جاباما
۲۹۴۶۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درمیشیان: زشتی ها را باید نشان میدادم

رضا درمیشیان درباره مضمون فیلم «لانتوری» گفت: باید این زشتی‌های موجود در جامعه را نشان می‌دادم که اگر آدمی چنین جنونی برای اسیدپاشی دارد، بداند چه عاقبتی برای او پیش می‌آید.

خبرگزاری ایسنا: رضا درمیشیان درباره مضمون فیلم «لانتوری» گفت: باید این زشتی‌های موجود در جامعه را نشان می‌دادم که اگر آدمی چنین جنونی برای اسیدپاشی دارد، بداند چه عاقبتی برای او پیش می‌آید.

این کارگردان که ۱۶ بهمن‌ماه در برج میلاد در نشست خبری فیلمش حاضر شده بود، همچنین گفت: فیلم‌ام قصه حذف است و با این نگاه آن‌ را ساخته‌ام و فیلم‌نامه‌ی آن را خیلی تکنیکال نوشتم.

درمیشیان با اشاره به بازیگران فیلمش خاطرنشان کرد: دیوانه‌ی تماشای تئاترم و معتقدم همه‌ی سینمای ما از تئاتر است و همه بازیگران این فیلم خاستگاه تئاتری دارند.

نوید محمدزاده بازیگر فیلم هم ابراز امیدواری کرد که سومین فیلم خود را هم با درمیشیان همکاری کند تا به نوعی هت‌تریک داشته باشد.

همچنین اعلام شد که این پروژه با هزینه شخصی درمیشیان ساخته شده و این کارگردان در جواب به سوال محمدزاده که آیا خسارت فیلم قبلی خود (عصبانی نیستم) را دریافت کرده است، پاسخ منفی داد.

بنا بر این گزارش، نشست پرسش و پاسخ فیلم «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان قرار بود ظهر جمعه ۱۶ بهمن‌ماه برگزار شود، که با توجه به تاخیر در شروع اولین نشست صبح (مربوط به فیلم نفس) و نیز دیر رسیدن کارگردان لانتوری، دقایقی پس از ساعت ۱۴ آغاز شد و این اتفاق با اعتراض خبرنگاران مواجه شد، تعدادی از آنها سالن را ترک کردند و دوباره با پادرمیانی مسوولان نشست، به برنامه بازگشتند.

درمیشیان که در کنار جمعی دیگر از بازیگرانش از جمله نوید محمدزاده، باران کوثری و مریم پالیزبان بابت تاخیرش عذرخواهی کرد، در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که دلیل این تاخیر چه بوده است، گفت: شخصا من مقصر این تاخیر هستم؛ چون برای یکی از بستگانم اتفاقی افتاده بود و به همین دلیل دیر رسیدم. این تاخیر به ناهماهنگی‌های جشنواره ارتباطی نداشت.

کارگردان فیلم «لانتوری» در طول نشست که بابت تاخیرش مورد خطاب برخی خبرنگاران دیگری قرار گرفت، در پاسخ به آنها گفت: به من زمان نشست ۱۳:۳۰ اعلام شده و نه زودتر از این ساعت بنابراین ما دقایقی تاخیر داشتیم.

امیر پوریا منتقد نشست نیز درباره‌ی جزییات فیلم سخن گفت.

درمیشیان: زشتی ها را باید نشان میدادم

نوید محمدزاده ، باران کوثری و رضا درمیشیان در مراسم فرش قرمز فیلم لانتوری شامگاه گذشته


درمیشیان: زشتی ها را باید نشان میدادم

مراسم فرش قرمز فیلم لانتوری شامگاه گذشته
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج