۲۹۷۳۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آشپزخانه ایتالیایی: فتوچينی با سس سفيد و ميگو

فتوچینی نوعی پاستا است که کم کم دارد در بین غذاهای مان جا می افتد. امروز طرز تهیه فتوچینی با سس سفید و میگو را به شما آموزش داده ایم. مطمئنم اگر امتحانش کنید جزء غذاهای اصلی تان قرارش می دهید.

مجله آشپزی مثبت - معصومه افرازه: فتوچینی نوعی پاستا است که کم کم دارد در بین غذاهای مان جا می افتد. امروز طرز تهیه فتوچینی با سس سفید و میگو را به شما آموزش داده ایم. مطمئنم اگر امتحانش کنید جزء غذاهای اصلی تان قرارش می دهید.

آشپزخانه ایتالیایی: فتوچينی با سس سفيد و ميگو

۱. ابتدا ۱۰۰ گرم ميگوي ريز را بعد از پاك كردن در تابه حاوي مقداري كره تفت دهيد . به ميگوهاي در حال پخت كمي نمك و در صورت دلخواه ادويه يا پودر پاپريكا بزنيد تا طعم دار شود. يك تكه كوچك زنجبيل تازه را رنده كرده و به ميگو در حال سرخ شدن اضافه كنيد.

۲. نصف پيمانه قارچ ريز يا قارچ خرد شده آماده كنيد و در تابه ديگري بريزيد و بعد از اضافه كردن كمي كره و آب ليمو ترش ، روي اجاق قرار دهيد و فقط سه چهار دقيقه تفت دهيد چون قارچ به سرعت مي پزد .

۳. حالا قارچ و ميگو را داخل سس سفيد بريزيد و خوب مخلوط كنيد . سس را كمي بچشيد اگر نياز به اضافه كردن نمك و فلفل سياه بود ، اين كار را انجام دهيد.

۴. ۱۵۰ گرم پاستاي فتوچيني يا همان نواري را در قابلمه اي حاوي مقداري آب در حال جوش ۱۵ دقيقه بپزيد و آبكش كنيد؛ سپس سس سفيد را آماده كنيد ..

۵. پاستا را در ظرف مورد نظر براي سرو ريخته و روي آن سس مخلوط با قارچ و ميگو را بريزيد وروي آن جعفري تازه بگذاريد و سروكنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج