۳۰۰۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

راه دشوار کرمی برای کسب مدال طلا

نمایندگان تکواندوی ایران فردا جمعه در سومین روز از رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک لندن به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

خبرگزاری مهر: نمایندگان تکواندوی ایران فردا جمعه در سومین روز از رقابت‌های تکواندوی بازی‌های المپیک لندن به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

در ادامه رقابت‎های تکواندوی بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن روز جمعه تکواندوکاران اوزان سوم مردان (۸۰- کیلوگرم) و بانوان (۶۷- کیلوگرم) به مصاف رقبای خود می‌روند.

یوسف کرمی، سرگروه تیم ملی تکواندوی کشورمان در اولین دیدار خود در این مسابقات با "نیکولاس گارسیا"، نفر پنجم رنکینگ جهانی از اسپانیا پیکار می‌کند. این تکواندوکار ۲۴ ساله ۴۱ مبارزه در ترکیب تیم ملی اسپانیا را با ۲۸ پیروزی و ۱۳ شکست پشت سر گذاشته است.

حریف اسپانیایی یوسف کرمی مدال‌های طلا و برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی اروپا، مدال نقره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۹ و مدال برنز پیکارهای تکواندوی انتخابی المپیک را در کارنامه دارد. وی در رقابت‌های انتخابی المپیک در باکو راند اول را از کرمی پیش افتاد ولی در نهایت با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل سرگروه تیم ملی تکواندو کشورمان بازنده شد.

کرمی در صورت برتری مقابل این تکواندوکار اسپانیایی باید در دور دوم به مصاف برنده مبارزه "نگماتوف" از تاجیکستان و "محمدلاتلو" از بریتانیا برود. این انگلیسی ۲۱ ساله با رنکینگ هفتم جهان جایگزین "آرون کوک"، بخت نخست مدال طلای المپیک در تیم بریتانیا شده است. لاتلو از ۱۸ بازی ملی ۱۰ پیروزی برای خود ثبت کرده و مدال طلای مسابقات تکواندوی قهرمانی اروپا را در کارنامه خود دارد.

در بخش بالای جدول گروه یوسف کرمی هم "رامین عزیزوف" از آذربایجان با "استیون لوپز" از آمریکا مبارزه می‌کند و "رسول عبدالرحیم" از قزاقستان به دیدار "سارمینتو" از ایتالیا می‌رود. یکی از این چهار تکواندوکار در مرحله نیمه نهایی به مصاف کرمی خواهد رفت.

در بخش بانوان مسابقات تکواندوی المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز سوسن حاجی‌پور در اولین دیدار "کارمن مارتون" استرالیایی را پیش رو دارد.

این استرالیایی ۲۵ ساله با رنکینگ ۱۳ جهان، ۴۹ بازی ملی و ۲۸ پیروزی را در کارنامه خود دارد. مدال‌های نقره و برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا و مدال نقره جام جهانی تکواندو مهمترین افتخارات حریف حاجی‌پور است.

سوسن حاجی‌پور در صورت برتری در اولین مبارزه خود با جدال تکواندوکارانی از مصر و سوئد برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی روبه‌رو خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج