۲۹۱۵۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

هری پاتر جسد شد

در جشنواره فیلم ساندنس همواره می‌توان به فیلم‌هایی متفاوت و نوگرا از کارگردان‌های مستقل رسید که در بسیاری از موارد اسم‌های بزرگ نیز در میان آنها به چشم می‌خورد.

بانی فیلم: در جشنواره فیلم ساندنس همواره می‌توان به فیلم‌هایی متفاوت و نوگرا از کارگردان‌های مستقل رسید که در بسیاری از موارد اسم‌های بزرگ نیز در میان آنها به چشم می‌خورد.

با توجه به کلید خوردن جشنواره فیلم ساندنس و شروع دور جدید از این جشنواره که از فیلمسازان مستقل و آثار متفاوت حمایت می‌کند، فیلم جدید دانیل رادکلیف با عنوان «عضو ارتش سوییس» یکی از این فیلم‌هاست.

این فیلم که برای اولین بار قرار است همین هفته در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآید، پل دانو که قبلا در فیلم «خون به پا خواهد شد» بازی کرده بود، در نقش روحی گمشده که در جزیره‌ای بیابانی تنها مانده بازی می‌کند که با یافتن یک جسد که نقشش را دانیل رادکلیف بازی می‌کند، از تنهایی درمی‌آید.

دانیل رادکلیف بازیگر «هری پاتر» که از بازی در نقش‌های متفاوت استقبال می‌کند در این فیلم جسد فردی مرده است، که توجه روح سرگردان را به خود جلب می‌کند.

در حالی که لئوناردو دی کاپریو به خوبی از پس ایفای نقش مردی تنها، در سکوت در فیلم «بازگشته» برآمد، اما نقش رادکلیف دیگر فقط شامل جسدی می‌شود که در تمام فیلم بدون نشانه‌ای از حیات، روی زمین افتاده است.

در نهایت ممکن است تماشاگر در انتها به این نتیجه برسد که این جسد هم زاییده ذهن روح سرگردانی است که از تنهایی به تنگ آمده و دوست دارد تصور کند که تنهایی‌اش با حضور یک جسد، پر می‌شود و همه چیز تنها در تصور شخصیتی که دانو نقشش را بازی می‌کند، می‌گذرد. در هر حال این روح با یافتن دوست جدیدش، سرانجام به این نتیجه می‌رسد که بهتر است به خانه بازگردد.

«عضو ارتش سوییس» اولین فیلم بلند ساخته دانیل کوان و دانیل شاینرت است. این دو دانیل برای ساخت فیلم کوتاه سورالیستی «توپ جالب» و موزیک ویدئوهایی که ساخته‌اند، شناخته می‌شوند. رادکلیف برای امسال فیلم‌های دیگری نیز برای اکران دارد که «حالا منو ببین: عمل دوم» به کارگردانی جان چو که یک کمدی اکسن برای فصل تابستان است و «قدرت مطلقه» به کارگردانی دانیل رگوسیس از جمله آنها هستند.

بازیگر نقش «هری پاتر» وارد برادوی هم شده و تاکنون در بریتانیا و آمریکا روی صحنه تئاتر هم رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج