۲۹۴۲۱۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مدیر عامل تراکتورسازی تکذیب کرد

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: خبر استعفای من صحت نداشته و هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی نیز چنین درخواستی از من نداشته است.

خبرگزاری فارس: سعید عباسی امروز اظهار داشت: خبر استعفای من از مدیر عاملی باشگاه تراکتورسازی صحت نداشته و من نمی‌دانم انتشار دهندگان این خبر چه کسانی هستند و من همچنان مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی هستم.

وی گفت: اینکه آقای قلعه‌نویی عنوان کرده است من بهترین مدیر عامل دوران مربیگری‌اش بوده‌ام، لطف وی به بنده است و باید عنوان کنم که از عملکرد این مربی رضایت کامل را داشته و تیم تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی به روزهای خوش خود باز می‌گردد.

عباسی در مورد جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: در این جلسه برنامه نیم فصل دوم تراکتورسازی ارائه شده و همچنین در مورد برنامه تراکتورسازی برای حضور پرقدرت‌تر در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا و پشتوانه مالی و بودجه لازم گفت‌و‌گو شده و به نتایج بسیار مثبتی دست یافتیم و برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم بودجه لازم را تامین کنیم.

وی گفت: یکی از بهترین هیئت مدیره‌های لیگ برتر را داشته و طبیعی است که اختلاف نظر وجود داشته باشد، اما تلاش همه موفقیت تیم تراکتورسازی است و به هیچ عنوان موضوع استعفای من در هیئت مدیره مطرح نشده است.

نحوه ثبت قرارداد با بازیکنان را تغییر دادیم

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: در ثبت قرارداد با بازیکنان علاوه بر من، دو نفر از اعضای هیئت مدیره و مشاوران فنی و بازرگانی نیز دخیل بوده و در جذب بازیکنان کاری به مدیران برنامه نداشته و ریالی به افراد داده نشده و از بدو ورودم به این باشگاه نحوه بستن قرارداد ها را تغییر داده و روش های قبلی را تعطیل کرده‌ایم.

وی افزود: قبلا پای دلالان و مدیران برنامه در قرارداد بازیکنان بوده است و قرارداد های وحشتناک و غیر منطقی با بازیکنان بسته شده و ضربه های مهلکی نیز در اثر این وضعیت به تیم تراکتورسازی وارد شده است.

بهترین وضعیت در پرداختی ها داریم

عباسی گفت: خوشبختانه جزو معدود باشگاه هایی هستیم که در پرداخت قراردادها بهترین شرایط را داشته و در بین سه باشگاه برتر بوده و بازیکنانی که از ابتدا فصل در تیم حضور داشتند ۵۰ درصد و بازیکنانی که از نیم فصل به تیم پیوستند، ۳۰ درصد از قراردادها پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در کنار پرداختی ها، بدهی باشگاه تراکتورسازی به بازیکنان از سنوات قبلی هم بوده و مشکلات موجود به جهت بدهی به آرفی، تونی اولیویرا و گونزالس را رفع کرده و خطر کسر امتیاز را برطرف کردیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تعریف جدیدی از افراد بومی ارائه کرده و عنوان کرد: فردی که دلش با تراکتورسازی است بومی محسوب می شود و در هر زبان و هر مکانی باشد قابل احترام بوده و ما تلاش می کنیم تیم تراکتورسازی که ۳۵ میلیون طرفدار دارد را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی گفت: ورود ورزش به سیاست با شعار فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا منافات داشته و چون ادعا کشور عربستان کاملاً غیرمنطقی است احتمال کناره‌گیری است و این بحث کاملاً سیاسی هست و با توجه به اساس‌نامه فیفا ورود فوتبال به سیاست غیرقانونی است و باید مقابل این موضوع ایستادگی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      35 میلیون طرفدار خوب پرسپولیس ها هم که میگند 40 میلیون طرفدار دارند و استقلالی ها هم میگند 30 میلیون تا اینجا میشه 105 میلیون طرفدار حالا طرفداران سپاهان و تیم های دیگه تازه مونده خوب جمیعت ایران 77 میلیون نفره اونم همه که طرفدار فوتبال نیستند بس این آمار از کجا میاد و بر چه اساسی خدا میدونه!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج