۲۹۴۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عامل بزرگترین قطعی برق جهان مشخص شد

دولت هند مقصر اصلی خاموشی گسترده دو روز گذشته هندوستان شناخته شد.

عامل بزرگترین قطعی برق جهان مشخص شد

تماشا: دولت هند مقصر اصلی خاموشی گسترده دو روز گذشته هندوستان شناخته شد. به گزارش بی بی سی، خاموشی گسترده روز دوشنبه و سه شنبه و خاموشی جسته و گریخته در روز چهارشنبه زندگی ساکنان دهلی، پنجاب، اوتارپرادش، هیماچال پرادش، هاریانا، و ایالت های راجستان را فلج کرد.

این اتفاق موجب شد تا تمامی خطوط مترو از حرکت باز بماند و کارکنان مترو تلاش کنند تا قطارها را از مسافران تخلیه کنند.فارغ از اختلال در شبکه مترو، شبکه حمل و نقل در سراسر شمال هند از کارت افتاد.

پیش تر علت این خاموشی مشخص نشده بود اما در نهایت دولت به دلیل استفاده بیش از حد از شبکه برق مقصر شناخته شد. بسیاری از کارشناسان اختلال در شبکه برق را بدترین حادثه هند در طول چند سال گذشته ارزیابی کردند.

این شبکه ها در حالی دچار اختلال شده اند که مسئولیت برق رسانی به میلیون ها انسان را برعهده داشته اند. البته قطع برق به شمال هند اختصاص پیدا نکرد بلکه برق شرق کشور نیز قطع شده بود. به دنبال قطع برق در هند، زندگی 620 میلیون نفر به طور کامل مختل شده است. به عبارت بهتر نزدیک به نیمی از جمعیت هند دچار مشکل برای ادامه زندگی خودشده اند.

از سوی دیگر اوضاع خیابان ها و جاده ها هم به دلیل قطع چراغ های راهنما به شدت آشفته شده است. بدتر اینکه برق بسیاری از بیمارستان ها نیز قطع شده که خود می تواند فاجعه ای دیگر را رقم بزند. در حال حاضر بسیاری از معدنکاران در معادن خود گرفتار شده اند که تلاش برای نجات آنها ادامه دارد.

قطع برق در هند به دلیل کمبود اساسی در شبکه برق و قدیمی بودن زیرساخت ها امری معمول به شمار می رود اما گستردگی آن در حال حاضر بی سابقه است. در حال حاضر تقریبا 20 استان از 28 استان هند با مشکل قطع برق روبروست. این استان ها، جمعیتی معادل کل اتحادیه اروپا و ترکیه را در خود جای داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج