جاباما
۲۹۸۹۵۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

آیا کارآفرینی در خون من است؟

مهم نیست اهل چه کشوری باشید و یا به چه زبانی صحبت کنید، اگر خون کارآفرینی در رگ هایتان جاری باشد، اشتیاق و عطش وصف ناپذیری به در دست گرفتن کنترل زندگی خود خواهید داشت و شیوه ی تفکرتان اساساً با خیلی های دیگر متفاوت خواهد بود.

وب سایت دیجیاتو - پیام ادیب: شاید شما هم توجه کرده باشید ویژگی ها و علائم شخصیتی خاصی وجود دارد که بین اکثر کارآفرینان مشترک است. مهم نیست اهل چه کشوری باشید و یا به چه زبانی صحبت کنید، اگر خون کارآفرینی در رگ هایتان جاری باشد، اشتیاق و عطش وصف ناپذیری به در دست گرفتن کنترل زندگی خود خواهید داشت و شیوه ی تفکرتان اساساً با خیلی های دیگر متفاوت خواهد بود. در ادامه ۶ مورد از برجسته ترین ویژگی های شخصیتی که بین کارآفرینان مشترک است و کمتر در بین دیگران به چشم می خورد را از نظر خواهید گذراند. اگر شما هم یک یا چند مورد از این علائم را دارید، احتمالاً به کارآفرینی مبتلا هستید.

آیا کارآفرینی در خون من است؟

۱- فرصت ها را می بینند

شاید اولین چیزی که توجه هر کسی را به خود جلب کند این است که کارآفرینان به صورت طبیعی اطراف خود را پر از فرصت می بینند. آیا شما هم تا به حال فرصتی کسب و کاری به ذهنتان رسیده است؟ آن هم در عجیب ترین زمان ممکن؟ در این صورت شما هم مبتلا هستید.

۲- بیشتر وقت می گذارند

آیا شما هم همیشه یک ساعت اضافی کار می کنید؟ موضوع بحث چه پروژه ای در منزل باشد و چه اضافه کاری در محل کار، کارآفرینان آن را با روحیه ی «تا تمام نشده کار را متوقف نکن» انجام می دهند. آنها معمولاً آخرین نفراتی هستند که محیط کار را ترک می کنند. هیچ شباهتی بین آنچه گفته شد با خودتان نمی بینید؟

۳- زیاد سؤال می پرسند

کارآفرینان همیشه می خواهند پاسخ ها را بدانند، مدام به دنبال یادگیری هرچه بیشتر هستند و از این که زیاد سؤال بپرسند هراسی ندارند. این است که همیشه آنها را در حال سؤال پرسیدن می بینید؛ چه از خود و چه از دیگران.

۴- سرشان شلوغ است

آیا کارآفرینی در خون من است؟

مبتلایان به کارآفرینی هیچ گاه با انجام «یک» کار خرسند نمی شوند. آنها به صورت ذاتی دوست دارند چند کار را با هم انجام دهند. آنها بیش از یک فرصت کسب و کاری دارند، در جامعه نقش فعالی ایفا می کنند و با این حال وقت لازم برای حضور در زندگی خانوادگی را نیز برای خود پیدا می کنند.

۵- دنیا را متفاوت می بینند

کارآفرینان این را به واقع درک می کنند که دنیا دنیای کوچکی است. امروزه، همه ی ما در صحنه ی دهکده ی جهانی زندگی می کنیم؛ دنیایی که در آن کسب و کار مرزی نمی شناسد. کارآفرینان نیز به همین ترتیب مرزی نمی شناسند. کارآفرینان بالفطره، ذاتاً کنجکاو هستند؛ دوست دارند مسافرت بروند و دنیا را ببینند.

۶- خوش بین هستند

این مورد یکی از مهم ترین وجوه تمایز یک کارآفرین حقیقی از باقی افراد جامعه است. خیلی ها می توانند بدون خوش بینی هم مدیر یا رهبر موفقی باشند اما کارآفرین خیر. روحیه ی کارآفرینی با اعتماد به نفس، پشتکار، و باور به این حقیقت پیش می رود که هر کاری امکانپذیر است. هر انسانی به صورت طبیعی ترس ها و تردید های خودش را دارد اما یک کارآفرین حقیقی هیچگاه اجازه نمی دهد این تردید ها مانع تحقق چشم انداز و بینش اش شود. اگر شما هم کارآفرین باشید، به احتمال قوی یک یا چند مورد از علائم بالا را در خود خواهید یافت. در این صورت این نوع زندگی را به خودتان مدیون هستید. به یاد داشته باشید کشور ما به انسان های بیشتری مثل شما احتیاج دارد.

آیا کارآفرینی در خون من است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج