگی مشترک دارند. خانمها خیلی کم حوصله و زود رنج یا بعبارتی تی تیش مامانی و متدسفانه خیلی از آقایان طرز رفتار با خانم هایشان را نمیدانند. ضمنا" در تورهای داخلی ما دکتر روانشناس شرکت و پاسخ مشکلات را جوابگو هستند. به امید دیدار.

    • محکوم

      اگر قدرت می داشتم تمام مردان نا خلف و زن ازار رو به اشد مجازات محکوم میکردم بخصوص دروغگوهاشون رو مثل زمان دایوش کبیر زنده پوستشون رو می کندم و در سر در شهر اویزان می کردم تا عبرت دیگران بشه
      تاعده ای مثل همسر من وخانواده کلاهبردارشان دروغگوی وکلاهبرداری را زرنگی خود ندانند در بدو ازدواج یه بیمار روانی کلاهبردار دروغگو ......... را با حیله ودروغ غالب خانواده ابرو مندی مثل ما نکند که بیست سال برای انسانیت وابرو مندی تحمل کند وایشان حس زرنگی و با ارزه ووجود داشتن رو داشته باشند

    • داوود

      کسی بدش نیاد ولی هر کی ازدواج کنه خره ...چون واقعا سخت شده زندگی هیچکس با هیچکس سازگار نیست نه زن با مرد و نه مرد با زن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج