۲۹۵۸۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رکورد امتیاز در بسکتبال المپیک شکسته شد

در ادامه مسابقات بسکتبال المپیک، آمریکا به همراه ستارگان NBA موفق شد نیجریه نگون‌بخت را با نتیجه ۱۵۶ بر ۷۳ مغلوب کند.

رکورد امتیاز در بسکتبال المپیک شکسته شد

هفت صبح: در ادامه مسابقات بسکتبال المپیک، آمریکا به همراه ستارگان NBA موفق شد نیجریه نگون‌بخت را با نتیجه ۱۵۶ بر ۷۳ مغلوب کند .

ستارگان ۱۶۴ میلیون پوندی بسکتبال آمریکا یکی از قاطع‌ترین بردهای تاریخ بازی بسکتبال المپیک را مقابل نیجریه رقم زدند. در ادامه مسابقات بسکتبال المپیک، آمریکا به همراه ستارگان NBA موفق شد نیجریه نگون‌بخت را با نتیجه ۱۵۶ بر ۷۳ مغلوب کند.

پیش از این رکورد کسب بیشترین امتیاز در یک بازی در اختیار برزیل بود. آنها در سال ۱۹۸۸ موفق شده بودند با ۱۳۸ امتیاز مصر را شکست دهند.در این مسابقه که تمامی‌ صندلی‌های ورزشگاه بسکتبال آرنا» پر بود، بیشتر تیم ذخیره آمریکا به میدان رفت و هر از چند گاهی ستارگانی مانند لبرون جیمز، کوبی برایانت، کوین دورانت، کریس پل و تایسون چندلر به زمین می‌آمدند و نمایشی از بسکتبال نوین ارائه می‌کردند.

رکورد امتیاز در بسکتبال المپیک شکسته شد

آمریکایی‌ها در دو کوارتر اول ۷۸ امتیاز به دست آوردند که این اتفاق هم در تاریخ بازی‌های المپیک بی‌نظیر بود. آنتونی در این بازی عملکرد شگفت‌انگیزی با گل کردن ۱۰ پرتاب سه امتیازی از ۱۲ اقدام خود داشت.راسل و ستبروک ۲۱ و کوبی برایانت نیز ۱۶ امتیاز در این دیدار تاریخی داشتند از طرفی دیوگونیز با ۲۷ امتیاز و هفت ریباند بهترین بازیکن تیم ملی نیجریه بود. آنتونی رکورد کسب امتیاز در یک بازی المپیک را که پیش از این در اختیار استفان ماربوری دیگر بازیکن آمریکایی بود را هم شکست.

آنتونی همچنین با ۱۰ پرتاب سه امتیازی رکوردی در این زمینه از خودش به جا گذاشت. رسانه‌ها پس از پایان این بازی به شوخی دیدار با نیجریه را بازی تمرینی برای کارملو آنتونی نامیدند. هر‌چند آمریکایی‌ها با اختلاف ۸۳ امتیاز به پیروزی رسیدند اما در بازی‌های سال ۱۹۴۸ دو بازی با اختلاف ۱۰۰ امتیاز به پایان رسیده است.

مارک کرزیوسکی مربی تیم آمریکا پس از این پیروزی گفت: «این بهترین تیمی ‌است که تا‌کنون مربیگری‌اش را بر عهده داشته‌ام. آنها ۲۹ پرتاب سه امتیازی داشتند. مطمئنا شکست دادن چنین تیمی‌ کار آسانی برای هیچ کس نخواهد بود.» در بازی دیگر تیم ملی اسپانیا که در سه کوارتر ابتدای بازی با بریتانیا از این تیم پیش بود، در کوارتر پایانی با رها کردن بازی تا آستانه شکست مقابل میزبان پیش رفت.

اسپانیایی‌ها که در کوارتر آخر با نتیجه ۳۰ بر ۱۹ بازی را واگذار کردند، در مجموع موفق به کسب سومین پیروزی پیاپی خود با نتیج ۷۹ بر ۷۸ شدند. لوئل دنگ ستاره انگلیسی‌ها با ۲۶ امتیاز ۹ ریباند و هفت پاس منجر به گل بهترین بازیکن زمین بود و فریلند نیز با ۲۵ امتیاز و هفت ریباند به کمک وی آمد.

خوزه کالدرون با ۱۹ و پائوگسول با ۱۷ امتیاز بهترین بازیکن اسپانیا بودند. تیم فرانسه نیز با ۲۷ امتیاز تونی پارکر موفق به پیروزی ۸۲ بر ۷۴ مقابل لیتوانی شدند، استرالیا با ۲۰ امتیاز و نتیجه ۸۱ بر ۶۱ نماینده آسیا را برد.

در این بازی ژیان لیان به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو از زمین خارج و باعث نگرانی چینی‌ها به خاطر دو بازی باقیمانده در مرحله مقدماتی شد.جینیو بیل اسکولا و دلفینو ستاره‌های آرژانتین با درخشش خود نتیجه ۹۲ بر ۶۹ مقابل تونس را رقم زدند و تیم روسیه که عملکرد غیرقابل پیش‌بینی در این المپیک داشته‌اند با نتیجه ۷۹ بر ۷۸ حریف قدرتمند خود برزیل را شکست دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج