۲۹۶۱۴۲
۱ نظر
۵۰۵۱
۱ نظر
۵۰۵۱
پ

دکوراسیونی به سفیدی بختتان!

ما اولین خانواده‌ای بودیم که در این خانه ساکن شدیم. خانه خام‌خام بود. ظاهرش با آن چیزی که الان می‌بینید کاملا متفاوت بود و هیچ چیزی نداشت. تغییرات زیادی انجام دادیم تا آن چیزی که دوست داریم را از دل خانه دربیاوریم.

وب سایت چیدانه: ما اولین خانواده‌ای بودیم که در این خانه ساکن شدیم. خانه خام‌خام بود. ظاهرش با آن چیزی که الان می‌بینید کاملا متفاوت بود و هیچ چیزی نداشت. تغییرات زیادی انجام دادیم تا آن چیزی که دوست داریم را از دل خانه دربیاوریم.

خانه زوج جوان جنوبی، دکوراسیونی به سفیدی بختشان!

دکوراسیونی به سفیدی بختتان!

ایوب سورانی و شروین کرد، یکی از برندگان پنج جایزه یک میلیون تومانی مسابقه عکاسی «آشپزخانه رویایی من» بودند که با همکاری مجله منزل و وبسایت چیدانه برگزار شد. ما نیز سری به خانه این زوج خوش‌سلیقه بندرعباسی زدیم تا با گوشه و کنار خانه ی آن ها بیشتر آشنا شویم، در این مطلب از چیدانه ایده‌های آنها را در مورد دکوراسیون منزل‌شان را با هم مرور می کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۲۰ تغییر طلایی که قبل از خانه تکانی باید انجام دهید

دکوراسیونی به سفیدی بختتان!

هنوز هم فرصت برای بازسازی های کوچک و تغییرات مقرون به صرفه در دکوراسیون داخلی خانه تان هست، هنوز هم می شود تغییراتی را در خانه پدید آورد تا خانه ظاهری متفاوت و دلنشین به خودش بگیرد، این کار به شما کمک خواهد کرد که زندگی شاداب تری را با آمدن فصل جدید و سال جدید تجربه کنید. پس همین الان بعد از خواندن این مطلب دست به کار شوید و به سراغ دکوراسیون داخلی خانه تان بروید و شروع به کار کنید. حتی این کار می تواند باعث شخصی سازی فضای داخلی خانه تان هم بشود. پس با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


چگونه با قلاب بافی به دکوراسیون منزلتان روحیه بدهید؟!

دکوراسیونی به سفیدی بختتان!

نمی دانم در کدام یک از دهه های زندگی خود به سر می برید اما بی شک همه ی ما زمانی را به یاد می آوریم که در گوشه گوشه ی دکوراسیون منزل خود هنر دست مادران با سیلقه ی ما به چشم می خورد، هنری به نام قلاب بافی! قلاب بافی ها بسته به نوع خلاقیت ما می توانند به گونه ی متفاوتی باشند امروز در چیدانه با هم نمونه هایی از آن ها را در فضاهای مختلف بررسی می کنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۰ ایده راه گشا برای نظم دهی به لوازم آرایشی!

دکوراسیونی به سفیدی بختتان!

مطمئنا شما هم از اهمیت طبقه بندی و نظم دهی به وسایل و لوازم اگاه هستید. اهمیت این نظم دهی ها در برخی موارد دو چندان می شود، مثل لوازم آرایشی. اگر لوازم آرایشی شما دارای طبقه ها مشخص و کمد هایی معین باشند به طور معمول مفید آن ها هم افزایش می باد و کیفیت خود را از دست نمی دهد. این مطلب می خواهد به شما بایدها و نبایدهای نظم و ترتیب لوازم آرایشی را نشان دهد. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۱۰ نورپردازی افسون کننده با ریسه های نوری LED

دکوراسیونی به سفیدی بختتان!

ریسه های نوری ابزارهای نورپردازی تزیینی و جذابی هستند که حالت خام آن ها معمولا برای تزیینات جشن ها و مراسم ها طرفداران بسیاری دارد. ما می خواهیم به شما بگوییم ظاهر چشم گیری که این نورپردازی ها ایجاد می کنند، می تواند فقط مختص موقعیت ها، مکان ها و زمان های خاص نباشد و تمام روزهای سال در دکوراسیون منزل شما برق و درخشش ایجاد کند. برای دیدن ایده های ناب استفاده از این ریسه های نوری در خانه با چیدانه همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در مورد دکوراسیون سفید از نوع ایرانیش بیشتر مطلب بگذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج