۲۹۰۱۱۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل به تعویق افتاد

آنهایی که انتظار داشتند شرکت ساکن ردموند در ماه ژانویه به قول خود وفا کرده و ویندوز ۱۰ موبایل را عرضه نماید، باید بدانند که این روند باز هم تاخیر دارد و به تعویق افتاده.

وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: مایکروسافت باز هم کاربران خود را نا امید کرد. اگر خاطرتان باشد اوایل پائیز امسال اعلام کرده بود که آپدیت ویندوز ۱۰ برای اسمارت فون های مبتنی بر ویندوز فون ۸ تا انتهای سال ۲۰۱۵ یعنی دی ماه عرضه خواهد گشت. اما این اتفاق روی نداد و این به روز رسانی به اوایل سال ۲۰۱۶ موکول شد.

آپدیت ویندوز 10 موبایل به تعویق افتاد

اما آنهایی که انتظار داشتند شرکت ساکن ردموند در ماه ژانویه به قول خود وفا کرده و ویندوز ۱۰ موبایل را عرضه نماید، باید بدانند که این روند باز هم تاخیر دارد و به تعویق افتاده. بر اساس گفته های خود شرکت مورد بحث، نسخه جدید سیستم عامل موبایلی ویندوز در ماه آینده میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت همچنین در نظر دارد در ماه فوریه که از ۱۲ام بهمن ماه آغاز می گردد، اسمارت فون لومیا ۶۵۰ را نیز رونمائی نماید که چهارمین تلفن هوشمند این شرکت محسوب می گردد و به طور پیش فرض ویندوز ۱۰ موبایل بر روی آن نصب است.

در آخر بد نیست یادآوری نمائیم اگر دوست دارید هم اکنون ویندوز ۱۰ را روی موبایل های خود داشته باشید فقط دو راه دارد: یکی اینکه مشترک برنامه ویندوز اینسایدر باشید و دوم اینکه یکی از موبایل های لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰ XL یا لومیا ۵۵۰ را خریداری نمائید. همچنین باید اشاره کنیم هر دو نسخه لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ اکس از نظر سخت افزاری در ماه آینده آپدیت خواهند گشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج